Wiedza pracowników infolinii pozostawia wiele do życzenia. Brak znajomości ich wlasnych regulaminów promocji. Dzwoniliśmy na infolinię 2 razy,2 różne interpretacje więc co zrobiliśmy? Zadzwoniliśmy trzeci raz licząc,że któraś z wersji się powtórzy. Ku naszemu zaskoczeniu otrzymaliśmy trzecią wersję. Bądź tu turysto mądry,kto miał rację. Śmiech przez łzy.
Zastanawiam się po co ta infolinia jest, ponieważ po 15 min oczekiwania na połączenie, pełnej weryfikacji moich danych czy ja to ja, na moje pytanie usłyszałam odpowiedź' proszę napisać maila" zapytała wiec jeszcze raz bo gdybym chciała napisać maila to przecież nie dzwoniłabym na infolinię na co odpowiedź znów była taka sama, na każde kolejne pytanie było to samo, czy w tym call center takie są standardy, tak szkoli się pracownika, że "broń Boże nie odpowiadajcie na pytania bo mail to jest to co ma zrobić klient" Powiem, że ta rozmowa to był dopiero zapalnik bo napisałam w końcu maila bo od pracownika infolinii niczego się nie dowiedziałam. Po 4 dniach otrzymałam odpowiedź o treści" Witam, nie ma takiej możliwości, z poważaniem..." uroczo prawda? Szanowni klienci przyszli/obecni/ byli szkoda czasu na kontakt z Centrum Obsługi Klienta chyba lepiej się pomodlić aby ich pomoc nie była konieczna. A pracownikom szczerze współczuję, że taką mają pracę że wystawia ich się lwom na pożarcie a sami nic nie mogą.
Podróżowałam autokarem ze Sląska do Bawarii, autokar przyjechał punktualnie, przemiła pilotka przydzieliła miejsce, kierowca z uśmiechem zapakował bagaż, zaznaczam zapakował a nie jak w innych firmach rzucił jak workiem ziemniaków. Autokar czysty, ze wszystkimi udogodnieniami potrzebnymi podczas podróży. Sama podróż bez najmniejszych zastrzeżeń, kierowcy prowadzili bezpiecznie a dzięki temu, że w autokarze była pilotka można było uzyskać wszelkie informacje dotyczące podróży a i napić się pysznej, gorącej kawy. Autokar do celu dotarł punktualnie, kierowca wypakował bagaż a pilotka z tym samym uśmiechem pożegnała. Polecam przejazdy z tym przewoźnikiem, pełen profesjonalizm i bardzo wysoka jakość obsługi. MImo, że pojawili się tańsi przewoźnicy to dla mnie liczy się bezpieczeństwo, nawet w przypadku przesiadki pewność, że zdążę na drugi autokar a nie zostanę pozostawiona sama sobie, opieka pilota dla mnie to również duży plus dla tej firmy.
Od samego wejście wszystko na swoim miejscu, poukładane, czyste, świeże warzywa, tam gdzie produkt tam i jego cena, a jeśli o cenach mowa to może nie jest najtaniej ale można znaleźć bardzo dobre promocje. Tym razem też szukałam kilku produktów z gazetki i wielkim plusem jest to, że produkty nie były tylko w gazetce a również dostępne na półce. Przy kasie bez kolejek, miła obsługa, bez dzikiego szału kasowania a w tempie pozwalającym na spakowanie mi skasowanych produktów bez nerwowego spojrzenia, że za wolno pakuję a przez to Kasjerka będzie mieć zły wynik i po premii ;) Wszystko tak jak powinno być, na spokojnie, bardzo to doceniam w dzisiejszych czasach wiecznego pośpiechu nie wiadomo za czym. Dla mnie sklep na TAK
Słabo. od wielu lat korzystam z usług jednak z przykrością muszę stwierdzić iż coraz mniej wykwalifikowany personel, lekarze bez doświadczenia i coraz dłuższe kolejki. Dawniej wizyty były umawiane praktycznie z godziny na godzinę co sprawiało, że lux med był bardzo korzystnym rozwiązaniem dziś terminy jak na nfz np do lekarza pierwszego kontaktu.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.