Mały wybór produktów z konkretnej firmy na półce, podczas każdej wizyty w tym sklepie coraz wyższe ceny produktów. I ta obsługa, niby pomocna, ale w taki jakiś nieprzyjemny sposób.
Sklep jest ogromny o czasem ciężko znaleźć jakiś mały konkretny produkt, ale na szczęście na terenie sklepu jest całkiem sporo obsługi rozkładającej towar i zawsze bardzo chętnie oferują swoją pomoc. Doskonale orientują się w towarze znajdującym się na sklepie i potrafią wskazać jego dokładne położenie.
W zasadzie podczas zakupów w tym sklepie bardzo ciężko trafić na obsługę, bo jest albo zajęta rozkładaniem towaru na sklepie, albo jest na zapleczu. Kasy samoobsługowe bardzo wszystko ułatwiają i nie trzeba stać w kolejce do kasy. Chociaż jeśli ktoś podchodzi do kasy normalnej to magicznie od razu pojawia się ekspedientka i nie trzeba czekać.
Bardzo miła obsługa zarówno w kasie kina, jak też przy wejściu do sali kinowej i przy barze. Widać, że młode osoby pracują z dużym zaangażowaniem i z chęcią do pracy.
Panie ekspedientki ewidentnie powinny zmienić pracę, bo nie można już patrzeć na te ich udręczone miny podczas obsługiwania klientów przy kasie... Ta sztuczna uprzejmość jest jeszcze gorsza niż całkowity jej brak.
Najgorsza platforma do odzyskiwania cashback za zakupy online. Według nich, w większości przypadków zakupy były wykonane w nieprawidłowy sposób i z automatu nie naliczają casbacku, a nawet jak został już naliczony to po miesiącu zostaje odrzucony, bo znalazł się kolejny wyimaginowany powód dla którego casback się nie należy. Normalnie parodia. Szkoda czasu i energii na te ich zabawy.
Ogólnie porządek na terenie sklepu, ale po dokładniejszym przyjrzeniu się półkom można zobaczyć grubą warstwę kurzu i brudu pod produktami, które rzekomo są naturalne i przeznaczone dla skóry wrażliwej. Trochę się to kłóci ze sobą wszystko....
Notoryczny brak produktów na półce, tych które są aktualnie w promocji, zwłaszcza kawy i owoców. Trzeba iść wcześnie rano żeby to dostać, ale też nie za wcześnie bo wtedy produkty nie są jeszcze wyłożone na półkę. Dziwna sytuacja....
Szanowna Pani, serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest dla nas niezwykle cenna.
Dopiero za trzzecim...
Dopiero za trzzecim razem dostałam kanapę, która nie była uszkodzona. Na szczęście nie osiosłam z etego tytułu żadnych kosztów dodatkowych, a firma zachowała się bardzo profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.