Sindbad

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (90 z 95)

Obsługa uprzejma ale...
Obsługa uprzejma ale ilość przesiadek firma podaje dopiero przed wyjazdem autobusu w tym samym dniu.

Ella_1

11.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podróżowałam autokarem ze...
Podróżowałam autokarem ze Sląska do Bawarii, autokar przyjechał punktualnie, przemiła pilotka przydzieliła miejsce, kierowca z uśmiechem zapakował bagaż, zaznaczam zapakował a nie jak w innych firmach rzucił jak workiem ziemniaków. Autokar czysty, ze wszystkimi udogodnieniami potrzebnymi podczas podróży. Sama podróż bez najmniejszych zastrzeżeń, kierowcy prowadzili bezpiecznie a dzięki temu, że w autokarze była pilotka można było uzyskać wszelkie informacje dotyczące podróży a i napić się pysznej, gorącej kawy. Autokar do celu dotarł punktualnie, kierowca wypakował bagaż a pilotka z tym samym uśmiechem pożegnała. Polecam przejazdy z tym przewoźnikiem, pełen profesjonalizm i bardzo wysoka jakość obsługi. MImo, że pojawili się tańsi przewoźnicy to dla mnie liczy się bezpieczeństwo, nawet w przypadku przesiadki pewność, że zdążę na drugi autokar a nie zostanę pozostawiona sama sobie, opieka pilota dla mnie to również duży plus dla tej firmy.

Monika_177

31.05.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

OKO

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. dobry standard,...
Dobrze. dobry standard, wysokie ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_828

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Pamela_4

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Tu było...
Rewelacyjnie. Tu było super. Ceny ok, świeżutki tabor, uprzejmy personel. Duuuuża piątka z plusem:) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2530

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_1030

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ryszard_106

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

WOJCIECH_871

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4129

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobry...
Rewelacyjnie. Bardzo dobry przewoźnik samochodowy. Obsługa perfekcyjna i tabor samochodowy także. Jakość obsługi bez uwag. Gorąco polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Henryk_41

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ok Na...
Rewelacyjnie. Ok Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Gerard_8

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. :) Na...
Dobrze. :) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa klienta...
Super. Obsługa klienta miła, podróże spokojnie z uprzejmym kierowcą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Mmamma

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Autokary Sindbada...
Rewelacyjnie. Autokary Sindbada nie zawsze są czyste. Zdarzyło mi się kilka razy jechać autokarem, w którym po podłodze "walały się" śmieci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

hetastelikeyou

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_549

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Autokary...
Bardzo dobrze. Autokary tej firmy niekiedy się spóźniają, ale obsługa jest ogólnie miła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sylwia_1417

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Niektórych pracowników...
Dobrze. Niektórych pracowników trzeba by doszkolic. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Marcin_2383

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_2192

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Sindbad

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sindbad?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa uprzejma ale...
Obsługa uprzejma ale ilość przesiadek firma podaje dopiero przed wyjazdem autobusu w tym samym dniu.