Ta placówka Orlen-u w Strzelinie, zawsze "stoi" na wysokości swoich zadań w społeczeństwie. Mili, grzeczni i uprzejmi pracownicy dbają o sprawną obsługę i zadowolenie klientów. Na ich twarzach zawsze "gości" uśmiech, a z ust "płynie" kultura słowa. Zawsze przypominają o możliwości gromadzenia punktów Vitay, proponują kawę na drogę, itp. Bywam tu dość często przejazdem i korzystam z różnych ofert, zarówno handlowych jak i usługowych, czasem nawet "kąpiel samochodu" zafunduję. To wzorcowa placówka - estetyka i przestronność dopełnione profesjonalizmem zatrudnionych 😊👍
Piekarnia Jędruś ma swoją siedzibę w Łojowicach, ale w Grodkowie ma swój sklep - bardzo dobre wypieki oferują. Różne rodzaje chleba - ciemne i jasne, duży wybór różnorodnego gatunku bułek, różnorodne ciasta - jak domowe. Rewelacja smaku - mało powiedziane, świeżość - szkoda, że nie ma wyższej kategorii, wygląd - "oko" cieszy się na sam widok, itd. można chwalić bez końca. Niemal każdego ranka bywam po świeże pieczywo, które "znika" bardzo szybko, zawsze są liczni kupujący - najlepszy chleb w mieście. Niewielki, schludny sklepik, szalenie przyjemna obsługa, pełna wdzięku, dobrego humoru i przyjaznego nastawienia.
Kiedyś cieszyły mnie zakupy on-line na renee.pl, dziś to już przeszłość bo przekonałam się, że głównie chodzi o zarabianie na kliencie, niekoniecznie na jego zadowoleniu. Rozumiem opłaty za przesyłkę poniżej jakiejś wartości - to normalne, ale gdy zwracam zakup nie powinnam już płacić ponownie - wychodzi na to, ze płacę za możliwość przymierzenia - to zwykłe, pospolite "naciąganie" klienta, wg mnie. Wybrany na stronie internetowej artykuł ma tą wadę, że nie można go przymierzyć, a wybrany rozmiar niekoniecznie jest równy temu rozmiarowi, przymierzyć można dopiero po otrzymaniu. Zdarzało mi się wcześniej zwrócić zakupiony artykuł, był w dostawie bezpłatnej. Ostatnio dokonałam zakupu poniżej progu bezpłatnego, ale zakup okazał się za mały, mimo mojego rozmiaru, więc zwróciłam. otrzymałam zwrot kwoty zakupu pomniejszony o koszt przesyłki - zapłaciłam za to, ze rozmiar był mniejszy niż wskazywała metka prawo przymiarki. Nie jestem już klientem Renee i nie polecam zakupów on-line
Kilkukrotnie, w tej placówce zdarzyło mi się nie otrzymać potwierdzenia transakcji i wreszcie postanowiłam o tym napisać. Ktoś powinien dokładniej przeszkolić pracowników w tym zakresie. Bywam tu czasami, gdy odwiedzam mojego teścia i zawożę na zakupy, czasem też dla siebie coś kupię. 12 listopada byłam i zakupy własne też zrobiłam, otrzymałam paragon zakupu, nie otrzymałam potwierdzenia płatności kartą. Gdy się upomniałam, usłyszałam poirytowane zdziwienie - za późno, trzeba było powiedzieć, ze pani chce. No skandal - ja mam się upomnieć o potwierdzenie transakcji, to jest obowiązek kasjera - wydać potwierdzenie przyjętej płatności. mało tego - niewydane potwierdzenie można wydrukować - ja to wiem/znam postępowanie, nawet próbowałam jej wyjaśnić, ale kasjerka "obruszona" odmówiła, powiedziała, że nie da się.. Myślę, że podeszłą do tego tak - klient nie będzie mnie uczył. Zapomniała tylko, że dzięki klientom ma pracę. Co z tego, ze udane zakupy, skoro finalna obsługa zakończona fiaskiem - brak profesjonalnej obsługi
Centrala Rybna w Brzegu nigdy mnie zawiodła i nie zawodzi, tym razem też. To moja alternatywa a smażenie ryby w domu, kupuję gotową, jeszcze ciepłą/świeżo usmażoną i najważniejsze - zawsze mogę wybrać gatunek ryby na jaki mam ochotę, bo w ofercie mają 4-5 rodzajów. Bez niekomfortowego zapachu smażenia ryby w mieszkaniu, smacznie mogę przygotować obiad. Przy okazji wizyty ekstra p smażoną rybę, zwykle kupię bardzo smaczną pastę - do chleba, palce lizać - nawet łyżeczką można wyjadać. Śledzik po wiejsku - nigdzie smaczniejszego nie kupiłam
Ten sportowy sklep jest jednym z ulubionych mojego męża. Kilka udanych zakupów robimy tutaj w roku. Dobra jakość, choć ceny nie niskie, jednak warte poniesienia kosztu
Trzy miesiące temu doświadczyłam rzetelności obsługi reklamując zakupioną wcześniej myszkę, efekt był taki, ze otrzymałam nową, bez uwag, dyskusji czy jakichkolwiek innych ceregieli. Klient jest dla nich ważny - tego dowiedli ?
Od zawsze przyjaźnie postrzegam Auchan i dotąd nie zmieniam zdania. Nie matej sieci w moim miasteczka ale bywam tu 2-3 razy w miesiącu. To oznacza, że wracam do nich zakupy - lubię ich duży wybór artykułów różnorodnego asortymentu - dobra jakość, przyjazne ceny, komfort zakupów ?
Nie tak dawno, miesiąc temu może dwa , raz, dosłownie raz byłam na tej stacji paliw i zrobiła na mnie negatywne wrażenie. Byliśmy z mężem w trasie i postanowiliśmy zatrzymać się, aby skorzystać z ofert gastronomicznych - wizyta skończyła się fiaskiem. Wybór dań ubogi, a to co było prezentowane nie wyglądało "obiecująco". Moje doświadczenie mówi - reklama w telewizji zachęca, ale wizyta mnie zniechęciła i mojego męża tez. Teraz, gdy widzi ich reklamę w TV złości się na przerost formy nad rzezywistością, niestety.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.