Opinia użytkownika: Mike Bat
Dotycząca firmy: MPK Łódź
Treść opinii: Firma bardzo nieprzyjazna dla pasażera, niestety moje doświadczenia są bardzo mierne, jedyne co ratuje wizerunek to miła i pełna zrozumienia rozmowa z konsultantem, który pokierował mnie jak złożyć reklamację na obsługę pasażera przez przedstawicieli MPK Łódź. W złożonej reklamacji uwzględniłem wszystkie istotne informacje oraz wyjaśnienia, które jasno nakreśliły sytuację. Niestety według firmy 1 minuta jest wystarczająca na wykonanie płatności mobilnej przy użyciu Google Pay oraz aplikacji Łódź.pl, mnie się to niestety nie udało i po upływie minuty bilet pojawił się w aplikacji mobilnej, pomimo złożonej reklamacji została ona odrzucona. Jako konsument czuję się pokrzywdzony brakiem zrozumienia opisanych okoliczności, nieludzkiego podejścia do klienta oraz bezwzględnością przedstawicieli tej firmy. Jak się okazuje nie warto być uczciwym bo i tak firma może ukarać pasażera pomimo zakupionego biletu (1 minuta to naprawdę niewielkie opóźnienie spowodowane potrzebą autoryzacji płatności)