Apollo

( 1.75 )

Opinie (10)

Slkep nie wygląda na początku zbyt interesująco

Slkep nie wygląda na początku zbyt interesująco. W środku pustki -dwóch sprzdawców siedzi bezczynnie, jeden rozmawia z klientem. Do sklepu udaję się z zamiarem zakupu konkretnego produktu (danej firmy i o ściśle określonych parametrach). Niestety akurat go nie ma. Pracownik oferuje możliwość zamówienia towaru, podaje termin. Ponieważ nie mam jednak zamiaru zbyt długo czekać pytam o alterntywnę. I owszem znajdują się w sklepie podobne produkty, tylko innej firmy. Proszę jeszcze tylko o sprawdzenie szczegółowych danych i kompatybilności sprzętu -wszytko się zgadza. Co prawdza nie udało się zakupić wsześniej wypatrzonego urządzenia, jednak jego zamiennik spełnia oczekiwania i dobrze się sprawuje, jest też nieco tańszy. Ocena sklepu pozytywna głównie ze względu na fachową obsługę. Sam wygłąd sklepu oraz asortyment (innego przedmiotu, o który pytałam również nie było) pozostawiają wiele do życzenia.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Obsługa dosyć kompetentna

Obsługa dosyć kompetentna, chociaż niezbyt szybka. Musiałem chwilkę poczekać przy kasie, aż sprzedawca mnie obsłuży, ale było to (prawdopodobnie) spowodowane wprowadzaniem danych po poprzednim kliencie. Sprzedawca szybko zrozumiał o jakie urządzenie do pamięci masowej mi chodzi i szybko je odszukał w magazynie. Cała obsługa nie trwała 7 min. Cena troszkę wygórowana... Na internecie można znaleźć dużo taniej, ale jak na sklep w centrum miasta przy głównym deptaku to nie jest najgorzej. Przy schodzeniu należy jednak uważać, ponieważ należy zejść z kilkunastu stromych stopni...

W tym sklepie pracują kompetentni pracownicy

W tym sklepie pracują kompetentni pracownicy, który potrafią pomóc klientowi i doradzić nie tylko laikowi. Ceny sprzętów komputerowych są konkurencyjne więc warto tam kupować, bo każdy znajdzie tam korzystną dla siebie ofertę, promocję. Jest to salon komputerowy często wybierany przez nas z mężem, kiedy chcemy coś kupić z tej branży. Nawet jeśli jest potrzeba serwisowania jakiegoś sprzętu, to nie ma żadnych problemów przy załatwianiu całej procedury. Sklep godny zaufania. Minusem jest lokalizacja, ze względu na trudności w znalezieniu miejsca do parkowania. Trochę małe pomieszczenie, więc gdy przyjdzie kilka klientów, to panuje mały chaos i dezorganizacja.

Uałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zakupu czarnego

Uałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zakupu czarnego tuszu do mojego urządzenia wielofunkcyjnego HP. Pan z obslugi (ubrany w swój prywatny strój) był bardzo miły i uprzejmy. Zapytał się mnie czy znam numer tego tuszu. Moja odpowiedz była przecząca, spisałam sobie jedynie model mojego urządzenia. Pan podszedł do stojaka i szybko znalazł odpowiedni produkt. Poprosiłam o wystawienie faktury, a moje dane zostały szybko i bezbłędnie wprowadzone do systemu. Pan przyjął płatność i wydał fakturę. Grzecznie podziękowałam za obsługę i wyszłam. Pan sprawiał wrażenie kompetentnego, obsłużył mnie szybko i bez zarzutu. Sklep z sużą różnorodnością produktów (komputerów i innych urządzeń peryferyjnych, łącznie z akcesoriami). Ceny przystępne, sklep zadbany.

Z przyjemnością przyznaję czwórkę

Z przyjemnością przyznaję czwórkę, jako ogólną ocenę jakości obsługi świadczonej przez pracowników firmy Apollo w Rzeszowie. Po pierwsze szybko bez zbędnego oczekiwania, po drugie fachowo. O ekspedientach mogę czystym sumieniem powiedzieć, że są fachowcami. Potrafili udzielić odpowiedzi na każde zadane przeze mnie pytanie w sposób prosty i zrozumiały dla przeciętnego użytkownika sprzętu komputerowego. W czasie ostatniej wizyty miałem dylemat odnośnie wyboru systemu operacyjnego dla mojego komputera. Ekspedient w sposób rzeczowy wyjaśnił wszystkie moje wątpliwości a nadto wskazał najbardziej optymalne a przede wszystkim rozsądne cenowo - z mojego punktu widzenia- rozwiązanie.

W czwartek i piątek miałem

W czwartek i piątek miałem (nie)przyjemność odwiedzić oddział Apollo w Tarnowie. Znajduje się on w małej uliczce, przez co jest słabo widoczny i ciężko go znaleść. W środku wszystko niby ok, 3 Panów teoretycznie gotowych do obsługi. Szkoda że tylko teoretycznie... Chciałem zapytać o monitor, jednak zanim to zrobiłem musiałem czekać 15minut aż pan mnie zauważy i obsłuży. Pan najpierw kłucił się że w ogóle nie ma takiego modeliu jaki wskazałem, lecz po chwili gdy go znalazł powiedział mi cene. Na drugi dzień gdy już miałem go kupować, okazało się że poprzedni Pan jednak podał złą cene i część która mnie interesuje jest 250zł droższa. To już nie pierwszy przypadek niekompetencji sprzedawców w tym sklepie. Już przynajmniej 2 razy byłem świadkiem jak doradzali swoim klientom produkty nie warte swojej ceny (a jako że znam się akurat na komputerach to potrafiłbym w tej cenie podać przynajmniej 1 lepszą opcje). Podsumowując, sklep tani i dobry, ale tylko w interecie. Filia w Tarnowie i jej pracownicy nie zasługują na pozytywną opinie po tej dłuższej już obserwacji... W moim mieście można napewno znaleść lepsze sklepy komputerowe.

W środę zaniosłam do sklepu komputerowego Apollo

W środę zaniosłam do sklepu komputerowego Apollo, toner od drukarki w celu powtórnego nabicia go przez pracowników sklepu. Około godziny 16.40 w piątek postanowiłam go odebrać. Asortyment sklepu i oferowane usługi są duże i cieszą się popularnością wśród mieszkańców Radomska. Pracująca tam pani, gdy poprosiłam ją o odbiór tonera, zniknęła na 10 min, zostawiając mnie samą w sklepie, po czym wróciłam z nabitym przed 10 minutami tonerem do drukarki. Nie było w tym zdarzeniu nic dziwnego, jednak z tonera po włożeniu do torebki zaczął powoli sączyć się wlany tusz, zalewając foliową torebkę. Cena nabicia tonera była niska, ponieważ kosztowało to 20 zł, jednak kompetencje pracownicy oraz czas obsługi pozostawiały wiele do życzenia

Odwiedzałeś ostatnio Apollo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Acer

(4.00 )

Lexmark International

(4.50 )

Lenovo

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem