Opinie użytkownika (92)

Bezproblemowe zakupy i...
Bezproblemowe zakupy i obsluga platformy.

Mike Bat

16.01.2025

eobuwie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.01.2025
Odpowiedź firmy
Szanowna Klientko, jesteśmy wdzięczni za wysoką ocenę! Pozdrawiamy, Zespół eobuwie
niestety kontakt z...
niestety kontakt z dostawcą jest bardzo trudny a komplikacje formalne były na niemożliwie wysokim poziomie przez co musiałem odwiedzić placówkę kilkukrotnie aby rozwiązać jedną kwestię

Mike Bat

16.01.2025

Enea

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza oferta ubezpieczenia...
Najlepsza oferta ubezpieczenia obejmująca szeroki zakres i dopasowana do moich potrzeb. Rozmowa z pracownikiem bardzo satysfakcjonująca i uprzejma

Mike Bat

16.01.2025

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przystępna i...
Bardzo przystępna i łatwa w obsłudze aplikacja mobilna. Personel placówki zazwyczaj bardzo pomocny i z szacunkiem oraz zrozumieniem podchodzi do indywidualnych potrzeb klienta.

Mike Bat

16.01.2025

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze pomocni i...
Zawsze pomocni i serdeczni pracownicy.

Mike Bat

16.01.2025

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
miła i pozytywnie...
miła i pozytywnie nastawiona obsługa klienta ;)

Mike Bat

16.01.2025

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta jest...
Obsługa klienta jest tragiczna niestety. Skomplikowane formalności, utrudniona procedura pełnomocnictwa spowodowana stałym kontaktem z klientem a nie jego pełnomocnikiem, który został wyznaczony żeby zabezpieczyć interesy klienta to paradoks w obecnych czasach. Wykorzystywanie naiwności starszych ludzi w celu zapewnienia zysku instytucji a nie dobru klienta, dzięki któremu klient byłby bardziej lojalny i przyniósłby o wiele więcej korzyści.

Mike Bat

16.01.2025

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta marketingowa nie...
Oferta marketingowa nie jest nachalna, możliwość wykonania analizy finansowej oraz nowoczesne placówki i uśmiechnięta obsługa to w mojej opinii najważniejsze zalety tego banku.

Mike Bat

16.01.2025

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety bank mocno...
Niestety bank mocno nastawiony na digitalizację oraz pełną samoobsługę przez co oferta jest wciskana w każdej możliwej sytuacji, obsługa klienta jest dość ograniczona. Na spory plus zasługuje zapewnienie możliwości samodzielnej obsługi zdalnej ale ceniłbym sobie utrzymanie kontaktu z pracownikami banku a nie tylko witryną internetową bądź aplikacją bankową.

Mike Bat

16.01.2025

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pomimo uzupełnienia wszystkich...
Pomimo uzupełnienia wszystkich niezbędnych formularzy aby przejść taryfy budowlanej na taryfę standardową w placówce pod okiem pracownika obsługi rozwiązanie tej sytuacji wymagało kilkukrotnego kontaktowania się z infolinią oraz uzupełniania dokumentacji co nie było wspomniane podczas rozmowy w placówce. Niestety zmarnowanego czasu nikt mi nie wróci a strata związana z dłuższym okresem płacenia w taryfie budowlanej nie zostało zrekompensowane pomimo, że pracownik obsługi w placówce potwierdzał, że wszystkie formalności są dopięte.

Mike Bat

18.06.2024

Enea

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 38A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazny oraz...
Bardzo przyjazny oraz kompetentny personel, każda wątpliwość wyjaśniona w trakcie jednej rozmowy oraz pełne zaangażowanie w rozwiązanie problemu. Jestem bardzo zadowolony z usług tego banku.

Mike Bat

18.06.2024

PKO BP

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentny personel,...
Bardzo kompetentny personel, który bezzwłocznie się mną zainteresował. Czułem się bardzo dobrze dzięki przyjemnej oraz przyjaznej obsłudze wykwalifikowanych fachowców w swojej dziedzinie. Oferta była przedstawiona jasno oraz w najmniejszych szczegółach. Wszystkie moje wątpliwości były natychmiast rozwiane a otwartość i chęć do ponownego kontaktu jeśli pojawią się dodatkowe pytania jak najbardziej na duży plus. Przedstawiona oferta była bardzo przystępna oraz obiecująca w kontekście inwestycji.

Mike Bat

18.06.2024

Soltrado

Placówka

Grudziądz, Cegielniana 21

Nie zgadzam się (0)
Firma bardzo nieprzyjazna...
Firma bardzo nieprzyjazna dla pasażera, niestety moje doświadczenia są bardzo mierne, jedyne co ratuje wizerunek to miła i pełna zrozumienia rozmowa z konsultantem, który pokierował mnie jak złożyć reklamację na obsługę pasażera przez przedstawicieli MPK Łódź. W złożonej reklamacji uwzględniłem wszystkie istotne informacje oraz wyjaśnienia, które jasno nakreśliły sytuację. Niestety według firmy 1 minuta jest wystarczająca na wykonanie płatności mobilnej przy użyciu Google Pay oraz aplikacji Łódź.pl, mnie się to niestety nie udało i po upływie minuty bilet pojawił się w aplikacji mobilnej, pomimo złożonej reklamacji została ona odrzucona. Jako konsument czuję się pokrzywdzony brakiem zrozumienia opisanych okoliczności, nieludzkiego podejścia do klienta oraz bezwzględnością przedstawicieli tej firmy. Jak się okazuje nie warto być uczciwym bo i tak firma może ukarać pasażera pomimo zakupionego biletu (1 minuta to naprawdę niewielkie opóźnienie spowodowane potrzebą autoryzacji płatności)

Mike Bat

18.06.2024

MPK Łódź

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Standard wyposażenia siłowni...
Standard wyposażenia siłowni na bardzo wysokim poziomie który powinien sprostać najbardziej wymagającym użytkownikom poszukującym odpowiedniego miejsca. Przemiła i bardzo pomocna obsługa dzięki której nie miałem wątpliwości gdzie powinienem ćwiczyć formę :)

Mike Bat

12.02.2024

McFIT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeden z najwyższych...
Jeden z najwyższych standardów obsługi jakie dane mi było doświadczyć. Niesamowicie pozytywni i uprzejmi ludzie którzy doskonale zrozumieli moje oczekiwania i sprawili że moja ukochana była przeszczęśliwa. Serdecznie dziękuję.

Mike Bat

12.02.2024

W.Kruk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe wsparcie oraz...
Fachowe wsparcie oraz zrozumienie potrzeb podczas krótkiej rozmowy na temat wymagań sprzętowych. Jestem bardzo zadowolony z obsługi, polecam!

Mike Bat

12.02.2024

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam tą markę....
Uwielbiam tą markę. Mam same dobre wspomnienia z czasów korzystania z usług tej firmy mieszkając w Irlandii. Fakt otwierania sklepów w Polsce bardzo mnie ucieszył i na szczęście nie zawiodłem się. Szeroki wybór produktów oraz bardzo uprzejma obsługa. Na pewno będę często odwiedzać.

Mike Bat

12.02.2024

Dealz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Różne mam doświadczenia,...
Różne mam doświadczenia, najczęściej bardzo sympatyczna i chętna do pomocy obsługa. Raz jednak trafiłem na przykrą sytuację, kiedy zwracając uwagę na błędną cenę na etykiecie zostałem potraktowany jak wróg publiczny numer 1. Pani która weryfikowała zasadność moich roszczeń pomimo ewidentnej pomyłki sklepu bardzo nieprzyjemnie skwitowała do swojej koleżanki przy kasie, że "nie chce mi się z nimi użerać, dam ci te dwa złote od siebie i niech pan już idzie". Po dokonaniu płatności kartą i sprawdzeniu paragonu potwierdziło się że cena nie została zmieniona, więc wracając do kasy i zerkając na paragon pani przy kasie zauważyła mnie i zanim się odezwałem z bardzo nieprzyjazną miną otworzyła kasetkę i wydała różnicę kwoty. Ufam jednak że to jednostkowy przypadek i nie powtórzy się już przy kolejnych wizytach w tym sklepie.

Mike Bat

12.02.2024

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pyszna kawa,...
Bardzo pyszna kawa, fantastyczna obsługa, przyjemnie posiedzieć w lokalach Tchibo.

Mike Bat

12.02.2024

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sobie cenię...
Bardzo sobie cenię ten niepowtarzalny smak lodów miętowych, obsługa zawsze uśmiechnięta i uprzejma.

Mike Bat

12.02.2024

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi