Pekao SA

(3.75)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1082 z 1477)

Szybka i miła...
Szybka i miła obsluga.

jagusia0309

01.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Solidny bank z...
Solidny bank z dobrą aplikacją mobilną.

Piotr_2463

17.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzetelny bank z...
Rzetelny bank z wieloletnimi tradycjami, dbający o bezpieczeństwo i jakość swoich usług. Placówka w dogodnej lokalizacji w centrum miasta z kilkoma miejscami parkingowymi dla Klientów.

NickName348

31.05.2022

Placówka

Gliwice, Berbeckiego 4

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra, pomocna...
Bardzo dobra, pomocna obsługa. Przy zakładaniu konta w banku Pekao SA w oddziale w Sanoku, Pani dokładnie i cierpliwie krok po kroku tłumaczyła mi, jak otworzyć swój rachunek bankowy. Ponadto otrzymałam jej wizytówkę oraz przestrogę przed oszustami – poleciła mi dzwonić do siebie w razie jakiegokolwiek podejrzanego telefonu rzekomo z banku w celu weryfikacji, co jest ogromnym plusem. Budynek i sam lokal zadbany, czysty, fotele i biurka wygodne, nieuszkodzone. Sama przestrzeń lokalu bardzo przejrzysta, banery nad stanowiskami personelu ułatwiają klientowi trafienie do kompetentnej osoby i uzyskanie niezbędnej pomocy. Zostawiam 5 gwiazdek i stwierdzam jednogłośnie, że obsługa w banku Pekao SA w Sanoku jest póki co najbardziej kompetentnym, sympatycznym i pomocnym personelem bankowym, z jakim miałam do czynienia

Klient_kOd7

10.05.2022

Placówka

Sanok, Mickiewicza 29

Nie zgadzam się (0)
Połączenie z konsultantem...
Połączenie z konsultantem nastąpiło bardzo szybko. Po wyjaśnieniu mojego problemu, konsultant zaoferował rozwiązanie i przystąpiliśmy do realizacji, podczas całej rozmowy wypowiadał się uprzejmie i był bardzo pomocny. Sprawnie rozwiązaliśmy problem jakim był brak dostępu do aplikacji bankowej. Na koniec rozmowy życzył mi miłego dnia. Jestem zadowolona z przeprowadzonej rozmowy, było to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ nie musiałam iść bezpośrednio do placówki banku tylko mogłam odzyskać dostęp do aplikacji w kilka minut po przejściu poprawnie weryfikacji telefonicznej. Jeśli w przyszłości napotkam się z taką samą sytuacją na pewno rozwiążę ją w ten sam sposób.

Klient_l5Vf

02.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
chodzę do tego...
chodzę do tego Banku regularnie i bardzo podoba mi się tam obsluga, Panie tu pracujące są kompetentne, miłe i cierpliwe czasami nie wiem czy ja do niektorych osob miałabym tyle cierpliwości. Jest tu czysto schludnie i naprawdę przyjemnie, aż chce się tu załatwiać sprawy.

Klient_3GrN

04.02.2022

Placówka

Sochaczew, 1 Maja 19

Nie zgadzam się (0)
Miła i kompetentna...
Miła i kompetentna obsługa. Oddział zadbany i czysty. Krótki czas oczekiwania. Sprawa załatwiona pomyślnie. Polecam

Klient_GxNx

16.01.2022

Placówka

Poznań, ul. Św. Marcin 52/56

Nie zgadzam się (0)
Jakoś obsługi bardzo...
Jakoś obsługi bardzo dobra, natomiast występują liczne problemy techniczne zwłaszcza z wpłatomatami.

Klient_jlQy

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W placówce do...
W placówce do której chodzę prawie zawsze nie działa wpłatomat/bankomat. Bardzo często pokazana jest informacja o uszkodzonym module co bardzo utrudnia proces wpłacania gotówki i zmusza mnie do osobistego odwiedzenia banku w godzinach jego otwarcia.

Klient_7JjN

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci odpowiednio przygotowani...
Konsultanci odpowiednio przygotowani do obsługi klienta. Atmosfera profesjonalna, a udzielone informacje fachowe i rzetelne.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi i na infolinii i w placówce. Przy zamknięciu konta na formularzu wpisano mi, że podziękowano mi za bycie Klientem i proponowano pozostanie w Banku, a taka sytuacja nie miała miejsca. Reklamacje nie są pozytywnie rozpatrywane. Przejęli Idea Bank a tylko chyba dwie placówki w Warszawie obsługują byłych Klientów Idea.

Ewa_1486

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobre oferty...
Bardzo dobre oferty kredytowe

Klient_kAXA

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalny czas i...
Fatalny czas i sposób rozwiązania sprawy. Wydawałoby się, że bank nie posługuje się sprawnie technologią cyfrową. Problem ciągnął się wręcz latami, podczas których bank nie potrafił skutecznie się skomunikować z ZUS-em, nie potrafił skutecznie skomunikować się z klientem, a co więcej, pracownicy między sobą też jakby tej komunikacji nie mieli. Przez lata ciągnęła się prosta, wydawałoby się, sprawa, w tym czasie wciąż naliczane były bezpodstawne opłaty. Nie polecam.

Kornelia_1

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tutaj obsługa, Oferta...
Tutaj obsługa, Oferta przejrzystość umów w jak najlepszym wręcz Idealnym Standarcie POLECAM!

Klient_OGZ3

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Standardowy kontakt z...
Standardowy kontakt z infolinią. Problemy pojawiają się podczas wizyty w oddziale. Pracownica banku, która mnie obsługiwała nie odnotowała w systemie dokumentów, które dostarczyłem. Z tego powodu musiałem kontaktować się ponownie tym razem z infolinią banku.

Tomasz_2389

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i uprzejma, jednak nie udało się załatwić sprawy

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wymaga wiele poprawy...
Wymaga wiele poprawy i zdobycia zaufania

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od wielu lat. Kontakt miły i konkretny, jednak w tym banku niewiele się zmieniło od długiego czasu w stosunku podejścia do klienta.

Majk_2

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie mam negatywnych...
Nie mam negatywnych uwag, wszystko w porządku.

Klient_K8Yz

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam konto polecam
Mam konto polecam

Klient_YN3g

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Pekao SA

Bank Pekao SA ma niebywałą historię, ponieważ sięga aż 1929 roku. W latach 30’ powstało 25 biur Banku Pekao we Francji, Argentynie, Stanach Zjednoczonych i Palestynie. Bank Pekao S.A. jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat i wydał pierwszą kartę kredytową. Obecnie, jako wiodący bank w Polsce, aktywnie uczestniczy w rozwoju społeczności i w tworzeniu najlepszych miejsc pracy. Dąży do osiągania najwyższych standardów i konsekwentnie stara się wprowadzać proste rozwiązania. Pekao SA oferuje wszystkie dostępne w Polsce usługi finansowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pekao SA?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Szybka i miła...
Szybka i miła obsluga.
Zgadzasz się?
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;