Za nami już 15. Gala Gwiazd Jakości Obsługi. W dn. 27.05.2022 odbyło się uroczyste wręczenie statuetek, najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Kto znalazł się...
Czytaj więcejCzy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów? Badanie Santander Consumer Banku pokazało, że blisko 90 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego większość z nich korzysta...
Czytaj więcejTrendy konsumencie Polaków na rok 2022!Nawyki konsumenckie Polaków z roku na rok ulegają ciągłym zmianom. Epidemia koronawirusa odcisnęła - nadal odciska - piętno na wszystkich dziedzinach...
Czytaj więcejŚwiatowy Dzień Konsumenta!15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez cały miniony...
Czytaj więcejZebrane środki zostaną przekazane m.in. na zapewnienie dzieciom bezpiecznych schronień, wsparcie psychologiczne, opiekę medyczną, ale także dostęp do czystej wody i środków higienicznych. Organizacja UNICEF...
Czytaj więcejBudujemy lojalność klientów. Sprawdź czy robisz to dobrze! Mówi się, że lojalność klientów jest źródłem sukcesu przedsiębiorstwa....
Czytaj więcejZakaz handlu w niedziele – zmiany od lutego 2022!Zaczął się czwarty rok z zakazem handlu w niedziele. W tym roku będziemy mieli - tak jak w roku poprzednim - siedem niedziel handlowych, m.in. przed...
Czytaj więcejUsługi kurierskie pod lupą – czym kierują się konsumenci przy wyborze firmy? Każdy z nas korzysta z usług firm kurierskich. Jedni regularnie, inni sporadycznie, jednak niezależnie od częstotliwości,...
Czytaj więcejFushion shopper – kto to taki?Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Konsumenci troszczą się o własne bezpieczeństwo, a zamrożenie gospodarki, czy obniżenie dochodów...
Czytaj więcej