Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi klienta często decyduje o tym, czy dana firma wyróżnia...
Czytaj więcejZakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....
Czytaj więcejW dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu kluczowe jest nie tylko oferowanie dobrych produktów czy usług, ale także umiejętne wyróżnianie się...
Czytaj więcejPolacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...
Czytaj więcejObsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...
Czytaj więcejSerdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Przywitaj lato z Jakością Obsługi"Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać trzy opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do trzech różnych firm.2....
Czytaj więcejGwiazdy Jakości Obsługi 2024 – firmy, które właściwie dbają o KonsumentówJak co roku, ze wszystkich firm ocenianych na portalu jakoscobslugi.pl, wyróżnione...
Czytaj więcejZ przyjemnością ogłaszamy, że najlepsze firmy w Polsce zostaną nagrodzone prestiżowymi statuetkami Gwiazdy Jakości Obsługi 2024. Ceremonia wręczenia, odbędzie się już 23 maja 2024 w Narodowym Forum Muzyki...
Czytaj więcej