Kaufland należy do hipermarketów, które odwiedzam najczęściej. Ma w swojej ofercie wiele świetnych produktów za niewielką cenę. Pomimo wielu plusów zdarzają się i takie sytuacje, które wobec klienta nie powinny mieć miejsca. Przykładowo: stojąc przy stoisku z pieczywem szukałam odpowiedniego dla siebie chleba (krojonego). Jako że w tamtej chwili wszystkie były w całości, poprosiłam Panią krzątającą się za stoiskiem o pokrojenie chleba, na co odpowiedziano mi niegrzecznie ,,ja się tym nie zajmuje" po czym Pani odeszła nie wołając nikogo w zamian.Takie sytuacje na szczęście nie zdarzają się często.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna.
Serdecznie przepraszamy za niewłaściwe zachowanie naszych pracowników. Dołożymy wszelkich starań aby opisana przez Panią sytuacja nie powtórzyła się.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Wybrałam się do...
Wybrałam się do Pepco dzisiejszego dnia w poszukiwaniu ozdób na choinkę. Znajduje się tam dużo wszystkiego, co znaczy, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Jednakże panuje tam lekki bałagan. Zazwyczaj zdarza się tak, że nie mogę czegoś znaleźć, przez co pozostaje mi tylko pomoc sprzedawców, którzy na szczęście zawsze chętnie pomogą. Muszę uwzględnić jednak fakt, że ostatnio odbył się tu niewielki remont. Co do czasu obsługi i wyglądu personelu, nie mam właściwie nic do zarzucenia. Cena asortymentów jest zróżnicowana, jednak nie wysoka.
Wiadomo, firma jak każda inna, nie może się podobać każdemu. Dla mnie firma ZARA jest jednak jednym z ulubionych sklepów, w któym robię zakupy. Ostatnio kupiłam tam piękną sukienkę, z której jestem niesamowicie zadowolona. Sprzedawczyni chętnie mi doradzała, opowiadała jakie kolory najchętniej są w tym sezonie kupowane. Bardzo mi to pomogło w podjęciu wyboru. Była miła i nie narzucała swojego zdania, tak jak zdarza się to w niektórych sklepach. Była ubrania schludnie, elegancko. Wygląd pomieszczenia oceniam na bardzo dobry. Wszystko pięknie oświetlone, jest czysto i przejrzyście.
Żabka ulokowana jest w bardzo dobrym miejscu - na rynku. Takie ulokowanie sprawia, że Żabka zawsze będzie miała klientów.
Sam lokal nie jest za duży. Czasem robi się tu nawet tak ciasno, że można poczuć się jak w słoiku.
Asortyment jest dość ciekawy aczkolwiek cena w niektórych przypadkach mogłaby być trochę niższa.
Pracownicy wyglądają przeważnie na mocno zmęczonych, ale mimo to starają się być mili.
Kaufland jest stałym punktem podczas codziennych zakupów. W moim mieście jest to najczęściej odwiedzany market, z czego można wwnioskować, że dobrze funkcjonuje.
Pracownicy są mili, chociaż dosyć często zdarza im się źle wydawać pieniądze.
Asortyment jest ogromny, a ceny satysfakcjonują. Każdy może znaleźć tu coś dla siebie.
Pracownicy starają się jak mogą, aby market wyglądał przyzwoicie.
Do H&M zawitałam ostatnio z zamiarem kupna czegoś na zbliżającą się zimę. Znalazłam dla siebie idealny czerwony płaszczyk, który od razu postanowiłam przymierzyć. Cena, jak na fakt, że był firmowy i wyonany z dobrego materiału była nie wysoka.
H&M może poszczycić się bardzo przyzwoitą odzieżą. Sam lokal jest duży, przestronny, a odzież uporządkowana i przejrzysta. Aż miło robi się tu zakupy.
Pracownicy mili i pomocni.
Przyznam, że do Pepco chodzę dosyć rzadko. Asortyment nie jest jakoś szczególnie interesujący. Najczęściej (jeśli już) kupuję tutaj drobne artykuły szkolne.
Pracownicy są jak najbardziej w porządku. Zawsze się uśmiechną i porozmawiają co jest dużą zaletą. Pepco nie jest za duży. Panuje tu mały chaos, jednak ogólne wrażenie jest ok.
Tydzień temu udałam się ze znajomymi do Multikina na jeden z najnowszych filmów "Baby są jakieś inne". Miał być to wieczór pełen wrażeń i relaksu po ciężkim tygodniu. Nie obeszło się jednak bez drobnych komplikacji przy wybieraniu miejsc siedzących w sali kinowej. Po wybraniu konkretnych numerów miejsc okazało się, że są one zajęte przez inne osoby. Nie jestem z tego zadowolona. Być może jest to wina sprzętu, na którym pracuje personel, a być może i wina samego personelu. To mnie nieco zniechęciło do Multikina. Ceny są w przypadku popcornu i coli ciut wysokie.
Sam budynek Multikina jest dobrze umiejscowiony, posiada parking, co jest dużym plusem.
W Empiku wszystko jest bardzo uporządkowane. Regały opisane, wszystko jest bardzo przejrzyste. Pracownicy noszą ubrania z logo Empik, są mili, rzetelni, pomocni. Ostatnio udałam się do Empiku z zamiarem kupienia płyty.Kupno przebiegło szybko i sprawnie. W Empiku w wielką przyjemnością chodzę na zakupy.
Bardzo miły lokal i pyszne jedzenie. Pracownicy są bardzo mili i w momencie, kiedy chcę znać ich opinie na temat danego produktu, chętnie i mądrze się wypowiadają. Asortyment pizzeri jest ciekawy. Niektóre produkty ciut za drogie, jednak zadowolenie po spożytym jedzeniu jest duże. Na zamawienie nie czeka się długo. Lokal bardzo przytulny.
Lidl to naprawdę "dobry wybór" jeśli che się zrobić porządne zakupy. Owy market to stały punkt przy każdych moich domowych zakupach.
Pracownicy bardzo pomocni, rzetelnie wypełniają swoje obowiązki, są dobrze ubrani i mili.
Lidl posiada szeroką gamę dobrych produktów polskich jak i zagranicznych, których cena nie jest aż nadto wygórowana.
Obsługę oceniam na sprawną.
W Jarocińskim Lidlu stosunkowo niedawno miał miejsce remont lokalu, po którym wszystko stało się jeszcze bardziej przejrzyste i uporządkowane.
Natura to z pewnością jedna z lepszych drogerii, przynajmniej w moim mieście. Można tu znaleźć bardzo szeroki asortyment, którego cena nie jest mocno zawyżona. Ostatnio kupowałam tu szamponetkę do włosów, której niestety nie mogłam znaleźć w żadnej innej drogerii. Pracownicy są komunikatywni i pomocni. Zawsze chętnie doradzą. Z czasem obsługi nigdy nie było problemów.
Pomieszczenie, w którym znajduje się Natura jest klimatyzowane i przestronne.
Ostatnio miałam możliwość brania udziału w programie "testuj smartfona". Byłam nastawiona do tego raczej pozytywnie, tym bardziej, że Play nigdy wcześniej w niczym mi nie zaszkodził, nie miałam mu nic do zarzucenia.
Niestety, tu się kończą pozytywne strony.
Doczekałam się odbioru smartfona i wypełniłam potrzebne dokumenty. Kobieta pracująca w salonie nie udzieliła mi żadnych rad. Nie poinformowała, że telefon trzeba ładować przez 24 godziny, aby zakonserwować baterię. Sądziłam, że takie procedury wykonali już na miejscu. Nie wytłumaczyła mi również jak powinno się smartfona włączać (przecież każdy ma prawo nie wiedzieć).
W domu próby włączenia telefonu nie powiodły się. Włączał się po czym samoistnie resetował. Udałam się z nim wobec tego ponownie do salonu, aby zapytać dlaczego tak się dzieje. Ekspedientka podłączyła smartfona pod laptopa po czym stwierdziła, że wszystko jest w porządku. Poinformowała mnie (dopiero wtedy), że bateria jest całkowicie rozładowała i powinna być ładowana minimum pół godziny, aby telefon poprawnie się włączył, a obowiązkowo całe 24 godziny. W ogóle nie zareagowała na to, kiedy mówiłam, że ładowałam telefon nawet przez godzine i nadal się nie chciał włączyć. Totalna ignorancja. Trzymała się ciągle przy swojej wersji: ładować minimum pół godziny.
Postanowiłam nie rezygnować tak szybko z testowania i spróbować go włączyć w domu jeszcze raz. Zdało się to niestety na nic. Po kilku dniach oddałam smartfona rezygnując z dalszego testowania. Jestem po tym incydencie bardzo zniesmaczona. Dostałam wadliwy telefon i nikt nie raczył go wymienić, zapytać dokładnie co się dzieje skoro twiedze, że jest zepsuty. Prace personelu oceniam na bardzo złą.
Do Selgros jeżdzę od dziecka i od dziecka lubię w nim przebywać. Asortyment jest bardzo szeroki i interesujący. Pracownikom nie mam nic do zarzucenia. Czas obsługi niekiedy wydłużał się bardzo mocno, jednak wiadomo, to zależy od pory dnia. Selgros jest bardzo duży, czasem można się w nim zgubić, ale to świadczy jedynie o szerokiej gamie produktów. W najbliższym czasie również zamierzam odwiedzić Selgros.
Do firmy CCC wpadam przeważnie przy każdych zakupach, żeby zerknąć czy przyszło coś nowego. Po tych obserwacjach stwierdzam, że jest to raczej rzadkie zjawisko. Ceny butów nie są wygórowane, jednak sam wygląd trochę odpycha. Mimo częstego odwiedzania CCC, rzadko wpada mi coś w oko. Pracownicy są mili, kompetentni, schludnie ubrani, nie mam im nic do zarzucenia. Czas obsługi również nie jest długi. Wygląd lokalu też nie ma sobie nic do zarzucenia. CCC nie jest złą firmą, buty są mocne, nie rozklejają się przy byle okazji, jednak większość asortymentu nie przyciąga tak jak powinna.
Firma Apart posiada niezwykle dużo ślicznej biżuterii. Niedawno kupiłam tam łancuszek na urodziny przyjaciółki, która do dzisiaj go sobie zachwala. Personel firmy Apart zawsze jest chętny do pomocy. Pani, która tam pracowała pytała, doradzała, odradzała, dzięki czemu prezent był w 100% trafiony. Cena w porządku. Kupno również przebiegło szybko. Lokal firmy Apart jest przestronny i dobrze oświetlony.
Pół roku temu kupiłam zmywarkę Bosch. Początkowo zachowywałam pewien dystans do tego urządzenia. Jako, że mam wielkiego pecha do zmywarek, które ciągle mi się psują, myślałam sobie 'pewnie jest to kolejne mało znaczące urządzenie, które nie długo się zepsuje'. Jakże się myliłam! Moje zadowolenie z tej zmywarki jest bardzo duże. W sklepie, w którym kupiłam ową zmywarkę pracownicy udzielali mi wszelkich rad, chwalili produkt nie na darmo. Teraz już wiem, że mieli dobre intencje. Cena produktu nie była wysoka, inne urządzenia firmy Bosch również nie miały jej zbyt wygórowanej. Transakcja kupna przebiegła bardzo szybko. Lokum, w kórej znajduje się firma Bosch nie ma sobie nic do zarzucenia. Firma jest jak najbardziej godna polecenia.
Sephora to bardzo dobra drogeria. Lubię przychodzić tu na zakupy. Można znaleźć tu bardzo wiele dobrych kosmetyków, których jestem zwolenniczką.
Pracownicy tejże drogerii wydają mi się doświadczeni i kompetentni. Dotychczas nie spotkałam się z pracownikiem, który odmówiłby mi pomocy, lub wydał się niedoświadczony. Ich wygląd mogę ocenić na schludny.
Asortyment bardzo obszerny. Tak jak już wspomniałam przed chwilą, można tu znaleźć najlepsze kosmetyki. Cena nie jest wygórowana, aczkolwiek mogłaby być ciut niższa dla niektórych produktów.
Do czasu obsługi nie mogę się przyczepić.
Pomieszczenie jest klimatyzowane.
Rossman jest moją ulubioną drogerią. Można znaleźć tu dużo dobrych produktów, których używamy na co dzień. Pracownicy są doświadczeni, zawsze pomogą, jednak mam pewne zastrzeżenie co do ochrony, która wręcz patrzy na ręce. Jest to niezwykle krępujące, denerwujące i przeszkadza mi w zakupach. Patrzą na każdego jak na potencjalnego złodzieja. Niekiedy takie zachowanie denerwowało mnie do tego stopnia, że musiałam zrezygnować z zakupów. Wiadomo, że ochrona jest do tego, żeby pilnować porządku i uważać na to, by Ci 'pseudo' klienci nie kradli, jednak istnieją jakieś granice...
Asortyment jest obszerny i zawsze można znaleźć tu coś dla siebie. Czas obsługi jest szybki, a ogólny wygląd lokalu jest w porządku. Wszystko przejrzyście poukładane.
W Ikei był chyba prawie każdy. Jest to jedno z kilku miejsc, do których lubię jeździć w momencie, kiedy na mojej liście zakupów są rzeczy potrzebne do mieszkania. Kiedy chodzę po Ikei czas leci mi niesamowicie szybko. Całe pomieszczenie jest bardzo przestronne. Pracownicy bardzo kompetentni, doświadczeni, mili i schludnie ubrani. Asortyment jest bardzo obszerny i niezwykle interesujący. Ceny nie są za wysokie. Czas obsługi: szybki. Dodatkowym plusem jest znajdująca się w Ikei restauracja, która jest niezwykle trafionym pomysłem. Zmęczeni chodzeniem i oglądaniem ludzie zawsze chętnie coś zjedzą zwłaszcza, że jedzenie jest bardzo tanie i pyszne :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.