Opinia użytkownika: Monika_177
Dotycząca firmy: Itaka
Treść opinii: Zastanawiam się po co ta infolinia jest, ponieważ po 15 min oczekiwania na połączenie, pełnej weryfikacji moich danych czy ja to ja, na moje pytanie usłyszałam odpowiedź' proszę napisać maila" zapytała wiec jeszcze raz bo gdybym chciała napisać maila to przecież nie dzwoniłabym na infolinię na co odpowiedź znów była taka sama, na każde kolejne pytanie było to samo, czy w tym call center takie są standardy, tak szkoli się pracownika, że "broń Boże nie odpowiadajcie na pytania bo mail to jest to co ma zrobić klient" Powiem, że ta rozmowa to był dopiero zapalnik bo napisałam w końcu maila bo od pracownika infolinii niczego się nie dowiedziałam. Po 4 dniach otrzymałam odpowiedź o treści" Witam, nie ma takiej możliwości, z poważaniem..." uroczo prawda? Szanowni klienci przyszli/obecni/ byli szkoda czasu na kontakt z Centrum Obsługi Klienta chyba lepiej się pomodlić aby ich pomoc nie była konieczna. A pracownikom szczerze współczuję, że taką mają pracę że wystawia ich się lwom na pożarcie a sami nic nie mogą.