Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.
Badania składa się z 4 etapów:
1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.
2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.
3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.
4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).
OTO LAUREACI!
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "KREDYTY, POŻYCZKI, OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:"
Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"
Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria 'PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "SIŁOWNIE"
Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Kategoria "MARKETY BUDOWLANE I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ"
Kategoria "STACJE PALIW"
ORLEN
AMIC ENERGY
Kategoria 'DROGERIE I PERFUMERIE"
HEBE
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...
Czytaj więcejZakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....
Czytaj więcejW dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...
Czytaj więcej