Bardzo uprzejma i profesjonalna obsługa. Lokal umiejscowiony na pierwszym piętrze Centrum Handlowego w ustronnym miejscu. Restauracja urządzona bardzo przyjemnie, szeroka oferta dań i napojów. Po wejściu do lokalu i zajęciu stolika, po chwili podeszła do nas kelnerka i przyjęła zamówienie. Zamówienie zostało zrealizowane szybko i sprawnie.
Po znalezieniu butów, które mnie interesowały rozpoczęłam wyszukiwanie odpowiedniego numeru. W tym momencie podeszła ekspedientka i pomogła mi odszukać odpowiednie pudełko. Zapytała czy chcę przymierzyć oraz zaproponowała, że zabierze wybrane przeze mnie buty do kasy, a my możemy się jeszcze porozglądać. Ponieważ szukaliśmy jeszcze butów męskich, a nie potrafiliśmy znaleźć odpowiedniego rozmiaru ponownie poprosiliśmy o pomoc - pracownica pomogła nam, zapytała czy to wszystko i zaprosiła do kasy. Przy kasie zostaliśmy obsłużeni szybko i sprawnie. Buty zostały zapakowane w reklamówkę i pracownica poinformowała nas o warunkach ewentualnego zwrotu. Minus za organizację powierzchni sklepowej - buty poustawiane w przejściu między półkami, co utrudnia poruszanie się po sklepie.
Udaliśmy się do sklepu w celu zakupu drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego. Podeszła do nas Pani - ubrana w czarną koszulkę i dżinsy, ok 165 cm, szczupłej budowy ciała, długie włosy, wiek ok. 25-30 lat. Zapytała w czym może pomóc. Powiedzieliśmy, że jesteśmy zainteresowani urządzeniami wielofunkcyjnymi laserowymi. Pani zaprosiła nas na drugą stronę półki, zaprezentowała trzy modele podając cenę, cechy i zalety każdego z urządzeń, później zapytała czy bedziemy dużo drukować. Odpowiedzieliśmy, że nieszczególnie. Doradziła nam, że w tej sytuacji lepiej kupić urządzenie ze zwykłym tuszem i zaprosiła nas do półek z tymi urządzeniami - również zaprezentowała 3 urządzenia - porównując ich ceny, cechy i korzyści oraz koszty ich obsługi. Porównywała je pod kątem wydajności, tuszy, możliwości podglądu na ekranie w drukarce, długością gwarancji itp. Po pokazaniu tych trzech urządzeń powiedziała również, że w komplecie nie jest dostępny kabelek - tak więc proponuje również jego zakup i wskazała, gdzie leży. Powiedzieliśmy, że się zastanowimy. Po podjęciu decyzji podała nam pudełko ze sprzętem. Później postanowiliśmy jeszcze zakupić papier do zdjęć. Pani podeszła do nas jeszcze raz i zapytała, czy może dać jeszcze dziecku niespodziankę - po potwierdzeniu otrzymaliśmy ulotkę ze stroną canona Creative Park.
Oceniając rozmowę - pani przedstawiła cechy i korzyści profesjonalnie. Zabrakło mi większej ilości pytań na początku - ale pojawiały się one w trakcie rozmowy. Trochę przeszkadzało mi, że Pani mówiła i robiła wszystko bardzo szybko.
Ogólna ocena dobra.
Otoczenie stacji jest zadbane i czyste, wjazd na stację jest bardzo dobrze oznakowany. Po podjechaniu do dystrybutora od razu pojawił się pracownik, który nalał paliwa do naszego samochodu. Potem podeszliśmy do kasy. Pracownica przywitała nas i zapytała w czym może pomóc. Najpierw poprosiłam o informacje o programie lojalnościowym. Pani powiedziała, że może mi założyć od razu kartę, więc o nią poprosiłam. Pracownica wypisała formularz i dała mi go do podpisu - niestety zabrakło mi informacji na czym polega ten program lojalnościowy. Później dokonaliśmy transakcji zapłaty za paliwo i batonika, którego wybrało sobie nasze dziecko. Pracownica zagadnęła do dzieciaka, podziękowała nam za transakcję i pożegnała się.
W dniu 30.09.2009 zadzwoniłam na infolinię banku w celu sprawdzenia stanu konta. Pierwsza próba połączenia ok. 30 min. wcześniej skończyła się niepowodzeniem. Myślę, że mogła to być awaria, ponieważ rozłączało rozmowę w połowie komunikatu o nagrywaniu rozmów. Przy drugiej próbie połączenia udało mi się dodzwonić. Najpierw automat informuje o promocji lokaty, oraz podaje opcje obsługi poszczególnych produktów przez automatyczny system telefoniczny, po wybraniu 0 mogłam się połączyć z pracownikiem. Pracownica bardzo miło mnie powitała i zapytała w czym może pomóc. Poinformowała mnie, że chwilę to potrwa, ponieważ musi się zalogować do systemu, następnie zidentyfikowała moje dane zadając kilka pytań, które mają zapewnić bezpieczeństwo. Po etapie weryfikacji danych zapytała czy chcę poznać tylko stan konta czy też sprawdzić operacje na koncie. Po mojej odpowiedzi podała mi stan konta i bardzo uprzejmie się pożegnała.
Sklep znajduje się w galerii handlowej centrum handlowego Auchan, jest dobrze widoczny i od razu znalazłam wejście. W sklepie zaraz po wejściu widać telewizory i sprzęt RTV, z prawej strony lada, gdzie można znaleźć obsługę oraz drobny sprzęt. Z tyłu zauważyłam lodówki, po wejściu dalej dopiero dostrzegłam, że lodówek jest więcej, tylko są one rozmieszczone za zakrętem. W sklepie były również inne produkty AGD - pralki, piecyki itp. Przechodząc przez sklep zauważyłam, że pracownicy rozmawiają z klientami. Jednak odniosłam wrażenie, że jeden z pracowników rozmawiał prywatnie ze swoją znajomą. Żaden z pracowników nie zwrócił na mnie uwagi. Podeszłam do lodówek i zaczęłam je oglądać. Przez kilka minut statłam przy nich, otwierając je. W związku z tym, że żaden pracownik nie podszedł do mnie, poszłam do lady. W tym momencie jeden z pracowników - młody chłopak ok. 25-30 lat, szczupły, krótko ostrzyżony, w okularach - zapytał, w czym może pomóc. Poprosiłam go o pomoc w wyborze dobrej lodówki. Podeszliśmy razem do lodówek i pracownik zapytał jakiej wysokości ma być lodówka. Następnie polecił mi trzy lodówki. Pan opisał mi zalety i cechy lodówek m.in. małe zużycie energii, ilość półek, powłokę antybakteryjną, system rozprowadzania powietrza. Na zakończenie powiedziałam, że się jeszcze zastanowię. Pracownik powiedział proszę i się oddalił. W rozmowie zabrakło mi pytań o moje ewentualne potrzeby oraz zwrócenia uwagi na klienta, który wchodzi do sklepu i się rozgląda. Plus za grzeczność obsługi. Negatywnie oceniam też asortyment dostępny w sklepie i ofertę cenową - ceny lodówek (srebrnych) zaczynały się od ok. 1600 zł, natomiast w innych sklepach znalazłam takie lodówki już za 1200 zł.
Szanowna Pani Anno.
Dziękujemy za zamieszczenie swojej opinii.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Przy kinie dostępny...
Przy kinie dostępny jest duży parking dla gości kina, nie było problemu z zaparkowaniem. Było kilka czynnych kas, do kasy nie było kolejek. Podeszliśmy do kasy poprosiliśmy o bilety. Pracownica obsługując nas, zapytała jakie miejsca nas interesują. Po wydaniu biletów poinformowała, gdzie mamy się udać i zaprosiła do restauracji. Przed wejściem do sal, pracownik sprawdził nasze bilety i skierował do odpowiedniej sali. Po zakończeniu seansu pracownik kina kierował klientów do wyjścia. Na plus duży wybór filmów w jednym miejscu, możliwość skorzystania z innych rozrywek (na miejscu jest również np. kręgielnia i kilka kawiarni).
W dniu 13.06 odwiedziliśmy całą rodziną Park Wodny w Tarnowskich Górach. Przed obiektem jest dużo miejsc parkingowych i łatwo było zaparkować auto. Otoczenie parku jest zadbane i czyste, również w środku jest czysto. Dwie kasy były czynne, ale mimo to trzeba było poczekać 2-3 minuty, gdyż w jednej był akurat obsługiwany klient, a w drugiej kasie pierwszeństwo mają wychodzący. Po czasie oczekiwania zostaliśmy obsłużeni bardzo sprawnie. Cena biletów jest dość przystępna, musieliśmy również zapłacić za 3,5 letnie dziecko. Pani poradziła nam, aby kluczyk do szafki (z bransoletką) schować w szafce dorosłego, żeby się nie zgubił. Otrzymaliśmy też szafki w szatni rodzinnej, w związku z czym było nam wygodniej. W Parku można płacić kartą. W szatniach są wygodne ławeczki i osobne pomieszczenie z przebieralniami. Prysznice czyste, toalety również. Basen wyposażony jest w 3 zjeżdżalnie, rwącą rzekę i basen z falą oraz basen zewnętrzny, dwa baseny do pływania i dwa brodziki dla dzieci. W jednym z nich jest dodatkowa mała zjeżdżalnia dla dzieci. Woda w większości basenów jest dość ciepła. Podłoga czysta, ale w niektórych miejscach trochę śliska. Nad gośćmi Parku czuwa kilku ratowników. Po przebraniu się można skorzystać z darmowych suszarek do włosów. Ogólna ocena dobra.
W celu rozejrzenia się za sprzętem AGD odwiedziliśmy sklep zlokoalizowany na terenie CH Auchan - RTV MIX AGD. Sklep jest bardzo dobrze oznakowany, łatwo go znaleźć. Ekspozycja przejrzysta. Natomiast wybór małego AGD jest niewielki. Sklep raczej w moim mniemaniu skupia się na sprzęcie RTV i dużym AGD. Interesujący mnie produkt był tylko jeden (jednej firmy i jeden rodzaj) Na dodatek niełatwo było go znaleźć, a i cena nie była atrakcyjna). Pomimo, że chyba wydawałam się zagubiona (a przynajmniej takie jest moje wrażenie) nie zostałam zagajona przez sprzedawców (dwóch mężczyzn, którzy rozmawiali o czymś między sobą) czego szukam.
Do sklepu weszłam w zasadzie przypadkowo, gdyż moją uwagę przyciągnęła wystawa. Kiedyś byłam stałym klientem, ale później zmienił się asortyment tego sklepu i zaprzestałam zakupów.
Po wejściu okazało się, że znów mają interesujące mnie ubrania, co ważne w bardzo dobrych cenach. Towar jest dobrze wyeksponowany, chociaż minusem jest wyłożenie t-shirtów jeden na drugim, co utrudnia poszukiwanie odpowiedniego rozmiaru. Obsługa bardzo grzeczna i sprawna.
W sklepie towar jest ładnie i logicznie wyeksponowany, każdy może znaleźć tu coś dla siebie - szczególnie pod kątem cenowym, ceny są zróżnicowane. Jakość towaru wydaje się bardzo dobra. Do kasy nie było kolejki, nie było też niestety osoby obsługującej. Jak się chwilę później okazało poszła coś sprawdzić dla innych klientów. Po pojawieniu się pracownika kasy udało nam się szybko dokonać zakupów.
Duży wybór obuwia, w zróżnicowanych cenach. Po znalezieniu interesujących mnie butów łatwo odnalazłam odpowiedni rozmiar. Przy półkach można odnaleźć łyżki do butów i miejsca do siedzenia - aby wygodniej przymierzyć obuwie. Do kasy kolejka na ok. 6 osób, obsługiwały dwie panie. Obsługa szybka, sprawna i bardzo miła. Po dokonaniu zapłaty pani zapakowała obuwie do siateczki oraz szczegółowo poinformowała mnie o warunkach reklamacji, a także życzyła miłego dnia.
W poszukiwaniu butów dla dziecka odwiedziłam sklep CCC. W sklepie trudno się poruszać ponieważ buty są wyeksponowane na pudełkach w przejściach. Wybór butów dość duży, ale trudno znaleźć odpowiedni rozmiar. Pracowników stosunkowo mało w stosunku do ilości klientów. Do kasy dość duża kolejka (ok 7 osób) i jedna kasa czynna, w drugiej pracownik wystawiał jakiemuś klientowi fakturę (można było się tego domyślić z rozmowy między nimi) i trwało to bardzo długo. Po dojściu do kasy pracownik bardzo grzecznie nas obsłużył i zapakował buty w reklamówkę. Na tym zakończyliśmy wizytę.
Wizyta w celu rozpoznania oferty kamer cyfrowych. W sklepie jest dużo wyeksponowanych towarów, co trochę utrudnia przejście, ale z drugiej strony pozwala na duży wybór. Pracownicy są chętni do pomocy i służą fachowymi poradami i wiedzą. Ceny w sklepie są atrakcyjne. Dodatkowo zakupy można za pośrednictwem sklepu skredytować.
Zadzwoniłam do BOŚ w celu uzyskania informacji na temat kredytu hipotecznego. Pracownik bardzo miło i profesjonalnie ze mną rozmawiał. Udzielił mi wszystkich interesujących mnie informacji. Obiecał, że niezbędne dokumenty i informacje wyśle również mailem. Po paru minutach już mogłam je odebrać. Równie szybko odpowiedział na moje dodatkowe zapytanie. Ocena obsługi bardzo dobra.
W poszukiwaniu komputera odwiedziłam sklep Media Markt, aby rozpoznać ofertę. Sklep jest dobrze usytowany, łatwy dojazd komunikacją miejską z okolicznych miast. W sklepie łatwo odnaleźć produkty, w każdej chwili można poprosić pracownika o pomoc, ale czasem trzeba poczekać, aż skończy obslugiwać innych pracowników.
Kolejki do kas są bardzo długie, ale kas jest otwartych dość sporo (było czynnych ok. 12 kas), tak więc obsługa przebiegała szybko i sprawnie. Pociąg przyjechał punktualnie. W przedziale było czysto i wygodnie. Pani, która serwowała poczęstunek była bardzo grzeczna. Konduktor również, na koniec życzył miłej podróży.
W związku z usterką w sprzęcie AGD udałam się do sklepu w celu naprawy sprzętu na gwarancji. Pomimo, iż wcześniej nie otrzymaliśmy od sklepu karty gwarancyjnej i zostaliśmy zapewnieni, że w razie czego można ją odebrać u nich w serwisie, to przy zgłaszaniu usterki pracownik twierdził, że kartę powinniśmy mieć i ją przynieść. Jednak na naszą prośbę, pani przyjęła sprzęt na podstawie karty, którą posiadała. W chwili obecnej czekamy na rozpatrzenie naszej reklamacji - trwa to już prawie miesiąc. Duży minus za czas trwania.
W celu uzyskania informacji o kredytcie hipotecznym zadzwoniłam na infolinię banku. Obsługa bardzo grzeczna, ale niestety osoba, która mnie obsługiwała była w stanie udzielić mi tylko bardzo podstawowych informacji o produkcie. Dowiedziałam się tylko, że bank udziela takich kredytów, jak jest skonstruowane oprocentowanie, pracownik powiedział, że "oprocentowanie jest obliczane jako odpowiednia waluta PLN, EUR lub Frank i marża banku". Nie potrafił też odpowiedzieć na pytanie, jak kształtuje się marża. Zostałam poinformowana, że w celu uzyskania szczegółów mam skontaktować się z doradcą - pani wyszukała dla mnie adres oddziałów umiejscowionych w Katowicach. Po tej rozmowie ciężko ocenić mi ofertę Banku ponieważ nie udało mi się jej poznać.
Sklep dobrze zorganizowany, duży wybór produktów, szerokie przejścia pomiędzy półkami ułatwiają poruszanie z koszykiem. Produkty, których szukałam (zabawki i napoje) łatwo odnalazłam. Oczekiwanie do kasy - trwało ok. 15 minut (pomimo, że przede mną były tylko 3 osoby). Odniosłam wrażenie, że obsługujący pracownik jest nowy, albo pełni zastępstwo. Pani nie zwracała zbyt dużej uwagi na obsługiwane osoby - kasowała produkty dość mechanicznie, na dodatek w trakcie obsługi żuła gumę. Ocena sklepu jest dobra, ale jakość obsługi w kasie powoduje jej znaczne obniżenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.