Enea

(3.47)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (468 z 923)

niestety kontakt z...
niestety kontakt z dostawcą jest bardzo trudny a komplikacje formalne były na niemożliwie wysokim poziomie przez co musiałem odwiedzić placówkę kilkukrotnie aby rozwiązać jedną kwestię

Mike Bat

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa. Jakościowa usługa.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym ostrzec wszystkich...
Chciałbym ostrzec wszystkich przed korzystaniem z usług firmy Enea. Zawarli oni umowę na korzystanie z mojej nieruchomości z osobą, która nie miała do tego żadnego tytułu prawnego. Tego rodzaju zaniedbanie w weryfikacji uprawnień jednej z osób jest nie do przyjęcia i świadczy o braku profesjonalizmu. W wyniku tych działań poniosłem poważne straty finansowe. Firma zbagatelizowała kwestie prawne związane z moją własnością, co doprowadziło do nieprzyjemnych konsekwencji. Próbowałem kontaktować się z przedstawicielami Enei, aby rozwiązać problem, lecz odniosłem wrażenie, że moje sprawy nie są dla nich priorytetem. Zdecydowanie nie polecam tej firmy! Uważajcie na swoje prawa, bo Enea wyraźnie nie dba o klientów i ich mienie.

Klient_nX5J0

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki w...
Długie kolejki w okienku żeby coś załatwić. Ale na plus - sympatyczna obsługa. Przez długi czas trzymali mnie na wysokiej (nieregulowanej taryfie) nie informując że można ją zmienić.

alus

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Infolinia jest strasznie...
Infolinia jest strasznie skomplikowana i przy zgłaszaniu awarii odechciewa się nam zgłaszania z powodu takiego, że pierwsze co straszą nas konsekwencjami, jeśli np. sąsiad już dzwonił a z skąd mam widzieć czy ktoś już dzwonił

Klient_Ce1Ux

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Portal internetowi działa...
Portal internetowi działa bardzo dobrze. Łatwa obsługa bieżących rachunków.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wynajmuję mieszkanie, w...
Wynajmuję mieszkanie, w którym dostawcą energii jest Enea. Zdarzyła się sytuacja, że przez moją nieuwagę odcięto mi dostawę energii (kompletnie zapomniałam, pierwszy raz w życiu, opłacić fakturę. Mimo, że faktury przychodziły na adres właściciela mieszkania, udało mi się wszystko wyjaśnić z przedstawicielem Enea bez zamartwiania właściciela. Uregulowałam płatność, poprosiłam o możliwie szybkie ponowne dołączenie energii (głównie ze względu na małe dziecko w domu) I tak też się stało.

Klient_e0yw

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak zwykle, coraz...
Jak zwykle, coraz drożej i coraz gorzej!!!

Klient_7HvS

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowoczesne sposoby przekazywania...
Nowoczesne sposoby przekazywania rozliczenia, łatwe płatności, profesjonalna i miła obsługa na infolinii.

Dorota_1279

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wprowadzają w błąd...
Wprowadzają w błąd konsumentów. Nie polecam firmy. Same z nimi problemy. Obsługa klienta nigdy nic nie wie.

DamianBlaszak222

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Namawiają do promocyjnych...
Namawiają do promocyjnych ofert, które później się okazują droższe i nie można z nich zrezygnować.

Adrian_529

19.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

19.06.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pomimo uzupełnienia wszystkich...
Pomimo uzupełnienia wszystkich niezbędnych formularzy aby przejść taryfy budowlanej na taryfę standardową w placówce pod okiem pracownika obsługi rozwiązanie tej sytuacji wymagało kilkukrotnego kontaktowania się z infolinią oraz uzupełniania dokumentacji co nie było wspomniane podczas rozmowy w placówce. Niestety zmarnowanego czasu nikt mi nie wróci a strata związana z dłuższym okresem płacenia w taryfie budowlanej nie zostało zrekompensowane pomimo, że pracownik obsługi w placówce potwierdzał, że wszystkie formalności są dopięte.

Mike Bat

18.06.2024

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 38A

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z firmą...
Kontakt z firmą jest bardzo prosty i konkretny. Enea posiada także bardzo dobry system faktury online i przypomnienia o konieczności zapłaty. Stawki za prąd są konkurencyjne.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki czas reakcji...
Szybki czas reakcji na reklamacje, mozliwosc zmiany prognozy

Klient_69FkY

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z usług. Przemiła obsługa, która zawsze stara się pomóc i odpowiada na wszelkie pytania klientów.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konkurencyjna w stosunku...
Konkurencyjna w stosunku do innych na rynku pod kątem ceny.

Krzysztof_1776

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super, fajne e-faktury...
Super, fajne e-faktury i mila obsluga

Omsner

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Drogo
Drogo

zarejestrowany-uzytkownik

02.03.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

MikołajWeterl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Enea

Enea to druga co do wielkości produkcji energii elektrycznej spółka w Polsce. Firma dotacza energię do 2,5 mln klientów w północno-zachodniej Polsce. Enea wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę dokonała modernizacji Biura Obsługi Klientów tak, aby spełniało ono najwyższe standardy. Firma stale podnosi poziom jakości obsługi poprzez modernizację i udoskonalanie innych kanałów komunikacji z klientami.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Enea?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

niestety kontakt z...
niestety kontakt z dostawcą jest bardzo trudny a komplikacje formalne były na niemożliwie wysokim poziomie przez co musiałem odwiedzić placówkę kilkukrotnie aby rozwiązać jedną kwestię
Zgadzasz się?