Opinia użytkownika: Agnieszka_127
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam drobiazg w tej firmie, z odbiorem własnym, choć wszędzie mi daleko. Po tygodniu dostałam info żeby wybrać termin odbioru. Musiałam znowu podać wszystkie swoje dane i wybrać termin. Pojechałam na miejsce zgodnie z informacją że jest czynne od 8 do 21. Byłam około godziny 10. Pan odnalazł zamówienie , tak, jest na dziś, ale będzie od 14. Bo teraz system nie pozwoli wydać. Mówię że przyjechałam z innej części miasta, ale to na nic, bo system nie pozwoli i już. Pan proponuje mi abym w okresie epidemii " pochodziła do 14 po mieście i przyszła odebrać". Mówię że to niemożliwe. Oboje zapętlamy się. Pytam jakie jest inne rozwiązanie. Nie ma innego jak przyjść o 14. Wreszcie pytam czy mogę przyjść jutro. A mogę. Za chwilę pytam ile mam dni aby to odebrać. 3 dni. Ale to ja musiałam o wszystko dopytać, pan nie udzielił mi tych informacji mimo iż pytałam o inne rozwiązania. A kiedy dobrałam do domu ok godz 12 otrzymałam informację że zamówienie jest do odebrania.