Jestem bardzo zadowolony z obsługi podczas rezerwacji telefonicznej oraz zaplanowanej wizyty u lekarza specjalisty w przychodni Lux Med. Proces rezerwacji przebiegł niezwykle sprawnie – konsultant był uprzejmy, kompetentny i szybko znalazł dogodny termin wizyty. Odpowiedział również na wszystkie moje pytania, co sprawiło, że poczułem się odpowiednio zaopiekowany.
W dniu wizyty wszystko było świetnie zorganizowane. Recepcja działała sprawnie, a czas oczekiwania był minimalny. Sam lekarz specjalista okazał się bardzo profesjonalny, wykazał się dużą wiedzą i zrozumieniem. Przeprowadził szczegółowy wywiad, dokładnie wyjaśnił zalecenia i odpowiedział na wszystkie moje wątpliwości.
Całe doświadczenie było bardzo pozytywne i na pewno będę polecać przychodnię Lux Med.
Moja ostatnia wizyta w sklepie Biedronka niestety pozostawiła wiele do życzenia. Już na pierwszy rzut oka widać było bałagan – półki były nieuporządkowane, wiele produktów znajdowało się w niewłaściwych miejscach, co znacznie utrudniało znalezienie potrzebnych rzeczy. Dodatkowo, niektóre alejki były zablokowane przez nieuprzątnięte kartony, co sprawiało, że poruszanie się po sklepie było utrudnione.
Kolejnym problemem była obsługa. Pracownicy wydawali się mało zaangażowani i niechętni do pomocy. Na zadane pytania odpowiadali lakonicznie, sprawiając wrażenie, że przeszkadzam im w ich pracy. Całe doświadczenie było dość frustrujące i nie spełniło moich oczekiwań.
Mam nadzieję, że zarząd sklepu podejmie odpowiednie kroki, aby poprawić organizację i jakość obsługi, ponieważ obecna sytuacja zniechęca do kolejnych wizyt.
Podczas ostatniej wizyty w aptece Ziko byłem bardzo zadowolony z obsługi. Farmaceuta, który mnie obsługiwał, wykazał się dużym profesjonalizmem i wiedzą. Udzielił mi szczegółowych informacji na temat leków oraz doradził najlepsze rozwiązania dla moich potrzeb. Obsługa była uprzejma i kompetentna, co sprawiło, że czułem się dobrze zaopiekowany jako klient.
Jedynym zastrzeżeniem, które mam, jest ograniczona liczba otwartych okienek. W godzinach szczytu powodowało to wydłużenie czasu oczekiwania, co mogłoby zostać poprawione. Mimo to, profesjonalizm i zaangażowanie farmaceuty zrekompensowały tę niedogodność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.