Znamy już wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2024! [AKTUALIZACJA]

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują o przyznaniu Godła.


Badania składa się z 4 etapów:

1. Całoroczne zbieranie opinii konsumentów nt. marek aktywnych na rynku polskim.

2. Nominacje firm z największą ilością opinii z każdej branży.

3. Pogłębione badanie satysfakcji metodą CAWI.

4. Wybór Gwiazd, tj. firm z najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi oraz dodatnimi indeksami NPS (przeważająca liczba promotorów marki, nad krytykami).


Które firmy sprostały oczekiwaniom Klientów w 2023 roku i otrzymały rekomendacje na rok 2024?

 

OTO LAUREACI! 


Kategoria "UBEZPIECZENIA"

HDI

NATIONALE-NEDERLANDEN

WARTA


Kategoria "DOSTAWCY PRĄDU I GAZU"

E.ON Polska

FORTUM

 

Kategoria "PRYWATNE PLACÓWKI MEDYCZNE"

ENEL-MED

LUX MED

MEDICOVER

 

Kategoria "BANKI"

SANTANDER CONSUMER BANK

BANK MILLENNIUM


Kategoria "KREDYTY, POŻYCZKI, OBSŁUGA NALEŻNOŚCI:"

SMARTNEY

KRUK S.A.


Kategoria "FIRMY LEASINGOWE"

SANTANDER CONSUMER MULTIRENT


Kategoria "USŁUGI ABONAMENTOWE"

INEA

NETIA

NJU MOBILE

T-MOBILE

TOYA

 

Kategoria "AGD/RTV I ELEKTRONIKA (SKLEPY, SERWISY)"

BSH

DLF 

MEDIA EXPERT

MEDIA MARKT

RTV EURO AGD

SAMSUNG


Kategoria "MODA (Odzież, Obuwie, Salony jubilerskie)"

DEICHMANN

BRIJU

 

Kategoria "SKLEPY MULTIBRANŻOWE"

PEPCO


Kategoria 'PORTALE INTERNETOWE I SERWISY E-COMMERCE"

ALLEGRO

CENEO

OLX

OTOMOTO.PL


Kategoria "SIŁOWNIE"

CITY FIT


Kategoria "USŁUGI KURIERSKIE I LOGISTYKA"

DPD POLSKA

ORLEN PACZKA

LESS MESS STORAGE


Kategoria "ZAKUPY SPOŻYWCZE" (Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy Spożywcze)

KAUFLAND

LIDL

PIEKARNIA HERT

POLOMARKET

SELGROS


Kategoria "MARKETY BUDOWLANE I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ"

KOMFORT

Kategoria "STACJE PALIW"
ORLEN
AMIC ENERGY

Kategoria 'DROGERIE I PERFUMERIE"
HEBE


Uroczysta Gala wręczenia statuetek odbędzie się 23. maja w Narodowym Forum Muzyki.

Obserwuj nas i nasze Gwiazdy na kanale LinkedIn



WSPIERAJ ULUBIONE FIRMY, DODAJĄC OPNIE! 

 


  DODAJ OPINIĘ  

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Regulamin konkursu "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.2....

Czytaj więcej

Gwiazdy Jakości Obsługi rozdane po raz 17. – podsumowujemy rok 2023

Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 – firmy, które właściwie dbają o KonsumentówJak co roku, ze wszystkich firm ocenianych na portalu jakoscobslugi.pl, wyróżnione...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi