Zamówiłam drobiazg w tej firmie, z odbiorem własnym, choć wszędzie mi daleko. Po tygodniu dostałam info żeby wybrać termin odbioru. Musiałam znowu podać wszystkie swoje dane i wybrać termin. Pojechałam na miejsce zgodnie z informacją że jest czynne od 8 do 21. Byłam około godziny 10. Pan odnalazł zamówienie , tak, jest na dziś, ale będzie od 14. Bo teraz system nie pozwoli wydać. Mówię że przyjechałam z innej części miasta, ale to na nic, bo system nie pozwoli i już. Pan proponuje mi abym w okresie epidemii " pochodziła do 14 po mieście i przyszła odebrać". Mówię że to niemożliwe. Oboje zapętlamy się. Pytam jakie jest inne rozwiązanie. Nie ma innego jak przyjść o 14. Wreszcie pytam czy mogę przyjść jutro. A mogę. Za chwilę pytam ile mam dni aby to odebrać. 3 dni. Ale to ja musiałam o wszystko dopytać, pan nie udzielił mi tych informacji mimo iż pytałam o inne rozwiązania.
A kiedy dobrałam do domu ok godz 12 otrzymałam informację że zamówienie jest do odebrania.
Zamówiłam przez internet drobną rzecz. Wiem że obecnie dlugo oczekuje się na dostawę do paczkomatu. Po kilku dniach dostałam informację że zamówienie przekazano do firmy kurierskiej. Więc po 3 tygodniach zaczęłam poszukiwania. Tym razem Media Ekspert szybko znalazło zamówienie w swoim systemie. W ciągu tylko 1 tygodnia okazało się że zamówienie zaginęło. Wypełniłam reklamacje ale okazało się że zwrócą mi pieniądze. Czyli po 4 tygodniach zostałam w punkcie wyjścia, bez towaru i upewniłam się po raz 2 że nie chce już nic zamawiać w tej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.