Deutsche Bank

(4.05)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (204 z 229)

Parking z wolnymi...
Parking z wolnymi miejscami.Czysto przed bankiem.Wnętrze miłe i przyjemne dla klienta.Profesjonalna obsługa.Powitanie po wejściu i zapytanie w czym mogą pomóc.Zaproszenie do salki konferencyjnej.Oczekiwanie na doradcę finansowego 5 minut.Doradca profesjonalny.Udzielił odpowiedzi na postawione pytania.Sam zaproponował ciekawe rozwiązania.Polecam.

zalogowany_użytkownik

01.10.2018

Placówka

Wrocław, Legnicka 52

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Niewłaściwe...
Bardzo dobrze. Niewłaściwe zachowanie jednej z pracownic rozmawiającej w obecności na tematy prywatne z innym pracownikiem banku. Obsługa sprawna, lokal czysty i przyjemny w odbiorze.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_1048

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Świetna obsługaNa...
Rewelacyjnie. Świetna obsługaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aniela_16

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_413

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Emilia_576

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_456

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2253

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. nic specjalnegoNa...
OK. nic specjalnegoNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szczególnie...
Bardzo dobrze. Szczególnie atrakcyjną mają lokatę dla nowych klientów: 3% w skali roku(nie zależnie od kwoty to...EWENEMENT); mBank ma 3,5 % ale jedynie na 9-ć mies. i z ograniczoną kwotą.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_184

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługiwała mnie...
Rewelacyjnie. Obsługiwała mnie Pani Dyrektor. Obsługa bardzo profesjonalna, bardzo duża wiedza. Spotkanie w miejscu dogodnym dla klienta.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

KATARZYNA_5116

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Zmiana personelu...
Źle. Zmiana personelu w Oddziale sprawiła, że znacząco pogorszyła się jakość obsługi.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

MACIEJ_1089

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem bardzo...
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym banku.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5014

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Angelika_368

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_4344

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. długi czas...
OK. długi czas oczekiwania dokończenia formalności związanych z zakładaniem konta przez internet, pomimo nowoczesności banku nie ma możliwości zamknięcia rachunku poprzez rozmowę z konsultantem, jeśli chodzi o koszty prowadzenia rachunków nie są tanie, chyba że akurat mają coś na promocjiNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_1430

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Edyta_158

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Aria

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

KOS

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Krystian_137

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Deutsche Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Deutsche Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OK.
Tak sobie.