Opinie użytkownika (83)

Pomimo uzupełnienia wszystkich...
Pomimo uzupełnienia wszystkich niezbędnych formularzy aby przejść taryfy budowlanej na taryfę standardową w placówce pod okiem pracownika obsługi rozwiązanie tej sytuacji wymagało kilkukrotnego kontaktowania się z infolinią oraz uzupełniania dokumentacji co nie było wspomniane podczas rozmowy w placówce. Niestety zmarnowanego czasu nikt mi nie wróci a strata związana z dłuższym okresem płacenia w taryfie budowlanej nie zostało zrekompensowane pomimo, że pracownik obsługi w placówce potwierdzał, że wszystkie formalności są dopięte.

Mike Bat

18.06.2024

Enea

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 38A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazny oraz...
Bardzo przyjazny oraz kompetentny personel, każda wątpliwość wyjaśniona w trakcie jednej rozmowy oraz pełne zaangażowanie w rozwiązanie problemu. Jestem bardzo zadowolony z usług tego banku.

Mike Bat

18.06.2024

PKO BP

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentny personel,...
Bardzo kompetentny personel, który bezzwłocznie się mną zainteresował. Czułem się bardzo dobrze dzięki przyjemnej oraz przyjaznej obsłudze wykwalifikowanych fachowców w swojej dziedzinie. Oferta była przedstawiona jasno oraz w najmniejszych szczegółach. Wszystkie moje wątpliwości były natychmiast rozwiane a otwartość i chęć do ponownego kontaktu jeśli pojawią się dodatkowe pytania jak najbardziej na duży plus. Przedstawiona oferta była bardzo przystępna oraz obiecująca w kontekście inwestycji.

Mike Bat

18.06.2024

Soltrado

Placówka

Grudziądz, Cegielniana 21

Nie zgadzam się (0)
Firma bardzo nieprzyjazna...
Firma bardzo nieprzyjazna dla pasażera, niestety moje doświadczenia są bardzo mierne, jedyne co ratuje wizerunek to miła i pełna zrozumienia rozmowa z konsultantem, który pokierował mnie jak złożyć reklamację na obsługę pasażera przez przedstawicieli MPK Łódź. W złożonej reklamacji uwzględniłem wszystkie istotne informacje oraz wyjaśnienia, które jasno nakreśliły sytuację. Niestety według firmy 1 minuta jest wystarczająca na wykonanie płatności mobilnej przy użyciu Google Pay oraz aplikacji Łódź.pl, mnie się to niestety nie udało i po upływie minuty bilet pojawił się w aplikacji mobilnej, pomimo złożonej reklamacji została ona odrzucona. Jako konsument czuję się pokrzywdzony brakiem zrozumienia opisanych okoliczności, nieludzkiego podejścia do klienta oraz bezwzględnością przedstawicieli tej firmy. Jak się okazuje nie warto być uczciwym bo i tak firma może ukarać pasażera pomimo zakupionego biletu (1 minuta to naprawdę niewielkie opóźnienie spowodowane potrzebą autoryzacji płatności)

Mike Bat

18.06.2024

MPK Łódź

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Standard wyposażenia siłowni...
Standard wyposażenia siłowni na bardzo wysokim poziomie który powinien sprostać najbardziej wymagającym użytkownikom poszukującym odpowiedniego miejsca. Przemiła i bardzo pomocna obsługa dzięki której nie miałem wątpliwości gdzie powinienem ćwiczyć formę :)

Mike Bat

12.02.2024

McFIT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeden z najwyższych...
Jeden z najwyższych standardów obsługi jakie dane mi było doświadczyć. Niesamowicie pozytywni i uprzejmi ludzie którzy doskonale zrozumieli moje oczekiwania i sprawili że moja ukochana była przeszczęśliwa. Serdecznie dziękuję.

Mike Bat

12.02.2024

W.Kruk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe wsparcie oraz...
Fachowe wsparcie oraz zrozumienie potrzeb podczas krótkiej rozmowy na temat wymagań sprzętowych. Jestem bardzo zadowolony z obsługi, polecam!

Mike Bat

12.02.2024

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam tą markę....
Uwielbiam tą markę. Mam same dobre wspomnienia z czasów korzystania z usług tej firmy mieszkając w Irlandii. Fakt otwierania sklepów w Polsce bardzo mnie ucieszył i na szczęście nie zawiodłem się. Szeroki wybór produktów oraz bardzo uprzejma obsługa. Na pewno będę często odwiedzać.

Mike Bat

12.02.2024

Dealz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Różne mam doświadczenia,...
Różne mam doświadczenia, najczęściej bardzo sympatyczna i chętna do pomocy obsługa. Raz jednak trafiłem na przykrą sytuację, kiedy zwracając uwagę na błędną cenę na etykiecie zostałem potraktowany jak wróg publiczny numer 1. Pani która weryfikowała zasadność moich roszczeń pomimo ewidentnej pomyłki sklepu bardzo nieprzyjemnie skwitowała do swojej koleżanki przy kasie, że "nie chce mi się z nimi użerać, dam ci te dwa złote od siebie i niech pan już idzie". Po dokonaniu płatności kartą i sprawdzeniu paragonu potwierdziło się że cena nie została zmieniona, więc wracając do kasy i zerkając na paragon pani przy kasie zauważyła mnie i zanim się odezwałem z bardzo nieprzyjazną miną otworzyła kasetkę i wydała różnicę kwoty. Ufam jednak że to jednostkowy przypadek i nie powtórzy się już przy kolejnych wizytach w tym sklepie.

Mike Bat

12.02.2024

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pyszna kawa,...
Bardzo pyszna kawa, fantastyczna obsługa, przyjemnie posiedzieć w lokalach Tchibo.

Mike Bat

12.02.2024

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sobie cenię...
Bardzo sobie cenię ten niepowtarzalny smak lodów miętowych, obsługa zawsze uśmiechnięta i uprzejma.

Mike Bat

12.02.2024

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Największy atut to...
Największy atut to bardzo niskie ceny, najbardziej konkurencyjny hipermarket na rynku.

Mike Bat

12.02.2024

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Buty w bardzo...
Buty w bardzo promocyjnych cenach, czas dostawy oraz jakość obsługi to tylko kilka z wielu zalet tej firmy. Bardzo cenię sobie dużą swobodę oraz paletę produktów ,zapewnianych przez eobuwie.pl

Mike Bat

12.02.2024

eobuwie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako polski serwis...
Jako polski serwis e-commerce z perspektywy klienta jasno mogę stwierdzić że allegro dobrze "robi robotę". Zakupy za ich pośrednictwem zawsze są bezpieczne i pewne oraz korzystanie z aplikacji bardzo proste i intuicyjne.

Mike Bat

12.02.2024

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Głównym atutem tych...
Głównym atutem tych stacji jest posiadanie w ofercie paliwa 100-oktanowego.

Mike Bat

12.02.2024

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stacje nowoczesne, jakość...
Stacje nowoczesne, jakość paliwa dobra oraz bardzo wysoki standard obsługi zapewnia naszemu narodowemu koncernowi pierwsze miejsce na mojej liście najlepszych stacji benzynowych w Polsce. Stacje w tym koncepcie to już nie tylko sklep oraz paliwo ale również miejsce do odpoczynku, naładowania baterii oraz spożycia ciepłych przekąsek popijając znakomitą pyszną macchiato!

Mike Bat

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam głównie z...
Korzystam głównie z karty flotowej która umożliwia tańsze tankowanie. Ocena lekko zaniżona ponieważ podczas wizyty na wielu stacjach spotkałem się z nieświadomością obsługi dotyczącą istnienia karty flotowej w formie prepaid i to ja jako konsument musiałem wyjaśniać pracownikom stacji jak powinni zweryfikować na kasie jaka wyjdzie kwota do zapłaty po udzieleniu rabatu związanego z płatnością kartą flotową. W większości tych miejsc jednak obsługa okazała zainteresowanie oraz zrozumienie i postępując zgodnie z instrukcją ostatecznie otrzymywałem odpowiednią informację przed dokonaniem wpłaty odpowiedniej kwoty na kartę flotową pre-paid.

Mike Bat

12.02.2024

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z tej stacji...
Z tej stacji korzystam głównie w celu umycia samochodu pojazdu korzystając z myjni samoobsługowej. Niestety pozostałą ofertą nie jestem zainteresowany.

Mike Bat

12.02.2024

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej przystępny dostawca...
Najbardziej przystępny dostawca usług przewozu paczek. Aplikacja bardzo intuicyjna oraz trwałe rozwijana, częste promocje związane z różnymi wydarzeniami oraz przede wszystkim dostępność paczkomatów dzięki którym odbiór lub nadanie paczki o dowolnej porze to przyjemność i prościzna!

Mike Bat

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ubezpieczenia w bardzo...
Ubezpieczenia w bardzo atrakcyjnej cenie, drobne komplikacje przy wyjaśnianiu podejrzenia wyłudzenia odszkodowania które zgłosiłem w związku z posiadanym produktem. Ostatecznie jednak obsługa infolinii jak również kontakt z likwidatorem szkód był bardzo przystępny i uprzejmy. Wątpliwości rozwiane a obsługa na najwyższym poziomie. Szczerze polecam!

Mike Bat

12.02.2024

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi