Opinie użytkownika (79)

Standard wyposażenia siłowni...
Standard wyposażenia siłowni na bardzo wysokim poziomie który powinien sprostać najbardziej wymagającym użytkownikom poszukującym odpowiedniego miejsca. Przemiła i bardzo pomocna obsługa dzięki której nie miałem wątpliwości gdzie powinienem ćwiczyć formę :)

Mike Bat

12.02.2024

McFIT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeden z najwyższych...
Jeden z najwyższych standardów obsługi jakie dane mi było doświadczyć. Niesamowicie pozytywni i uprzejmi ludzie którzy doskonale zrozumieli moje oczekiwania i sprawili że moja ukochana była przeszczęśliwa. Serdecznie dziękuję.

Mike Bat

12.02.2024

W.Kruk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe wsparcie oraz...
Fachowe wsparcie oraz zrozumienie potrzeb podczas krótkiej rozmowy na temat wymagań sprzętowych. Jestem bardzo zadowolony z obsługi, polecam!

Mike Bat

12.02.2024

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam tą markę....
Uwielbiam tą markę. Mam same dobre wspomnienia z czasów korzystania z usług tej firmy mieszkając w Irlandii. Fakt otwierania sklepów w Polsce bardzo mnie ucieszył i na szczęście nie zawiodłem się. Szeroki wybór produktów oraz bardzo uprzejma obsługa. Na pewno będę często odwiedzać.

Mike Bat

12.02.2024

Dealz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Różne mam doświadczenia,...
Różne mam doświadczenia, najczęściej bardzo sympatyczna i chętna do pomocy obsługa. Raz jednak trafiłem na przykrą sytuację, kiedy zwracając uwagę na błędną cenę na etykiecie zostałem potraktowany jak wróg publiczny numer 1. Pani która weryfikowała zasadność moich roszczeń pomimo ewidentnej pomyłki sklepu bardzo nieprzyjemnie skwitowała do swojej koleżanki przy kasie, że "nie chce mi się z nimi użerać, dam ci te dwa złote od siebie i niech pan już idzie". Po dokonaniu płatności kartą i sprawdzeniu paragonu potwierdziło się że cena nie została zmieniona, więc wracając do kasy i zerkając na paragon pani przy kasie zauważyła mnie i zanim się odezwałem z bardzo nieprzyjazną miną otworzyła kasetkę i wydała różnicę kwoty. Ufam jednak że to jednostkowy przypadek i nie powtórzy się już przy kolejnych wizytach w tym sklepie.

Mike Bat

12.02.2024

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pyszna kawa,...
Bardzo pyszna kawa, fantastyczna obsługa, przyjemnie posiedzieć w lokalach Tchibo.

Mike Bat

12.02.2024

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sobie cenię...
Bardzo sobie cenię ten niepowtarzalny smak lodów miętowych, obsługa zawsze uśmiechnięta i uprzejma.

Mike Bat

12.02.2024

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Największy atut to...
Największy atut to bardzo niskie ceny, najbardziej konkurencyjny hipermarket na rynku.

Mike Bat

12.02.2024

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Buty w bardzo...
Buty w bardzo promocyjnych cenach, czas dostawy oraz jakość obsługi to tylko kilka z wielu zalet tej firmy. Bardzo cenię sobie dużą swobodę oraz paletę produktów ,zapewnianych przez eobuwie.pl

Mike Bat

12.02.2024

eobuwie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako polski serwis...
Jako polski serwis e-commerce z perspektywy klienta jasno mogę stwierdzić że allegro dobrze "robi robotę". Zakupy za ich pośrednictwem zawsze są bezpieczne i pewne oraz korzystanie z aplikacji bardzo proste i intuicyjne.

Mike Bat

12.02.2024

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Głównym atutem tych...
Głównym atutem tych stacji jest posiadanie w ofercie paliwa 100-oktanowego.

Mike Bat

12.02.2024

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stacje nowoczesne, jakość...
Stacje nowoczesne, jakość paliwa dobra oraz bardzo wysoki standard obsługi zapewnia naszemu narodowemu koncernowi pierwsze miejsce na mojej liście najlepszych stacji benzynowych w Polsce. Stacje w tym koncepcie to już nie tylko sklep oraz paliwo ale również miejsce do odpoczynku, naładowania baterii oraz spożycia ciepłych przekąsek popijając znakomitą pyszną macchiato!

Mike Bat

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam głównie z...
Korzystam głównie z karty flotowej która umożliwia tańsze tankowanie. Ocena lekko zaniżona ponieważ podczas wizyty na wielu stacjach spotkałem się z nieświadomością obsługi dotyczącą istnienia karty flotowej w formie prepaid i to ja jako konsument musiałem wyjaśniać pracownikom stacji jak powinni zweryfikować na kasie jaka wyjdzie kwota do zapłaty po udzieleniu rabatu związanego z płatnością kartą flotową. W większości tych miejsc jednak obsługa okazała zainteresowanie oraz zrozumienie i postępując zgodnie z instrukcją ostatecznie otrzymywałem odpowiednią informację przed dokonaniem wpłaty odpowiedniej kwoty na kartę flotową pre-paid.

Mike Bat

12.02.2024

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z tej stacji...
Z tej stacji korzystam głównie w celu umycia samochodu pojazdu korzystając z myjni samoobsługowej. Niestety pozostałą ofertą nie jestem zainteresowany.

Mike Bat

12.02.2024

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej przystępny dostawca...
Najbardziej przystępny dostawca usług przewozu paczek. Aplikacja bardzo intuicyjna oraz trwałe rozwijana, częste promocje związane z różnymi wydarzeniami oraz przede wszystkim dostępność paczkomatów dzięki którym odbiór lub nadanie paczki o dowolnej porze to przyjemność i prościzna!

Mike Bat

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ubezpieczenia w bardzo...
Ubezpieczenia w bardzo atrakcyjnej cenie, drobne komplikacje przy wyjaśnianiu podejrzenia wyłudzenia odszkodowania które zgłosiłem w związku z posiadanym produktem. Ostatecznie jednak obsługa infolinii jak również kontakt z likwidatorem szkód był bardzo przystępny i uprzejmy. Wątpliwości rozwiane a obsługa na najwyższym poziomie. Szczerze polecam!

Mike Bat

12.02.2024

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Największy polski ubezpieczyciel...
Największy polski ubezpieczyciel - sam ten fakt daje poczucie bezpieczeństwa i pewności. Niestety według mnie firma z powodu dużej liczby klientów przestała być konkurencyjna. Bycie stałym klientem niestety nie jest zbytnio opłacalne przypadku OC samochodu (kwota kalkulacji wyższa o 400 zł przy przedłużeniu umowy z PZU w stosunku do oferty innego ubezpieczyciela na bardzo zbliżonych warunkach). W przypadku ubezpieczenia życia lub domu to w tym zakresie ubezpieczalnia wypada o wiele lepiej i chętnie polecam produkty oferowane przez PZU. Największym atutem jednak jest najszerszy na rynku wachlarz produktów ubezpieczeniowych w tym również zawodowych. Obsługa infolinii pomocna oraz sprawna dzięki czemu kwestia zgłoszona do ubezpieczyciela była bardzo sprawnie rozwiązana.

Mike Bat

12.02.2024

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wysoka jakość oraz...
wysoka jakość oraz profesjonalizm, dostępność usług na wysokim poziomie, zaangażowany personel który daje poczucie bezpieczeństwa oraz dbałość o pacjenta po każdym zabiegu daje mi pewność że z czystym sumieniem mogę polecić Medicover jako najlepszego dostawcę usług medycznych. z nimi warto zadbać o zdrowie które mamy tylko jedno.

Mike Bat

12.02.2024

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od kilku lat i cenię sobie profesjonalizm oraz jakość świadczonych usług.

Mike Bat

12.02.2024

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moje doświadczenie dotyczące...
Moje doświadczenie dotyczące tego banku jest bardzo przykre. Mianowicie, jako pełnomocnik seniora starałem się wyklaryfikować sytuację finansową oraz ustalić wartość zadłużenia osoby reprezentowanej. Kiedy przeanalizowałem jak doszło do zadłużenia to okazało się, że pracownik oddziału wykorzystał zaufanie społeczne jakim darzy się banki w związku z ich pełnioną funkcją oraz doprowadził do wzrostu zadłużenia seniora o dwudziestokrotność kwoty od której zaczęła się współpraca. Osoba reprezentowana z racji na podeszły wiek łatwo uwierzyła pracownikowi banku jakoby konsolidacja kredytu jest bardzo korzystnym produktem i ułatwi seniorowi spłatę oraz zapewni zastrzyk dodatkowej gotówki. W sumie takich konsolidacji przeprowadzono 10 za każdym razem zamykając poprzednią konsolidację, nowym zobowiązaniem. Doprowadziło to seniora do spirali długów poprzez sztuczne zawyżanie zdolności kredytowej (wcześniejsza spłata zobowiązania pozwalała na zaciąganie wyższego kredytu). Po przekazaniu pełnomocnictwa do reprezentacji seniora w tym banku, oraz skierowaniu sprawy na drogę postępowania reklamacyjnego bank niejednokrotnie utrudniał prawidłowe reprezentowanie poprzez kierowanie hasła do otwarcia plików z odpowiedzią na reklamację SMS-em do seniora który nie potrafi korzystać z telefonu w celu odbierania/wysyłania wiadomości SMS. Pomimo jasnego stanowiska seniora w sprawie pełnej reprezentacji przez pełnomocnika senior był angażowany oraz otrzymywał komunikację z banku która miała być przekierowywana aby nie powodować zbędnych sytuacji stresogennych związanych z obsługą reklamacji. Bank nie przyjął winy za postawienie seniora w sytuacji bez wyjścia i gdyby nie prośba skierowana do mnie senior nie potrafiłby się odnaleźć w sytuacji do której doprowadzono. Pracownik oddziału za każdą konsolidację pobierał prowizje bankowa kilkukrotnie wyzszą od dobieranej przez seniora gotówki. Bank wykorzystał seniora przez co w mojej opinii nie zasługuje na zaufanie.

Mike Bat

12.02.2024

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi