Opinia użytkownika: Mike Bat
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Różne mam doświadczenia, najczęściej bardzo sympatyczna i chętna do pomocy obsługa. Raz jednak trafiłem na przykrą sytuację, kiedy zwracając uwagę na błędną cenę na etykiecie zostałem potraktowany jak wróg publiczny numer 1. Pani która weryfikowała zasadność moich roszczeń pomimo ewidentnej pomyłki sklepu bardzo nieprzyjemnie skwitowała do swojej koleżanki przy kasie, że "nie chce mi się z nimi użerać, dam ci te dwa złote od siebie i niech pan już idzie". Po dokonaniu płatności kartą i sprawdzeniu paragonu potwierdziło się że cena nie została zmieniona, więc wracając do kasy i zerkając na paragon pani przy kasie zauważyła mnie i zanim się odezwałem z bardzo nieprzyjazną miną otworzyła kasetkę i wydała różnicę kwoty. Ufam jednak że to jednostkowy przypadek i nie powtórzy się już przy kolejnych wizytach w tym sklepie.