MPK Łódź

(0.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (50 z 69)

Generalnie nie mam...
Generalnie nie mam za miłych doświadczeń z mpk, nie fajne zachowanie kanarów, gdzie rozumiem że muszą wykonać swoją pracę, jednak to w jaki sposób to robią jest karygodny. Człowiek chce sobie kupić bilet, ładuje mu się aplikacja, ale od początku nie ma na celu nikogo oszukać i tak dostanie mandat bo trzeba sobie dorobić. Nie wiem po kija sa biletomaty w tramwaju jak juz przed wejsciem trzeba skasowac to cholerstwo. Najlepsze ze trawmaj i tak stanal 3 przystanki pozniej i zablokowal sie cały ruch przez co musialam isc z buta i sie spoznilam na sesje. po wlepieniu mandatu jeszcze kupilam bilet bo w koncu mi aplikacja umozliwila. Szkoda ze prawdziwymi złodziejami się nie zajmą. Na domiar złego innego dnia zostałam okradziona przez kieszonkowca, oczywiście na takie rzeczy nagrań nie mają bo coś się popsuło coś. Nie polecam całym sercem. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Tramwaj linii 15...
Tramwaj linii 15 zawsze po czasie,Z13 z Retkini albo stanie na przystanku krancówkk,albo nie.Spozniam się do pracy.Osoba odpowiedzialna za ten bajzel powinna wylecieć z hukiem.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma bardzo nieprzyjazna...
Firma bardzo nieprzyjazna dla pasażera, niestety moje doświadczenia są bardzo mierne, jedyne co ratuje wizerunek to miła i pełna zrozumienia rozmowa z konsultantem, który pokierował mnie jak złożyć reklamację na obsługę pasażera przez przedstawicieli MPK Łódź. W złożonej reklamacji uwzględniłem wszystkie istotne informacje oraz wyjaśnienia, które jasno nakreśliły sytuację. Niestety według firmy 1 minuta jest wystarczająca na wykonanie płatności mobilnej przy użyciu Google Pay oraz aplikacji Łódź.pl, mnie się to niestety nie udało i po upływie minuty bilet pojawił się w aplikacji mobilnej, pomimo złożonej reklamacji została ona odrzucona. Jako konsument czuję się pokrzywdzony brakiem zrozumienia opisanych okoliczności, nieludzkiego podejścia do klienta oraz bezwzględnością przedstawicieli tej firmy. Jak się okazuje nie warto być uczciwym bo i tak firma może ukarać pasażera pomimo zakupionego biletu (1 minuta to naprawdę niewielkie opóźnienie spowodowane potrzebą autoryzacji płatności)

Mike Bat

18.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15 marca 2024...
15 marca 2024 wsiadłam wraz z małym dzieckiem w wózku do autobusu linii 59 na przystanku Manufaktura. Był to kurs 17.25, kierunek- Łódz Chojny. W autobusie na miejscu dla osob na wozkach inwalidzkich stał rower, bez zadnego nadzoru wlasciciela, przyczepiony jednym , dlugim paskiem za kierownice do żołtej rurki-ramy na tyłach najblizszych siedzeń. Takie zamocowanie nie zabezpieczalo roweru w wystarczajacy sposob, rower odjezdzal na boki i przechylał sie, przy gwaltownym hamowaniu mogł uderzyc moje dziecko, mnie lub innych pasazerow. Tak jak wspomniałam, przy rowerze nie bylo zadnej osoby. Zapytałam , kto jest wlascicielem roweru, gdyz chcialam zazadac, aby ta osoba podeszła i trzymała ten rower w czasie jazdy, aby nie stwarzal on zagrozenia dla innych pasazerow. Nikt sie nie odezwał, autobus juz jechał, wiec postanowilam, ze na najblizszym przystanku, gdy autobus sie zatrzyma, podejde do kierowcy aby interweniowal w tej sprawie. Po dojechaniu na przytanek i po zahamowaniu autobusu, rower przewrocil sie na bok (pas, ktorym byl przyczepiony nie zabobiegł temu). Jednoczesnie po dojechaniu na przystanek , nagle odnalazly sie dwie wlascicielki roweru, ktore bez slowa wstały z miejsc siedzacych oddalonych troche od roweru, wzieły rower i wysiadły na tym przystanku. Uznalam wiec , ze nie bede juz rozmawiac z kierowca, gdyz sytuacja sie niejako sama rozwiazala i dodatkowo przemieszczanie sie z wozkiem i dzieckiem w pojezdzie nie jest zbyt wygodne. Nie wiem , ile przystankow przejechały owe panie, z rowerem zostawionym bez nadzoru, stwarzajacym zagrozenie dla innych pasazerow, zajmujacym miejsce dla niepelnosprawnych, ale kierowca nie powinien nawet ruszac pojazdem w takiej sytuacji. Uwazam, ze kierowca powinien miec jakakolwiek kontrole nad tym co i jak zabezpieczone jest przewozone w pojezdzie. Nie powinien dopuszcac do tego aby chwiejacy sie rower, ktory ostatecznie sie przewrocil, byl przewozony w pojezdzie i to bez nadzoru wlasciela, ktory/a powinien stac przy nim caly czas. Ja pilnowalam sytuacji, tak aby rower nie zrobil krzywdy mojemu dziecku, ale to chyba nie jest obowiazek innych pasazerow , aby pilnowac niebezpiecznych przedmiotow innych osob.

Klient_88lQ

16.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Motorniczy linii tramwajowej...
Motorniczy linii tramwajowej nr 11, 21.06.2023 r. godzina 6,57 przystanek Wólczańska - Pabianicka nie raczył otworzyć drzwi i bezczelnie odjechał pozostawiając nas pasażerów szt 3 na przystanku, czy aż tak bardzo mu się spieszyło. Mam pytanie kto nam zwróci za bilety, ponieważ mieliśmy przesiadkę i musieliśmy dokupić następne, nie wspomnę, że dziesięć minut byliśmy do tyłu, rozumie, że ten Pan był w pracy ale my jechaliśmy do pracy. Czy tak MPK zarabia teraz kasę i zarazem zachęca do zmiany podróżowania z samochodu na komunkację miejską. Dziękujemy za taką wygodę i pozdrawiamy Pana Motorniczego - żartownisia. Rozżaleni Pasażerowie :(

Niezweryfikowany Klient_LdV3A

21.06.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Nawet na pół...
Nawet na pół gwiazdki nie zasługują. Konsultant stwierdził że nikt nie jest w stanie osłużyć biletomatu i go zresetować tak, aby zabezpieczyć moje dane osobowe. Odsyłał mnie do mennicy polskiej. Na automacie widnieje numer telefonu do mpk, a niby odsługą zajmuje się ktoś inny. Wiec wprowadzanie ludzi w błąd. Dodatkowo konsultant nieuprzejmy i jak poprosilam zeby sie przedstawil to zaczal mi jakies numerki podawac. Zero kompetencji i przerzucanie sie odpowiedzialnoscia. Brak jakiejkolwiek checi pomocy. Stwierdzil ze na potwierdzeniu moje dane sie albo wydrukuja albo nie wiec dodatkowo albo słabo przeszkolony albo nie ma pojecia o czym mowi.....

AniaA_DFtb

13.06.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Motorniczy linii 9...
Motorniczy linii 9 nie zatrzymuje sie na przystankach.... Nie jest to pierwszy raz. Albo staje za innym tramwajem, nie otwierajac drzwi i nawet kiedy widzi, idacych z poczatku przystanku ludzi, odjezdza sobie... Ostatnie takie zachowanie dzis rano o 8.12 na Konstytucyjnej...

Niezweryfikowany Klient_3iQh

02.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mpk klasycznie przed...
Mpk klasycznie przed czasem przyjeżdża nie czeka na biegnących lub się spóźnia na drodze (od zajezdni do przystanku 3 inne przystanki prosta droga)

Niezweryfikowany Klient_52t3

18.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
BEZNADZIEJNA KOMUNIKACJA. Wiecznie...
BEZNADZIEJNA KOMUNIKACJA. Wiecznie ogromne spóźnienia przez co nie ma możliwości dogodnej przesiadki. Autobus spóźnia się dobre 10 min, przesiadka zdąży odjechać, czeka się na następną, możliwą przesiadkę, która będzie za 15 minut, by ostatecznie spóźnia się kolejne 10 min.

zalogowany_użytkownik

16.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem kto...
Nie wiem kto jest pomysłodawcą przystanku Pomorska / Lumumby ale osoba ta minęła się z powołaniem.Rzadko jeżdżę komunikacją ale dziś usilowalem wsiąść do tramwaju linii 15 i pojechać w stronę pl.Wolnosci i jakie było moje zaskoczonie, że tramwaj nie zatrzymał się na przystanku tylko pojechał dalej i zatrzymał się na kolejnym jakieś 200 m dalej.Zapytalem motorniczego kolejnego tramwaju po co jest przystanek ( usytuowany po stronie która sugeruje jazdę w stronę centrum- pl. Wolnosci) na co motorniczy odpowiedział mi, że to przystanek TYLKO DLA WYSIADAJACYCH a nie wsiadajacych. Niestety, takiego idiotycznego pomysłu nie spotkałem nigdzie w Europie po której często podróżuje -zmyłka dla każdego kto nie jest częstym klientem MPK. Tak jakby dla tramwajów przejezdzajacych obok ww przystanku zatrzymymanie się na nim stanowiło ogromną trudność. WSTYD MPK za tak kuriozalny pomysł.M.Z.

Niezweryfikowany Klient_4Tuu

22.06.2020

Placówka

Łódź, Lumumby 2

Nie zgadzam się (0)
MPK ...
MPK - notoryczne spóźnianie. lekceważące przyzwyczajenia oraz potrzeby ludzi zmiany tras. Brak aktualizacji rozkładów w internecie DNO - domyślam się jednak że nie jest to wina przeciętnego pracownika MPK - to przeważnie życzliwi i porządni ludzie

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W żadnym innym...
W żadnym innym mieście nie spotkałem się z aż tak marną jakością komunikacji publicznej. Tramwaje są w większości starego typu, obdrapane śmierdzące, wiecznie przeładowane i spóźnione. Autobusy nieco lepiej (w większości nowe), chociaż nie zmienia to faktu że niektóre linie (jak legendarne 57) potrafią osiągnąć opóźnienie rzędu godzina+. Do tego dochodzą notoryczne wypadki z udziałem tramwajów, w wyniku których na jednym skrzyżowaniu potrafi stanąć w rządku połowa taboru. Osobiście z MPK korzystam tylko jeśli nie mam innego wyjścia, wole spacer od psucia sobie nerwów.

Hubert_117

17.03.2014

Placówka

Łódź, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6, -

Nie zgadzam się (0)
Generalnie jakość usług...
Generalnie jakość usług MPK Łódź jest dużo lepsza niż mogłoby się to wydawać bez chwilowego zastanowienia. Z perspektywy młodej osoby nie przeszkadza mi tabor z lat 80 czy 90, usługa ma być wykonana szybko i tanio. I o te dwa aspekty rozbija się cała ocena.Plusy:-naprawdę punktualny przyjazd pojazdów co do rozkładu jazy-dobra organizacja tras oraz płynność przejazdów pojazdów przy dzisiejszych remontach ŁodziMinusy:-zbyt drogie bilety najtańszej klasy (20 min) czyli te najczęściej kupowane-styl prowadzenia pojazdów przez dużą część kierujących i motorniczych. Ostre hamowanie, zamykanie drzwi przed pasażerem, wjeżdżanie na skrzyżowanie bez możliwości opuszczenia go-zbyt mało pojazdów w godzinach szczytu. tłok w pojazdach

Krzysztof_1574

04.12.2013

Placówka

Łódź, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6, -

Nie zgadzam się (1)
Obiektywnie patrząc zorganizowanie...
Obiektywnie patrząc zorganizowanie komunikacji miejskiej to duże wyzwanie i zadanie wymagające dużych zdolności logistycznych. I tu nie mam nic do zarzucenia, ale kierowcy zatrudniani przez MPK to zupełnie inna sprawa. Wielokrotnie już zdarzało mi się prawie przewrócić przy gwałtownym hamowaniu, bo kierowca za mocno rozpędza się na niewielkiej odległości miedzy przystankami. Wszyscy pasażerowie latają po całym autobusie lub tramwaju. Równie często słyszałam narzekania współpasażerów, że czują się wożeni jak przedmioty a nie jak żywi ludzie. Zdarzają się też wyjątki np. ostatnio uprzejmy kierowca widział jak biegnę na przystanek i na mnie zaczekał, za co jestem niezmiernie mu wdzięczna.Uważam, że dwie podwyżki cen biletów w ciągu 2 lat to przesada. Tym bardziej, że warunki jazdy są gorsze z powodu ciągłych remontów.

zarejestrowany-uzytkownik

29.11.2013

Placówka

Łódź, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6, -

Nie zgadzam się (1)
Najgorsza komunikacja miejska...
Najgorsza komunikacja miejska w całej Polsce. Tramwaje stare i rozklekotane. Nie daje najgorszej oceny ze względu na to, że jest parę nowszych i niektóre porusząją się zgodnie z rozkładem. Obniżyłam również ocenę za zachowanie kierowców i motorniczych. Niejednokrotnie byłam świadkiem lub też sama doświadczyłam ich nieuprzejmości. Ceny biletów znacząco zawyżone biorąc pod uwagę jakość usług.

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
O ile ostatnio...
O ile ostatnio często pisałem pozytywne opinie o komunikacji miejskiej w Łodzi o tyle tym razem nie mogę powiedzieć nic dobrego. Od momentu rozpoczęcia roku szkolnego i akademickiego tramwaje są tak przepełnione, że podróżowanie stało się na prawdę uciążliwe i niekomfortowe. Pomimo tego w tramwajach jest brudno i są zaniedbane. Dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie dodatkowych kursów w kierunku uczelni i szkół.

Toms

03.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzis czekalem na...
Dzis czekalem na Rokicinska Maszynowa na autobus 85, mial byc o 16 09 niskopodlogowi, o dziwo byl punktalnie, przyjechalo 85a. przystanek byl czysty i ca najwaznijsze w autobusi tez bylo czysto, chodz stan szyb mogby byc lepszy i nie wiem czy krzesla byl wyszyszczone z kurzu i brudu a znajac realia pewnie nie. jestem za by bylo nawych autobusow coraz wiecej i czesciej kursowaly a nei co okolo 12 minut jak jezdza od jakiegosc czasu tranwaje i aubousy (chyba chec oszczednosci mpk). 85 jezdz czesciej ale sa dwie linie 85 i 85a. 85 dijezdza do Della fabryki komuterowej by zabrac pracownikow ze zmiany a innych zabrac do pracy. Cena biletow jest wysoka , a ma byc podobno kolejna podwyrzka od stycznia 2013r. Masakra.

wisnia_4

29.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Piszę obserwację ponieważ...
Piszę obserwację ponieważ bardzo nie spodobała mi się obsługa a mianowicie kierowca, który prowadził autobus jakby wiózł towar a nie ludzi. Kiedy widział podbiegających ludzi nie przedłużył o 10 sekund przystanku a jednej pani to nawet przyciął zakupy - tak szybko zamykał drzwi. Wnętrze autobusu było czyste, autobus nie był też przepełniony. Największym problemem był kierowca.

Toms

28.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Niestety remonty dróg...
Niestety remonty dróg i szyn są niezbędne, a główną kwestią jest poprawna organizacja i utrzymanie transportu podczas remontu. Myślę, że MPK Łódź sobie poradziła gdyż podczas zamknięcia linii tramwajowej uruchomione zostały autobusy zastępcze, które kursują regularnie, nie są zbytnio przepełnione i nawet dojeżdżają bliżej mojego miejsca zamieszkania. Udało się także uniknąć korków przez co autobusy jeżdżą terminowo.

Toms

25.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Szczerze mówiąc po...
Szczerze mówiąc po raz pierwszy zdarzyło się w moim życiu, że jechałem środkiem komunikacji miejskiej w Polsce, który miał włączoną klimatyzację. Kiedy na dworze ponad 30 stopni ciepła, bardzo przyjemnie podróżuje się autobusem, w którym jest temperatura pokojowa. Ponadto autobus był czysty i nie przepełniony. Kierowca ubrany był w elegancką koszulę co wyglądało bardzo profesjonalnie. Autobus jechał zgodnie z rozkładem.

Toms

03.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

MPK Łódź

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Łódź?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.