Opinie użytkownika (1)

abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte...
abstrakcyjne doświadczenie; przyjęte zlecenie terminowe- na 3 godziny przed planowanym wyjazdem; w niedzielę; na ulicach spokój i swoboda; o umówionej godzinie zamiast taksówki - sms z informacją, że 'taksówka spóźni się o ok.20 minut''; dzwonię i słyszę, nieco zdumiona, że właśnie szukają kierowcy; pytam, jak to możliwe, skoro zlecenie zostało przyjęte i to ze sporym wyprzedzeniem; słyszę - jeszcze bardziej zdumiona - że przyjmują terminowe, ale nie gwarantują przyjazdu; pytam, na czym w takim razie polega wg niech ta usługa, ale nie otrzymuję odpowiedzi; po 20 minutach dzieje się nic, powinnam już dotrzeć na miejsce, a w każdym razie powinna dotrzeć do mnie spóźniona taksówka; żadnych wieści; dzwonię i słyszę to samo; nie słyszę natomiast ani chęci rozwiązania problemu, ani zapewnienia, że już pędzą, ani wytłumaczenia sytuacji (ale co tu tłumaczyć, skoro nie gwarantują - o czym zapomnieli poinformować przy składania zamówienia; nie dziwię się, bo to się raczej wyklucza...), ani przeprosin; zdesperowana zamawiam taksówkę w innej korporacji; dojeżdżam spóźniona prawie pół godziny, z ciśnieniem 200; zupełnie niebywałe; zerknęłam na opinie w sieci i widzę, że nie jestem odosobniona w tym doświadczeniu; nie skorzystam, nie polecam, odradzam

vitek

07.05.2024

WICAR TAXI

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi