Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS. Które firmy...
Czytaj więcejNowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...
Czytaj więcejWszystkie branże walczą o klienta kusząc go lepszymi cenami. Tegoroczna edycja badania Grupy Muszkieterów (zarządzającymi sieciami Intermarché i Bricomarché) pokazała, że rosnąca inflacja...
Czytaj więcejKonkurs "Zaplanuj nowy rok z jakoscobslugi.pl!" ruszył 28 grudnia 2022 roku. Zadaniem uczestników było dodanie minimum 3 opinii tekstowych na portalu jakoscobslugi.pl. Na zwycięzców czekały aż 23 kalendarze...
Czytaj więcejZbliżająca się zima może być bardzo trudna nie tylko z powodu niskich temperatur. Wiele Polaków już teraz patrzy na szalejącą inflację, zwiększające...
Czytaj więcej11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku. Zadaniem osób biorących udział...
Czytaj więcejLiczba sklepów internetowych z roku na rok rośnie w dynamicznym tempie. Myśląc o przyszłości e-commerce, nie można pominąć bardzo ważniej kwestii...
Czytaj więcejCzy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów? Badanie Santander Consumer Banku pokazało, że blisko 90 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego...
Czytaj więcejKONKURS ZAKOŃCZONY!Właśnie ruszył wakacyjny konkurs "Co kryją walizki?"! Potrwa do 17 lipca, a na uczestników czeka 5 nagród rzeczowych. Zasady konkursu...
Czytaj więcej