Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS. Które firmy...
Czytaj więcej15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez...
Czytaj więcejNowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...
Czytaj więcejWszystkie branże walczą o klienta kusząc go lepszymi cenami. Tegoroczna edycja badania Grupy Muszkieterów (zarządzającymi sieciami Intermarché i Bricomarché) pokazała, że rosnąca inflacja...
Czytaj więcejZbliżająca się zima może być bardzo trudna nie tylko z powodu niskich temperatur. Wiele Polaków już teraz patrzy na szalejącą inflację, zwiększające...
Czytaj więcejLiczba sklepów internetowych z roku na rok rośnie w dynamicznym tempie. Myśląc o przyszłości e-commerce, nie można pominąć bardzo ważniej kwestii...
Czytaj więcejKonkurs "Zaplanuj nowy rok z jakoscobslugi.pl!" ruszył 28 grudnia 2022 roku. Zadaniem uczestników było dodanie minimum 3 opinii tekstowych na portalu jakoscobslugi.pl. Na zwycięzców czekały aż 23 kalendarze...
Czytaj więcej11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku. Zadaniem osób biorących udział...
Czytaj więcejCzy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów? Badanie Santander Consumer Banku pokazało, że blisko 90 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego...
Czytaj więcej