Pekao SA

(3.66)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1229 z 1761)

Wizyta w placowce...
Wizyta w placowce pozytywna - kasjerka podpowiedziała jak znalezc rozwiązanie mojego poblemu. Nieco przestarzały system sprawił iz obłsuga zajela troche wiecej czasu niz zaplanowałam, ale finalnie liczy sie efekt, sprawa rozwiazana.

Placówka

Warszawa, Grójecka 1/3

Nie zgadzam się (0)
Każda moja wizyta...
Każda moja wizyta w placówce czy kontakt z obsługą telefoniczną przebiegał w miłej i profesjonalnej atmosferze. Pracownicy zawsze są pomocni, zaangażowani i gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania. Czuję, że jako klientka jestem traktowana z dużym szacunkiem i indywidualnym podejściem. Na pewno polecę usługi Pekao SA swoim znajomym, bo warto korzystać z usług instytucji, która dba o swoich klientów na tak wysokim poziomie!

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank z polskim...
Bank z polskim kapitałem. Tanie konto z dostępem do obligacji skarbowych.

Adrian_529

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawnie...
Szybka i sprawnie rozwiązany temat wnioskowania. Dostałem odpowiedzi na wszystkie zadane pytania.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem banku...
Jestem klientem banku od wielu lat i pragnę wyrazić swoje wielkie uznanie za całkowicie bezproblemową współpracę. Do tego bank cały czas się rozwija i unowocześnia swoje narzędzia. Na pewno zostanę na dłużej!

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niskie kwalifikacje pracowników.
Niskie kwalifikacje pracowników.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tanie przelewy i...
Tanie przelewy i łatwe logowanie to atuty pekao

Klient_0d9UO

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania w placówce (Leszno)

Klient_Sn16H

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo i średnio...
Słabo i średnio kompetentnie

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w banku doskonala, miła uprzejma, pomocna

MariaWoronow_AYeg

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe doradztwo. Szybka...
Fachowe doradztwo. Szybka obsługa klienta. Zadbana placówka.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank niestety zlikwidował...
Bank niestety zlikwidował sporą ilość placówek, bankomaty często nie działają poprawnie. Obsługa jest utrudniona ze względu na kolejki.

Agnieszka_4329

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Łatwa w obsłudze,...
Łatwa w obsłudze, przejrzysta aplikacja. stały kontakt z obsługą poprzez czat na aplikacji. Możliwość edycji aplikacji pod siebie

pjulia3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja teoretycznie umożliwia...
Aplikacja teoretycznie umożliwia zamknięcie konta ale finalnie komunikaty są tak niepewne ze każdy dbający o swoje umowy i finanse i tak musi udać się do miejsca stacjonarnego aby upewnić się czy na 100% konto zostało zamkniete i nie bedzie żadnych opłat

madziulkak9

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Możliwość posiadania wielu...
Możliwość posiadania wielu kont i niskie koszta obsługi rachunków. Mało intuicyjna aplikacja, niektóre funkcje ciężkie do znalezienia

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta nie...
Obsługa klienta nie wyróżnia się, ani na plus ani minus

koko989

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsluga w...
Profesjonalna obsluga w placówkach.

Klient_ij7c

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka do której...
Placówka do której uczęszczam bardzo często niestety tak samo jak często w niej jestem tak samo często ma zepsuty wpłatomat . Panie w kasie są bardzo miłe i pomocne , ale przez oblężenie jakie jest w punkcie czas oczekiwania jest zdecydowanie za długi .

Klient_CccIB

14.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta w...
Moja wizyta w oddziale Banku Pekao w sprawie zmiany hasła w aplikacji bankowej przebiegła bardzo sprawnie. Pracownik był uprzejmy i kompetentny, wszystko dokładnie wytłumaczył i pomógł mi szybko rozwiązać problem. Cały proces trwał zaledwie kilka minut, a dodatkowo otrzymałem kilka przydatnych wskazówek dotyczących bezpieczeństwa w bankowości elektronicznej. Jestem bardzo zadowolony z obsługi!

Klient_0905

14.01.2025

Placówka

Głubczyce, Kościuszki 3

Nie zgadzam się (0)
Niestety, mocno zubożały...
Niestety, mocno zubożały i nie nadążający za obecnymi trendami bank. Proces rejestracji w bazie użytkowników był męczący zarówno ze względu na kadrę pracowniczą, a nadmienie tylko, iż odwiedziłem kilka placówek, lecz również iście przedpotopowe praktyki, jak zapisywanie rzeczy na karteczkach między stanowiskami etc. Na plus mogę ocenić aplikację mobilną, która nie jest aż tak daleko w tyle za produktami konkurencji, aczkolwiek postępujący proces likwidacji fizycznych placówek tego banku, zdecydowanie nie bierze się znikąd.

Klient_2UYAy

25.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Pekao SA

Bank Pekao SA ma niebywałą historię, ponieważ sięga aż 1929 roku. W latach 30’ powstało 25 biur Banku Pekao we Francji, Argentynie, Stanach Zjednoczonych i Palestynie. Bank Pekao S.A. jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat i wydał pierwszą kartę kredytową. Obecnie, jako wiodący bank w Polsce, aktywnie uczestniczy w rozwoju społeczności i w tworzeniu najlepszych miejsc pracy. Dąży do osiągania najwyższych standardów i konsekwentnie stara się wprowadzać proste rozwiązania. Pekao SA oferuje wszystkie dostępne w Polsce usługi finansowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pekao SA?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Wizyta w placowce...
Wizyta w placowce pozytywna - kasjerka podpowiedziała jak znalezc rozwiązanie mojego poblemu. Nieco przestarzały system sprawił iz obłsuga zajela troche wiecej czasu niz zaplanowałam, ale finalnie liczy sie efekt, sprawa rozwiazana.
Zgadzasz się?