Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.
Badania składa się z 4 etapów:
1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.
2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.
3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.
4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).
OTO LAUREACI!
Kategoria "UBEZPIECZENIA"
Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"
Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"
Kategoria "BANKI"
Kategoria "KREDYTY, POŻYCZKI, OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:"
Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"
Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"
Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"
Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"
Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"
Kategoria 'PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"
Kategoria "SIŁOWNIE"
Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"
Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)
Kategoria "MARKETY BUDOWLANE I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ"
Kategoria "STACJE PALIW"
ORLEN
AMIC ENERGY
Kategoria 'DROGERIE I PERFUMERIE"
HEBE
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi klienta często decyduje o tym, czy dana firma wyróżnia...
Czytaj więcejZakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....
Czytaj więcej