Bardzo źle. Pracownicy nie mają wiedzy na temat działu w którym pracują, pozostali pracownicy nie wiedzą gdzie szukać danych produktów. Jakość obsługi jest na bardzo niskim poziomie.
Fatalnie. Pracownicy często stoją przy kasach rozmawiając na tematy prywatne, klientem nie są w ogóle zainteresowani. Odwiedziłam już kilkanaście sklepów RTV EURO AGD w Polsce i wszędzie jest ta sama sytuacja.
Bardzo źle. Obsługa w salonach sieci plus jest na bardzo niskim poziomie, pracownicy często są źle wykwalifikowani, nie są w stanie odpowiadać na proste pytania dotyczące umowy,usług etc., często trzeba czekać w kolejce aż pracownicy zechcą obsłużyć klientów. Jak tylko skończy mi się umowa mam zamiar zrezygnować z usług tego operatora ze względu na niską jakość obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.