Opinie użytkownika (6)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w sklepie RTV Euro AGD była bardzo udana, a obsługa klienta zasługuje na wysoką ocenę! Doradca, który mnie obsługiwał, wykazał się ogromną wiedzą na temat telewizorów. Z dużym zaangażowaniem opowiadał o różnych modelach, szczegółowo tłumacząc różnice między nimi i pomagając mi dobrać najlepszy sprzęt do moich potrzeb. Jego kompetencje oraz cierpliwość sprawiły, że decyzja o zakupie była łatwiejsza. Dodatkowo, doradca pomógł mi sfinalizować transakcję w punkcie ratalnym, a także zorganizował dostawę telewizora do mojego domu, co było bardzo wygodne. Całe doświadczenie było profesjonalne i przyjemne – zdecydowanie wrócę do tego sklepu w przyszłości!

Criss

18.02.2025

RTV EURO AGD

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego 207

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się pozytywną opinią o obsłudze na infolinii mBanku. Pracownicy infolinii są bardzo profesjonalni, uprzejmi i chętni do pomocy. Odpowiedzieli na wszystkie moje pytania w sposób jasny i rzeczowy, co sprawiło, że poczułem się naprawdę dobrze obsłużony. Mimo że czas oczekiwania na połączenie był trochę długi, to warto było poczekać, ponieważ jakość obsługi w pełni to wynagrodziła. Zdecydowanie polecam mBank za profesjonalizm i kompetencje swojego zespołu :)

Criss

18.02.2025

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Z przyjemnością zostawiam...
Z przyjemnością zostawiam pozytywną opinię dla salonu Kodano w Manufakturze w Łodzi. Obsługa była niezwykle profesjonalna i uprzejma. Przestronny i elegancki salon sprawił, że poczułem się komfortowo od pierwszej chwili. Personel chętnie doradził mi w kwestii doboru oprawek i szkieł, a ich wiedza i zaangażowanie w pełni spełniły moje oczekiwania. Usługi były na najwyższym poziomie, a efekt końcowy zdecydowanie wart swojej ceny. Bardzo miło spędziłem czas i na pewno wrócę do tego salonu! Polecam każdemu, kto szuka jakości i świetnej atmosfery!

Criss

18.02.2025

Kodano

Placówka

Łódź, Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi podczas rezerwacji telefonicznej oraz zaplanowanej wizyty u lekarza specjalisty w przychodni Lux Med. Proces rezerwacji przebiegł niezwykle sprawnie – konsultant był uprzejmy, kompetentny i szybko znalazł dogodny termin wizyty. Odpowiedział również na wszystkie moje pytania, co sprawiło, że poczułem się odpowiednio zaopiekowany. W dniu wizyty wszystko było świetnie zorganizowane. Recepcja działała sprawnie, a czas oczekiwania był minimalny. Sam lekarz specjalista okazał się bardzo profesjonalny, wykazał się dużą wiedzą i zrozumieniem. Przeprowadził szczegółowy wywiad, dokładnie wyjaśnił zalecenia i odpowiedział na wszystkie moje wątpliwości. Całe doświadczenie było bardzo pozytywne i na pewno będę polecać przychodnię Lux Med.

Criss

14.01.2025

LUX MED

Placówka

Katowice, Karłowicza 11-13

Nie zgadzam się (0)
Moja ostatnia wizyta...
Moja ostatnia wizyta w sklepie Biedronka niestety pozostawiła wiele do życzenia. Już na pierwszy rzut oka widać było bałagan – półki były nieuporządkowane, wiele produktów znajdowało się w niewłaściwych miejscach, co znacznie utrudniało znalezienie potrzebnych rzeczy. Dodatkowo, niektóre alejki były zablokowane przez nieuprzątnięte kartony, co sprawiało, że poruszanie się po sklepie było utrudnione. Kolejnym problemem była obsługa. Pracownicy wydawali się mało zaangażowani i niechętni do pomocy. Na zadane pytania odpowiadali lakonicznie, sprawiając wrażenie, że przeszkadzam im w ich pracy. Całe doświadczenie było dość frustrujące i nie spełniło moich oczekiwań. Mam nadzieję, że zarząd sklepu podejmie odpowiednie kroki, aby poprawić organizację i jakość obsługi, ponieważ obecna sytuacja zniechęca do kolejnych wizyt.

Criss

14.01.2025

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty w aptece Ziko byłem bardzo zadowolony z obsługi. Farmaceuta, który mnie obsługiwał, wykazał się dużym profesjonalizmem i wiedzą. Udzielił mi szczegółowych informacji na temat leków oraz doradził najlepsze rozwiązania dla moich potrzeb. Obsługa była uprzejma i kompetentna, co sprawiło, że czułem się dobrze zaopiekowany jako klient. Jedynym zastrzeżeniem, które mam, jest ograniczona liczba otwartych okienek. W godzinach szczytu powodowało to wydłużenie czasu oczekiwania, co mogłoby zostać poprawione. Mimo to, profesjonalizm i zaangażowanie farmaceuty zrekompensowały tę niedogodność.

Criss

14.01.2025

ZiKO Apteka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi