Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: teenshi

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Ostatnio miałam możliwość brania udziału w programie "testuj smartfona". Byłam nastawiona do tego raczej pozytywnie, tym bardziej, że Play nigdy wcześniej w niczym mi nie zaszkodził, nie miałam mu nic do zarzucenia. Niestety, tu się kończą pozytywne strony. Doczekałam się odbioru smartfona i wypełniłam potrzebne dokumenty. Kobieta pracująca w salonie nie udzieliła mi żadnych rad. Nie poinformowała, że telefon trzeba ładować przez 24 godziny, aby zakonserwować baterię. Sądziłam, że takie procedury wykonali już na miejscu. Nie wytłumaczyła mi również jak powinno się smartfona włączać (przecież każdy ma prawo nie wiedzieć). W domu próby włączenia telefonu nie powiodły się. Włączał się po czym samoistnie resetował. Udałam się z nim wobec tego ponownie do salonu, aby zapytać dlaczego tak się dzieje. Ekspedientka podłączyła smartfona pod laptopa po czym stwierdziła, że wszystko jest w porządku. Poinformowała mnie (dopiero wtedy), że bateria jest całkowicie rozładowała i powinna być ładowana minimum pół godziny, aby telefon poprawnie się włączył, a obowiązkowo całe 24 godziny. W ogóle nie zareagowała na to, kiedy mówiłam, że ładowałam telefon nawet przez godzine i nadal się nie chciał włączyć. Totalna ignorancja. Trzymała się ciągle przy swojej wersji: ładować minimum pół godziny. Postanowiłam nie rezygnować tak szybko z testowania i spróbować go włączyć w domu jeszcze raz. Zdało się to niestety na nic. Po kilku dniach oddałam smartfona rezygnując z dalszego testowania. Jestem po tym incydencie bardzo zniesmaczona. Dostałam wadliwy telefon i nikt nie raczył go wymienić, zapytać dokładnie co się dzieje skoro twiedze, że jest zepsuty. Prace personelu oceniam na bardzo złą.