OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Sklep jest bardzo duży ( największy z ubraniami w galerii), moim zdaniem zbyt mocno oświetlony. Jest duży wybór ubrań na różne pory roku i akcesoriów. Ceny są zróżnicowane (można znaleźć golf za 40 zł i taki za 129 zł). Rzeczy przecenione nie są ustawione w jednym miejscu, tylko niestety poustawiane w różnych częściach sklepu.
Przy wejściu nie było ulotek z aktualną ofertą promocyjną. Koszyki były równo poukładane i w miarę czyste. Nie było kolejek do stoiska z wędlinami. Owoce i warzywa wyglądały świeżo. Nie było kolejek do kas. Kasjerka zapytała, czy punkty z karty Rodziynka od razu wymienić na bon. Paragon i potwierdzenie płatności kartą dostałam do ręki.
Koszyki przy wejściu były czyste i równo ułożone. Na półkach brakowało niektórych artykułów. Nie było kolejki do stoiska z wędlinami. Owoce i warzywa wyglądały świeżo, kupiłam bardzo ładną i dużą włoszczyznę. W dziele z nabiałem sporo artykułów było przecenionych (m. i. jogurty, maślanki, serki do smarowania).
W sklepie jest duży wybór bardzo ładnych swetrów w pastelowych kolorach i kurtek zimowych. Sporo artykułów jest przecenionych- już od 20 zł. Można kupić biżuterię w fajnej promocji 3 w cenie 2. Biżuteria jest różnorodna i bardzo ładna. Sprzedawczynie są miłe i nienachalne. W sklepie panuje porządek.
Przy wejściu stały czyste, równo ułożone koszyki. Podłoga była zabłocona. Nie było kolejki do kasy. Trochę przeszkadzał mi fakt, że sprzedawczyni obsługując mnie, prowadziła prywatną rozmowę z klientką stojącą za mną w kolejce. Obsługa mimo to odbyła się szybko i sprawnie, dostałam do ręki paragon i naklejki promocyjne.
Sklep jest dość duży, przestronny, zadbany. Ubrania i dodatki są uporządkowane. Ceny są moim zdaniem zbyt wysokie (np. 79 zł za t-shirt), mimo iż ubrania są ładne i w dobrej jakości. Obsługa jest uprzejma, nienachalna. Nie ma kolejek do kas. Warto odwiedzić ten sklep w okresie wyprzedaży lub w czasie promocji.
Nie było kolejek do kasy. Wpłacałam pieniądze na konto. Zapytałam kasjerkę, jak wygląda rezygnacja z ubezpieczenia karty, udzieliła mi wyczerpującej informacji oraz o procedury związane z potwierdzeniem zapłaty. Jak się później okazało, odpowiedź nie do końca pokrywała się z prawdą. Kasjerka była miła.
W punkcie informacyjnym odbierałam 3 zamówienia złożone w sklepie internetowym. Nie było kolejki do kasy. Zapytałam, czy można płacić bonami Sodexo, kasjerka potwierdziła, zaznaczając, że nie wydają z nich reszty. Zaproponowała, papierową torbę, otworzyła na moją prośbę paczki i zapakowała zamówienie z paragonem.
Nie było kolejek. Zamówiłam zestaw z kanapką Bacon Caesar Steakhouse (bardzo smaczna). Zapytałam, co mogę dostać zamiast frytek, z zaproponowanych rzeczy wybrałam Kulczaki (kawałki kurczaka w panierce). Sprzedawca zapytał, czy chcę do nich ketchup. Szybko dostałam zamówienie, paragon był na tacce.
Przy wejściu były ulotki z aktualną ofertą promocyjną, koszyki były czyste i równo poukładane. Zastanawiam się, czemu za niektóre leki sprzedawane bez recepty trzeba płacić w aptece (mają informującą o tym naklejkę), a za inne można płacić w kasie. Czynna była tylko jedna kasa, ustawiła się kolejka.
Koszyki przy wejściu do sklepu były czyste i równo poukładane. W sklepie panował porządek, produkty na półkach były równo poukładane. Podłoga była czysta. Nie było kolejki do kasy. Kasjerka zapytała o formę płatności i o to, czy zbieram naklejki promocyjne. Dostałam do ręki paragon i potwierdzenie płatności.
Koszyki były czyste i równo poukładane. Kupiłam bardzo ładne ziemniaki w ofercie dla posiadaczy karty rabatowej (0,99 zł za 2,5 kilograma). Nie było kolejki do stoiska z wędlinami. Nie było kolejek do kas. Kasjerka była bardzo miła, dała mi kupon promocyjny,paragon i potwierdzenie płatności kartą dostałam do ręki.
Przy wejściu nie było ulotek z aktualną ofertą promocyjną. Owoce i warzywa wyglądały świeżo. Nie było kolejki do stoiska z wędlinami, kupiłam bardzo ładny filet z piersi kurczaka za 11,99 zł za kilogram i schab wiśniowy Olewnik za 19,99 zł za kilogram (dla posiadaczy karty rabatowej). Nie było kolejek do kas.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.