Opinia użytkownika: Anna_44
Dotycząca firmy: DnB Nord
Treść opinii: W dniu 30.09.2009 zadzwoniłam na infolinię banku w celu sprawdzenia stanu konta. Pierwsza próba połączenia ok. 30 min. wcześniej skończyła się niepowodzeniem. Myślę, że mogła to być awaria, ponieważ rozłączało rozmowę w połowie komunikatu o nagrywaniu rozmów. Przy drugiej próbie połączenia udało mi się dodzwonić. Najpierw automat informuje o promocji lokaty, oraz podaje opcje obsługi poszczególnych produktów przez automatyczny system telefoniczny, po wybraniu 0 mogłam się połączyć z pracownikiem. Pracownica bardzo miło mnie powitała i zapytała w czym może pomóc. Poinformowała mnie, że chwilę to potrwa, ponieważ musi się zalogować do systemu, następnie zidentyfikowała moje dane zadając kilka pytań, które mają zapewnić bezpieczeństwo. Po etapie weryfikacji danych zapytała czy chcę poznać tylko stan konta czy też sprawdzić operacje na koncie. Po mojej odpowiedzi podała mi stan konta i bardzo uprzejmie się pożegnała.