Opinie użytkownika (155)

Wiedza pracowników infolinii...
Wiedza pracowników infolinii pozostawia wiele do życzenia. Brak znajomości ich wlasnych regulaminów promocji. Dzwoniliśmy na infolinię 2 razy,2 różne interpretacje więc co zrobiliśmy? Zadzwoniliśmy trzeci raz licząc,że któraś z wersji się powtórzy. Ku naszemu zaskoczeniu otrzymaliśmy trzecią wersję. Bądź tu turysto mądry,kto miał rację. Śmiech przez łzy.

Monika_177

04.07.2022

Itaka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zastanawiam się po...
Zastanawiam się po co ta infolinia jest, ponieważ po 15 min oczekiwania na połączenie, pełnej weryfikacji moich danych czy ja to ja, na moje pytanie usłyszałam odpowiedź' proszę napisać maila" zapytała wiec jeszcze raz bo gdybym chciała napisać maila to przecież nie dzwoniłabym na infolinię na co odpowiedź znów była taka sama, na każde kolejne pytanie było to samo, czy w tym call center takie są standardy, tak szkoli się pracownika, że "broń Boże nie odpowiadajcie na pytania bo mail to jest to co ma zrobić klient" Powiem, że ta rozmowa to był dopiero zapalnik bo napisałam w końcu maila bo od pracownika infolinii niczego się nie dowiedziałam. Po 4 dniach otrzymałam odpowiedź o treści" Witam, nie ma takiej możliwości, z poważaniem..." uroczo prawda? Szanowni klienci przyszli/obecni/ byli szkoda czasu na kontakt z Centrum Obsługi Klienta chyba lepiej się pomodlić aby ich pomoc nie była konieczna. A pracownikom szczerze współczuję, że taką mają pracę że wystawia ich się lwom na pożarcie a sami nic nie mogą.

Monika_177

31.05.2019

Itaka

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podróżowałam autokarem ze...
Podróżowałam autokarem ze Sląska do Bawarii, autokar przyjechał punktualnie, przemiła pilotka przydzieliła miejsce, kierowca z uśmiechem zapakował bagaż, zaznaczam zapakował a nie jak w innych firmach rzucił jak workiem ziemniaków. Autokar czysty, ze wszystkimi udogodnieniami potrzebnymi podczas podróży. Sama podróż bez najmniejszych zastrzeżeń, kierowcy prowadzili bezpiecznie a dzięki temu, że w autokarze była pilotka można było uzyskać wszelkie informacje dotyczące podróży a i napić się pysznej, gorącej kawy. Autokar do celu dotarł punktualnie, kierowca wypakował bagaż a pilotka z tym samym uśmiechem pożegnała. Polecam przejazdy z tym przewoźnikiem, pełen profesjonalizm i bardzo wysoka jakość obsługi. MImo, że pojawili się tańsi przewoźnicy to dla mnie liczy się bezpieczeństwo, nawet w przypadku przesiadki pewność, że zdążę na drugi autokar a nie zostanę pozostawiona sama sobie, opieka pilota dla mnie to również duży plus dla tej firmy.

Monika_177

31.05.2019

Sindbad

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od samego wejście...
Od samego wejście wszystko na swoim miejscu, poukładane, czyste, świeże warzywa, tam gdzie produkt tam i jego cena, a jeśli o cenach mowa to może nie jest najtaniej ale można znaleźć bardzo dobre promocje. Tym razem też szukałam kilku produktów z gazetki i wielkim plusem jest to, że produkty nie były tylko w gazetce a również dostępne na półce. Przy kasie bez kolejek, miła obsługa, bez dzikiego szału kasowania a w tempie pozwalającym na spakowanie mi skasowanych produktów bez nerwowego spojrzenia, że za wolno pakuję a przez to Kasjerka będzie mieć zły wynik i po premii ;) Wszystko tak jak powinno być, na spokojnie, bardzo to doceniam w dzisiejszych czasach wiecznego pośpiechu nie wiadomo za czym. Dla mnie sklep na TAK

Monika_177

31.05.2019

LIDL

Placówka

Opole, Ozimska 184

Nie zgadzam się (0)
Słabo. od wielu...
Słabo. od wielu lat korzystam z usług jednak z przykrością muszę stwierdzić iż coraz mniej wykwalifikowany personel, lekarze bez doświadczenia i coraz dłuższe kolejki. Dawniej wizyty były umawiane praktycznie z godziny na godzinę co sprawiało, że lux med był bardzo korzystnym rozwiązaniem dziś terminy jak na nfz np do lekarza pierwszego kontaktu.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Monika_177

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Monika_177

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_177

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Monika_177

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Monika_177

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Monika_177

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Monika_177

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Monika_177

12.12.2016

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Monika_177

12.12.2016

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Monika_177

12.12.2016

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Monika_177

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi