OBI

(3.85)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2309 z 3432)

Polecam zakup przez...
Polecam zakup przez internet , z możliwością odbioru osobistego , Bardzo miła obsługa , niskie ceny Duży parking , łatwy dojazd

Mirek1962

22.11.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu podczas zakupów w jednym ze sklepów poprosiłem pracownika na sali sprzedaży o pomoc w wyborze odpowiednich materiałów do rzeczy które potrzebowałem zrobić. Pracownik w sposób dokładny wytłumaczył oraz wskazał produkt. Kasjerka znajdująca się na kasie nie była uprzejma, jej nastawienie było wręcz odpychające.

Kuba

17.11.2022

Placówka

Kraków, aleja Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa dział...
Miła obsługa dział drzwi profesjonalna pomoc przy wyborze .

Klient_LJN8N

09.10.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep z...
Duży sklep z szerokim asortymentem. Ogólnie zachowany w czystości. Zdarzają się natomiast zalegające palety z towarem. Pracownicy rozproszeni po obiekcie, zdarza się, że nie ma kogo poprosić o pomoc w wyborze towaru.

Klient_SGNR7

18.08.2022

Placówka

Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 96

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór towarów i atrakcyjne ceny.Personel miły,zawsze służy pomocą.

Klient_HcUR2

08.08.2022

Placówka

Radom, Aleja Józefa Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Pani Katarzyna świetnie...
Pani Katarzyna świetnie doradziła jakie zakupić meble ogrodowe , aby przetrwały długi czas oraz doradziła sposób konserwacji. Obsługa na poziomie , dobre ceny i promocje

Crazy

13.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa klienta i wyjątkowe zaangażowanie pracowników.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2022

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Pomoc obsługi na...
Pomoc obsługi na przyzwoitym poziomie, dowiedziałem się wszystkiego czego oczekiwałem w dość krótkim czasie. Wielkim minusem jest fakt braku klimatyzacji, odbiera to chęć zakupów w upalne dni bo po prostu nie da się tam dłużej wytrzymać. Czasem jest troszkę pomieszane w artykułach przez co ciężko doszukać się konkretnych produktów.

blaise328

10.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duży asortyment, uprzejma...
Duży asortyment, uprzejma obsługa.

Klient_oWf3

24.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry asortyment ogrodowy...
Dobry asortyment ogrodowy i tańszy niż u konkurencji.

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zadeklarowałem chęć zakupu...
Zadeklarowałem chęć zakupu dostępnego towaru w wyprzedaży, po krótkim czasie telefon, że tego nie kupie bo tego nie ma. Żadnej propozycji, żeby załatwić temat. Nie ma i już. Całkowity brak elastyczności, a może pracownik wolał sam dokonać zakupu towaru w atrakcyjnej cenie ( był jako ostatnia sztuka )? Pół gwiazdki, bo mniej się nie da. Podobna sytuacja w Castoramie, tam pracownik stanął na wysokości zadania i zaproponował towar bardzo podobny do wystawionego do sprzedaży, oraz załatwił zmianę ceny na deklarowaną. Ostatecznie trafił do mnie podobny towar ale w takiej samej cenie, jak ten który był wystawiony do sprzedaży, a którego fizycznie także nie było. Dwa światy...........

Niezweryfikowany Klient_GyW5

16.04.2022

Placówka

Lublin, ul. Chemiczna 2

Nie zgadzam się (0)
07.04.2022, godzina po...
07.04.2022, godzina po 13.00. OBI Toruń, ul. Szosa Lubicka 130, 87-100 Toruń. Wizyta w celu zakupu farby do malowania domku dla dzieci. Domek stoi w ogrodzie. Podłogi czyste, dostępne przy wejściu małe koszyki. Oznakowanie wiszące pomocne, czytelne, odpowiednia wielkość liter, brak jakichkolwiek reklam/informacji utrudniających odnalezienie działu. Pracownik obsługujący dział z farbami został odnaleziony na kolejnej alejce układający towar na półce. Zapytany o farby do malowania domku dla dzieci w ogrodzie poprowadził mnie na alejkę z tymi farbami. Od razu wskazał na planszę z dostępnymi kolorami. Poinformował o pojemności fab i zapytał jakiej wielkości jest domek. Człowiek cierpliwy, opanowany, nie wyśmiewający klienta. Pokazałam Panu krokami jak duży jest ów domek, gdyż nie potrafiłam podać wielkości. Pan obliczył m2 i podpowiedział, że należy zakupić 2 puszki. Uniform pracownika: spodnie i buty czyste, dłonie zadbane, włosy ścięte, krótkie, czyste. Zarost zadbany. Zapytał czy potrzebne są również pędzle. Zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Na 4 kasy dwie otwarte. Kolejka po 2 osoby na kasę. Obsługa na kasie sprawna, szybka. padły pytania o: paragon czy faktura, kartą czy gotówką. Z całą pewnością mogę polecić sklep innym. Obsługa na dziale: człowiek na odpowiednim miejscu i tak było w tym przypadku. Pomimo braku mojej wiedzy, pracownik zadał odpowiednie pytania i sam obliczył jaką wielkość ma domek, ile farby potrzebuję i zapytał czy potrzebuję innych rzeczy. Profesjonalne podejście. Nie czułam się zakłopotana, że nie znam wymiarów. Pracownik nie dał odczuć bym czuła się gorzej z tego powodu. Pomógł. Przyjemna była niewerbalna postawa pracownika, która miała wpływ na moje samopoczucie: wyprostowane plecy, barki proste, nieskulone, ramiona zwisające wzdłuż ciała luźne, dłonie niezaciśnięte, swobodne, lekki rozkrok trzymający dobrze postawę pionu, twarz zwrócona do rozmówcy, oczy nawiązujące kontakt. Bez uśmiechu, bo w tym przypadku to było niewskazane. Twarz pogodna. Cała postawa ciała, zadawane pytania, wiedza budziły duże zaufanie. Nie mam żadnych uwag do obsługi.

Klient_pSm0

13.04.2022

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 130

Nie zgadzam się (0)
OBI przy ul....
OBI przy ul. Cmentarnej 10 we Włocławku od wejścia zachęca klientów do dokonania zakupów. Przed budynkiem znajduje się duży parking z osobnymi miejscami dla osób niepełnosprawnych. Wejście do sklepu jest czyste i zadbane. Towary zlokalizowane przed przy wejściu są dobrze oznaczone. Sam sklep jest przestronny pomiędzy alejkami znajduje się dużo miejsca i można bez problemu manewrować wózkiem nawet z dużymi zakupami. Największa bolączką sklepu jest niedobór pracowników. Z uwagi na zbyt wiele obowiązków rzadko zdarza się aby doradca sam podszedł do klienta i spytał się w czym może pomóc. Najczęściej trzeba szukać doradców samemu między alejkami sklepowymi. W przypadku poproszenia o pomoc najczęściej można uzyskać fachową poradę. Sami doradcy zwykle wyglądają czysto i schludnie. Ubrani są w służbowa odzież i mają przypięte identyfikatory w widocznych miejscach. Są uprzejmi i służą radą. Nawet jeśli czegoś nie wiedzą to kierują do osoby która udziela bardziej dokładnych informacji. Produkty sklepowe są dobrze oznakowane i wyeksponowane. Na sklepie panuje ład i porządek. Najczęściej w sklepie otwartych jest na tyle dużo kas że nie tworzą się długie kolejki. Ogóle wrażenia z pobytu w sklepie są pozytywne. Poprawić należy przede wszystkim szybkość obsługi klienta. Pracownicy najczęściej zajęci są np. inwentaryzacja lub wykładaniem towarów i półki i nie mają czasu sami obsługiwać klientów.

Klient_c59B

12.04.2022

Placówka

Włocławek, Cmentarna 10

Nie zgadzam się (0)
obsługa Pani...
obsługa Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu sanitarnego ze Sklepu z OBI z Opola jest na najwyższym poziomie znajomość towaru jest zadziwiająca obsługa rzetelna i profesjonalna. Można powiedzieć, że jest fachowcem na wysokim poziomie. Przy tym pani była miła i uśmiechnięta. Takich pracowników więcej powinno być w OBI.

Niezweryfikowany Klient_oEeK

11.04.2022

Placówka

Opole, Budowlanych 5

Nie zgadzam się (0)
Jakoś obsługi w...
Jakoś obsługi w sklepie OBI jest na najwyższym poziomie, bardzo uprzejmy personel, zawsze dobrze doradzi i wszystko wyjaśni. Na szczególną pochwałę zasługuje Pani z Działu Ogród- przesympatyczna, kompetentna i bardzo uprzejma osoba- super mi doradziła i pomogła dobrać asortyment. Gratuluję takich super pracowników! Wdzięczna klienta.

Niezweryfikowany Klient_j4GC

09.04.2022

Placówka

Radom, Aleja Józefa Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Market OBI znam...
Market OBI znam i korzystam od lat, doradcy zawsze chętni do pomocy, duży asortyment a teraz projekt kuchni z wizualizacjami przy wydaniu 2000 na kuchnie dostaniesz za 1 zł, uważam, że to jest niezły deal.

Klient_2RO8

05.04.2022

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem panele,no cóż...
Zamówiłem panele,no cóż wielkie rozgoryczenie....dostałem na 7 zamówionych paczek aż dwie zupełnie różne....Stracony czas i oczekiwanie na właściwy towar skończyło się przełożeniem remontu.Totalna porażka,a co by było gdybym zamówienie złożył na 20-30 paczek???

Niezweryfikowany Klient_aD2v

28.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem kabinę prysznicowa...
Kupiłem kabinę prysznicowa z hartowanego szkła i pękła przy rozpakowywaniu. Kupiłem druga, ten sam model, i tez pękła zanim zacząłem montaż. Raz to przypadek, dwa to reguła. Kontakt z obsługa klienta mechaniczny, odczytywanie formułki z karki i od początku podejście ze uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Rozmowa zakończona sarkastyczna sugestia ze mogę spróbować złożyć reklamacje. Oczywiście reklamacja rozpatrzona negatywnie. Chciałem wystawić komentarz pod tym produktem na stronie OBI ale jakimś dziwnym trafem ten model kabiny został wycofany ze sprzedaży. Nabijanie ludzi w butelkę i wprowadzanie w błąd, bo skoro wycofali produkt, to musieli mieć więcej reklamacji.

Niezweryfikowany Klient_mnUO

22.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
nigdy więcej ...
nigdy więcej OBI , pojechałam do marketu po 2 opakowania płytek ściennych (wg strony internetowej dostępność 9 opakowań ) , na miejscu dowiaduje się że właściwie to tych płytek nie ma, informuję że na stronię mamy dostępność 9 opakowań , o to już widać zainteresowanie Pani obsługującej , postanawia zerknąć w system , faktycznie klient mówi prawdę . Pani postanawia udać się do magazynu a mnie wydaje polecenie żebym sobie pochodziła 10 minut po markecie. Po 10 minutach szukam Pani z obsługi i dowiaduję się że wszystkie 9 opakowań jest zniszczonych , płytki są połamane , leża w takim miejscu że uległu zniszczeniu (może magazyn powinien zadbać o własny towar ?) . Nie pozostaje mi nic innego jak udać sie do działu zamówień i tu kolejne zdziwienie bo cały czas w systemie widać 9 opakowań gotowych do odbioru. Opanowując zwyżkujące ciśnienie zamawiam 2 opakowania , wpłacam zaliczkę , dostaję kwitek , mam czekać na potwierdzenie sms dotyczące zamówienia . Mija tydzień , i kolejne 2 telefony na infolinię. Oczywiście nikt nie ma uprawnień do podania kontaktu telefonicznego do marketu , mam potulnie czekać na ich informację . Gdyby można było dać minusową gwiazdkę z pewnością był ją przyznała. Jeśli ktoś ma za dużo czasu, i lubi niekompetencję to śmiało może dokonać zakupów w markecie OBI. Dla mnie to jest ostatni raz .

Niezweryfikowany Klient_L5AJ

11.03.2022

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 102

Nie zgadzam się (0)
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Działu Elektrycznego zasługuje na 10 gwiazdek. Jest niezwykle profesjonalna pod każdym względem. Świetnie zna asortyment, który sprzedaje. Jest cierpliwa i pomocna. Nie sposób nie wspomnieć, że tak Młoda Kobieta potrafi w prosty sposób wytłumaczyć sposób podłączenia lamp, halogenów i plafonów. Chylę czoło przed Tą Panią. Zakupiłam 3 lampy, halogenki, plafon i mnóstwo żarówek. Wszystko dzięki tej Pani. Pierwszy raz w markecie (uwzględniam wszystkie, nie tylko Obi) spotkałam się z taką kompetencją pracownika. Beata

Niezweryfikowany Klient_7uGQ

17.02.2022

Placówka

Katowice, Rolna 4

Nie zgadzam się (0)

OBI

OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż OBI?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Polecam zakup przez...
Polecam zakup przez internet , z możliwością odbioru osobistego , Bardzo miła obsługa , niskie ceny Duży parking , łatwy dojazd