Bank Ochrony Środowiska

(4.41)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (96 z 122)

W Banku BOŚ...
W Banku BOŚ zawsze otrzymam fachową pomoc, rzetelna i miła obsługa

Anulka

03.06.2024

Placówka

Warszawa, Żelazna 32

Nie zgadzam się (0)
szczerze polecam, bardzo...
szczerze polecam, bardzo miła i kompetentna obsługa , potrafią dobrze wytłumaczyć

Klient_TDJlD

31.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
szczerze polecam, bardzo...
szczerze polecam, bardzo miła i kompetentna obsługa , potrafią dobrze wytłumaczyć

Klient_TDJlD

31.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bywam dość często...
Bywam dość często w Banku BOŚ i spotykam zawsze miłą i profesjonalistyczną obsługę, która wszystko mi wyjaśni dokładnie na dany temat, który mnie aktualnie interesuje.

Anulka

16.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem zadowolony...
Nie jestem zadowolony z obsługi banku. Wchodząc do placówki odczułem duże napięcie panujące wśród pracowników. Atmosferę chaosu wprowadzała osoba przyjmująca klientów w pokoju obok głównej sali. Pracownik w ogromnym pośpiechu przedstawił mi ofertę (bez prognoz i ewentualnych kalkulacji). Chciał ewidentnie dokończyć swoje zadania, które zaczął wykonywać przed moim przybyciem. Nie takiego poziomu obsługi się spodziewałem po banku z wieloletnią tradycją.

Klient_3CcVo

17.10.2022

Placówka

Bydgoszcz, Pl. Kościeleckich 3

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam kontaktu...
Nie polecam kontaktu z bankiem. W placówce jak i na infolinii osoby nie kompetentne.

Niezweryfikowany Klient_3wQN

14.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zablokowałam dostęp internetowy-odblokowany...
Zablokowałam dostęp internetowy-odblokowany bardzo szybko!!!

Niezweryfikowany Klient_jPqW

03.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pełne zainteresowanie klientem,...
Pełne zainteresowanie klientem, skupienie na jego potrzebach

Niezweryfikowany Klient_71G5

29.10.2019

Placówka

Koszalin, Zwycięstwa 42

Nie zgadzam się (0)
Średnia, Panie starej...
Średnia, Panie starej daty

Niezweryfikowany Klient_pBKA

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Bartłomiej_291

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
fajnie
fajnie

Dariusz_818

16.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakośc obsługi w...
Jakośc obsługi w tej firmie była raczej słaba. Zadawałam pracownikowi pytania, a on nie znał odpwoiedzi na nie, nie mógł znaleźć na stronie banku, pytał współpracowników i niestety nie dowiedziałam się jakie koszty są wypłat z obcych bankomatów w koncie firmowym. Gdy pracownik nie znał odpowiedzi szedł zapytać koleżanki, niczym wrócił to mijało 3-4 minuty. Dla mnie była to wieczność, miałam ochotę wyjść z tego banku i nigdy tam nie wracać. Nie winiłam za to pracownika, on się starał naprawdę, tylko odpwiedzi na proste pytania okazały sie trudne, bo szukali w tabelach opłai i prowizji i nie mogli sami znaleźć.

Agnieszka_350

12.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK
OK

Joanna_2139

11.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Drogie usługi
Źle. Drogie usługi

zalogowany_użytkownik

18.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa pracownicza...
Dobrze. Obsługa pracownicza na dobrym poziomie, jednak bank nie jest logistycznie dobrze dostosowany do klienta.

Izabela_952

17.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Siedziba banku znajduje...
Siedziba banku znajduje się w małym czystym pomieszczeniu. Uprzejmi i dyskretni pracownicy, posiadający dużą wiedzę na temat oferowanych kont i powiązanych z nimi produktów np. lokat, ubezpieczeń, zniżek na produktu agd klasy A i wyższych. Po wejściu klient jest witany uśmiechem czas oczekiwania na rozpoczęcie obsługi trwa krócej niż 1 min. Jeżeli pracownik otrzyma informację że klient przyszedł zapoznać się z ofertą przystępuje do zadawania pytań o kwestie finansowe potrzebne do dobrania właściwego produktu i drukuje dla klienta listę z oferowanymi przez BOŚ Bank produktami. Jeżeli klient nie chce od razu się zdecydować pracownik prosi o podanie telefonu, podaje swoją wizytówkę, teczkę na materiały inormacyjne i umawia kontakt telefonicczny.

Jarosław_570

04.01.2018

Placówka

Radom, Żeromskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Byłem w BOŚ...
Byłem w BOŚ Banku zapytać o ofertę kredytu konsumpcyjnego.Po wejściu od razu zwrócono na mnie uwagę, Pani wstała i zaprosiła mnie do swojego stoiska, gdy podszedłem podała mi rękę, przedstawiła się i poprosiła bym usiadł. W miły i sposób, powoli i z uśmiechem zapytała mnie w czym może mi pomóc. Dopytywała, by dobrze określić moje potrzeby. Następnie zaproponowała kredyt, wg moich oczekiwań wysokości raty. Doradziła również-zaproponowała inne usługi banku i to wszystko w sposób, że nie czułem się przymuszany do niczego. Wręcz przeciwnie słuchałem z zainteresowaniem.Przy pożegnaniu Pani wstała i podając mi rękę pożegnała mnie zapraszając ponownie do BOŚ Banku.

Robert_855

30.11.2017

Placówka

Koszalin, Zwycięstwa 42

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Widać, że Menedżer tej placówki świetnie radzi sobie z zarządzaniem zespołem.

MACIEJ_1089

17.09.2017

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do banku w celu uzyskania informacji na temat oferty kont indywidualnych. Pracownik, który mnie obsługiwał był uśmiechnięty oraz posiadał dużą wiedzę. Przedstawił mi bardzo dokładnie ofertę dwóch kont oraz opowiedział o nowym ekologiczym produkcie- rowerze. Na koniec rozmowy wziął ode mnie numer kontaktowy i poinformował, że w ciągu kilku dni zadzwoni zapytać czy podjęłąm już decyzję. Bardzo przyjemna wizyta aż chciałoby się żeby zawsze tak było ;)

Asiek_5

08.06.2015

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 140a

Nie zgadzam się (0)
Punkt przy centrum,...
Punkt przy centrum, duże kolejki, nikt nic tam nie wie, klient jest piorytetem, przejrzyste warunki umów, oby tak dalej.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2014

Placówka

Rzeszów, Moniuszki 8

Nie zgadzam się (0)

Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska jest polskim bankiem działającym od 1991 roku. Od niemal 30 lat uczy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Dla klientów indywidualnych tworzy innowacyjne produkty bankowe, do których dodaje „zielone korzyści" - z zyskiem dla ich osobistych finansów. W skład grupy kapitałowej BOŚ S.A. wchodzi także broker - Dom Maklerski BOŚ oraz spółka świadcząca kompleksowe usługi w obszarze leasingu i doradztwa - BOŚ Leasing - EKO Profit S.A., który jest także właścicielem MS Wind Sp. z o.o. realizującej projekt farm wiatrowych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Ochrony Środowiska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W Banku BOŚ...
W Banku BOŚ zawsze otrzymam fachową pomoc, rzetelna i miła obsługa