W biznesie nie ma nic ważniejszego niż zadowoleni klienci. To oni są podstawą sukcesu każdej firmy. Dlatego też obsługa reklamacji jest jednym z kluczowych elementów,...
Czytaj więcejOpinie klientów są nieocenionym źródłem informacji o jakości produktów i usług, ale to także potężne narzędzie promocyjne. W dzisiejszym...
Czytaj więcejW dzisiejszym artykule dowiesz się, czy w sklepie można zostać przeszukanym. Czy kasjer może powiedzieć klientowi, żeby pokazał, co ma w kieszeniach czy plecaku?...
Czytaj więcejDzisiejsza obsługa klienta nie jest już taka sama, jaką niektórzy mogą pamiętać z przeszłości. W erze cyfrowej i technologicznej rewolucji, którą...
Czytaj więcejHandel elektroniczny stale się rozwija, oferując konsumentom wygodę i różnorodność wyboru. W związku z tym, pojawia się jednak konieczność skrupulatnej...
Czytaj więcejReklamy są wszechobecne w naszym codziennym życiu - na ulicach, w telewizji, radiu i internecie. Tylko dlaczego niektóre z nich, zapadają w pamięć, gdy inne znikają...
Czytaj więcejZarządzanie trudnymi klientami to nieuchronna część prowadzenia biznesu. Niezadowolenie z obsługi, produktu, czy po prostu zły dzień - każdy z tych czynników ma potencjał, aby zapoczątkować frustrację....
Czytaj więcejIle jest wart lojalny klient? Mówi się, że lojalny klient jest równy kilkudziesięciu konsumentom, którym dana marka nie jest szczególnie bliska. Powyższe zdanie pokazuje zatem, że źródłem sukcesu przedsiębiorstwa...
Czytaj więcejJakość obsługi to obszar, który w Polsce jest bardzo istotny w kontaktach z klientami. Przedsiębiorcy rywalizują ze sobą nie tylko ceną, ofertą czy jakością produktów, ale przede wszystkim tym, w jaki...
Czytaj więcej