TAURON

(3.73)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (909 z 1752)

Bardzo długi proces...
Bardzo długi proces rozwiązywania problemów, błędy w komunikacji.

Klientka_wro

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi klienta. Zawsze jest na wysokim poziomie i pełna profesjonalizmu.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z firmą...
Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, ich ,,specjaliści" często okazuje się że nie wiedzą co robią. Poza tym jest OK

Klient_3VEvk

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogolnie najleoszy dostawca...
Ogolnie najleoszy dostawca energii ale w rachunkach są nieczytelne dla wielu ludzi, nie do końca wiemy za co płacimy.

Donata30

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od zawsze jest...
Od zawsze jest to dostawca energii elektrycznej do mojego gospodarstwa domowego i nie zamierzam go zmieniać ?

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wciąż nie rozumiem...
Wciąż nie rozumiem tego, że od nietermuniwych wpłat zaliczek naliczane są odsetki. Natomiast gdy wpłacę przed terminem, nie ma ulg.

Małgorzata_2529

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży problem...
Bardzo duży problem z kontaktem z biurem obsługi. Nikt nic nie wie, ciężko coś załatwić. Nie polecę innym

Klient_GbjVm

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo papierologii, często...
Dużo papierologii, często umowy tak skonstruowane aby klienci nie wiedzieli za co płaca i ile im wychodzi za prąd. Wysokie ceny

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od roku nie...
Od roku nie mogę rozwiązać z Tauronem problemu z moim kontem w ich aplikacji.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i kompetentna...
Szybka i kompetentna obsługa infolinii oraz pracownicy terenowi.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnym rozwiązaniem w...
Świetnym rozwiązaniem w punkcie obsługi klienta jest system biletowy. Dzięki niemu, ruch klientów jest unormowany. Osobiście jestem bardzo zadowolona z obsługi, pracownik który obsługiwał moją sprawę, wykonywał swoje obowiązki szybko i dokładnie. Pomógł mi ze wszystkimi wnioskami, dzięki czemu z łatwością przeszłam przez ten proces.

Anna_Testuje

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta -...
Obsługa klienta - przynajmniej w wersji online, z jakiej korzystam - jest na poziomie.

MieSzp92

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dhdjd
Dhdjd

SzymonL

14.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio musiałam zadzwonić...
Ostatnio musiałam zadzwonić na infolinię Tauron, i jestem bardzo zadowolona z przebiegu rozmowy. Konsultantka, z którą rozmawiałam, była niezwykle miła i pomocna. Z cierpliwością wysłuchała mojego problemu, a następnie dokładnie wytłumaczyła, co powinnam zrobić. Cała rozmowa przebiegła w spokojnej i profesjonalnej atmosferze, co sprawiło, że poczułam się naprawdę dobrze zaopiekowana.

Klient_M6i3U

08.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zła obsługa,...
Bardzo zła obsługa, przy bardziej zawiłych kwestiach, które zostały wyjaśnione, powraca się do tematu żądając zapłaty, pomimo, że sporawa została wyjaśniona. Fatalna obsługa, duża rotacja pracowników, brak osób mających wiedzę.

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
nie polecam usług...
nie polecam usług tej firmy, problem z ustaleniem podstawowych kwestii związanych z zawyżonym rachunkiem za prąd. Koniec końców sprawa zakończona pomyślnie, ale z niepotrzebnymi nerwami.

Klient_QuBRs

18.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakoś OBSLUGI
Jakoś OBSLUGI

Kamil_1050

25.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
od lat korzystam...
od lat korzystam z ich usług

ezavv

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy dostawca prądu,...
Najlepszy dostawca prądu, aplikacja mobilna z której także korzystam, łatwa obsługa, podawanie stanu licznika i szybkie opłaty przez aplikacje

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko mazna załatwić...
Wszystko mazna załatwić szybko online

Klient_09E0

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

TAURON

Tauron jest jednym z największych podmiotów gospodarczych oraz największym dystrybutorem energii elektrycznej w Polsce. Rocznie dostarcza 49,7 TWh energii elektrycznej do 5,6 milionów Klientów końcowych. Tauron jest także drugim co do wielkości producentem i sprzedawcą energii elektrycznej w kraju oraz największym dostawcą ciepła na Górnym Śląsku. Misją firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TAURON?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo długi proces...
Bardzo długi proces rozwiązywania problemów, błędy w komunikacji.
Zgadzasz się?