Pekao SA

(3.35)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1213 z 1744)

Niestety, mocno zubożały...
Niestety, mocno zubożały i nie nadążający za obecnymi trendami bank. Proces rejestracji w bazie użytkowników był męczący zarówno ze względu na kadrę pracowniczą, a nadmienie tylko, iż odwiedziłem kilka placówek, lecz również iście przedpotopowe praktyki, jak zapisywanie rzeczy na karteczkach między stanowiskami etc. Na plus mogę ocenić aplikację mobilną, która nie jest aż tak daleko w tyle za produktami konkurencji, aczkolwiek postępujący proces likwidacji fizycznych placówek tego banku, zdecydowanie nie bierze się znikąd.

Klient_2UYAy

25.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Znajomi doradzili mi...
Znajomi doradzili mi otwarcie karty w tym banku, dzięki wygodzie ich aplikacji mobilnej i szybkim przelewom. Miałem problem z otwarciem konta, aby otworzyć konto wymagają wielu dokumentów, poniewaź jestem obcokrajowcem, połowy z nich nie mogę mieć. Po negatywnych doświadczeniach w tym banku, poszedłem do banku obok i tam otworzyli mi konto w 5 minut, nie wymagając żadnych specjalnych dokumentów. Doszedłem do wniosku, że bank dyskryminuje obcokrajowców, albo trafiłem na nieodpowiedniego pracownika banku.

IlyaMe_AoJM

03.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
miejsca na zewnątrz...
miejsca na zewnątrz na świeżym powietrzu gdyż stolików jest na prawdę mało. Na taką pogodę przydałoby się więcej. Jedzenie pyszne

Bartiooo

28.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa klienta...
Profesjonalna obsługa klienta , sprawa związana z założeniem konta dla dziecka załatwiona bardzo sprawnie. Zdecydowanie polecam.

bartekf1991

14.08.2024

Placówka

Szczecinek, Mickiewicza 1

Nie zgadzam się (0)
Byłam bardzo zadowolona...
Byłam bardzo zadowolona z obsługi w banku Pekao SA. Personel jest niezwykle kompetentny i pomocny, zawsze chętnie odpowiada na pytania i doradza w wyborze najlepszych produktów finansowych. Czas obsługi jest szybki, a procedury przeprowadzane są sprawnie i bez zbędnych opóźnień. Oferta banku jest szeroka i dostosowana do różnych potrzeb klientów. Oddziały są nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane, co dodatkowo wpływa na pozytywne wrażenie. Gorąco polecam Pekao SA i zachęcam do skorzystania z ich usług!

RoxiWaszak_jZvX

07.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super bank pod...
Super bank pod każdym względem. Polecam

mazowsze1994

23.07.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bank mnie okrada...
Bank mnie okrada z pieniędzy, których nie mam. Ostatnio mam ciężki czas, wszystko się psuje,a Pekao z konta osobistego 0 zł zrobili -20zł co zweryfikowałam wieczorem. Następnego dnia rano miałam -20.20 zł,a wieczorem -22.20zl. Ten bank po ostatnich ulepszeniach ciągle zawodzi. Na zwrot gotówki, Którą zablokował skrzyżowanie Uber ,ale jej nie pobrał czekalam tydzień. Żenada

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Panie w banku...
Panie w banku przy ul. Małachowskiego 3 w Sosnowcu, bardzo miłe i pomocne, w mgnieniu oka sprawy, które mnie interesowały zostały załatwione.

Klient_groKm

01.07.2024

Placówka

Sosnowiec, Małachowskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Peako to nowoczesny...
Peako to nowoczesny bank z wygodnym dostępem online i innowacyjnymi rozwiązaniami. Idealny wybór dla tych, którzy cenią sobie łatwość i efektywność w zarządzaniu finansami.

Klient_cNII0

27.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miałam problem z...
Miałam problem z wyłudzeniem. Pani na czacie poinstruowała mnie co robić i jak się zachować w następnej sytuacji.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakoś obsługi...
Wysoka jakoś obsługi szybkie okrzemkowy łatwa wpłata pieniadzy

Klient_rgXoN

18.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ostrzegam przez tym...
Ostrzegam przez tym bankiem. Na podstawie transakcji międzynarowej zablokowali mi dwukrotnie dostęp do wszystkich rachunków bankowych (bez podania przyczyny) w tym konta firmowego, 3 kont oszczędnościowych w różnych walutach i konta osobistego. Dostęp do konta można odzyskać tylko po wizycie w banku,, co w moim przypadku trwało 5 dni (od piątku do wtorku). Pomimo wizyty w oddziale i tak nie jest to takie proste, bo tam nic nie wiedzą i nie mają uprawnień. Muszą pisać maile i dzwonić do departamentu bezpieczeństwa co trwa min. 1,5 godziny i później każą przyjść na drugi dzień. Po zablokowaniu mi dostępu do 5 rachunków twierdzą że nic się nie stało i tego samego dnia znowu zablokowali mi konto. W tym banku to pracownicy decydują komu możesz zrobić przelew, a komu nie. Do tego wielokrotnie wprowadzają człowieka w błąd, a ty jak pajac musisz chodzić po bankach, bo nic się nie da załatwić zdalnie. DRAMATYCZNA OBSŁUGA. Tam nawet dyrektorka oddziału nic nie może.

Kamil_9WCg

21.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chcę wyrazić wielki...
Chcę wyrazić wielki podziw i wdzięczność za zaangażowanie dla Pani Renaty Simbiga z oddziału w Opolu na ul. Osmańczyka. Pani Renata jest zawsze bardzo empatyczna i życzliwa dla klientów banku. A dzisiaj, pomimo tego, że była po pracy, pomogła mi i córce przed budynkiem banku, poświęcając sporo swojego czasu i energii, tłumacząc krok po kroku co należy zrobić chcąc stworzyć konto dla córki. W tych czasach to niezwykle rzadka i pełna podziwu postawa. Dziękuję z całego serca, że są jeszcze ludzie o takiej wrażliwości i empatii Patrycja

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zainteresowana klientem,...
Obsługa zainteresowana klientem, możliwość dopasowania godzin spotkania do potrzeb.

Klient_aar8e

03.04.2024

Placówka

Opole, Osmańczyka 15

Nie zgadzam się (0)
Stanowczo odradzam próbę...
Stanowczo odradzam próbę załatwienia jakiejkolwiek sprawy w banku, skończy się to tylko flustracja, stratą czasu i pieniędzy. Przykre doświadczenia z bankiem ich podejściem do klienta i niekompetencją sprawiają duże rozczarowanie.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie wszyscy...
Niestety nie wszyscy traktują poważnie klienta.

Ella_1

11.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mozolna i denerwująca...
Mozolna i denerwująca obsługa reklamacji prawie 23 m-ce to stanowczo za długo

Ella_1

11.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja banku porządna,...
Aplikacja banku porządna, tak jak i strona. Logowanie i rejestracja karty też prosta. Kontakt z obsługą dobry

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest możliwość zamknięcia...
Jest możliwość zamknięcia konta online, ale niestety nie do końca. Bank zamknął konto, ale dostęp do bankowości elektronicznej trzeba już zamknąć samemu.

Poziomk@

16.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa.
Bardzo miła obsługa.

Klient_iXXrF

13.02.2024

Placówka

Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 241

Nie zgadzam się (0)

Pekao SA

Bank Pekao SA ma niebywałą historię, ponieważ sięga aż 1929 roku. W latach 30’ powstało 25 biur Banku Pekao we Francji, Argentynie, Stanach Zjednoczonych i Palestynie. Bank Pekao S.A. jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat i wydał pierwszą kartę kredytową. Obecnie, jako wiodący bank w Polsce, aktywnie uczestniczy w rozwoju społeczności i w tworzeniu najlepszych miejsc pracy. Dąży do osiągania najwyższych standardów i konsekwentnie stara się wprowadzać proste rozwiązania. Pekao SA oferuje wszystkie dostępne w Polsce usługi finansowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pekao SA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!