W sklepie MediaExpert można znaleźć wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Można też zamowić produkty on-line i odebrać w sklepie z płaceniem za zakup przy kasie. Jest to dla mnie wygodne rozwiązanie.
Pracownice piekarni Hert są miłe i sympatyczne. Proponuja słodkie wyroby cukiernicze przy zakupie pieczywa, ale nie są przy tym nachalne. Ceny pieczywa są akceptowalne.
Pracownicy stacji paliw Orlen są uprzejmi i pozytywnie nastawieni do kleintów. Zwykle nie oferują dodatkowych produktów przy kasie, dzięki czemu nie przedłużają obsługi.
Bardzo dobry kontakt z kurierem. Kurier dzwoni najpierw żeby się upewnic, czy klient jest pod podanym adresem. Dobry kontakt mailowy z firmą kurierską - wszystkie powiadomienia o statusie przesyłki przychodzą.
Jestem ubezpieczona od wielu lat w PZU i raz do roku moj agent ubezpieczeniowy przypomina mi o terminie zapłaty ubezpieczenia. Taki kontakt oceniam pozytywnie.
Lubię wizyty w sklepie Deichmann, bo często są różne akcje promocyjne, a produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, co jest bardzo wygodne i ważne dla mnie.
Miałam kontakt przez infolinię Orange - chciałam zgłosić awarię. Ciężko było porozumieć się ze sztuczną inteligencją żeby połączył mnie z prawdziwym konsultantem.
Na portalu allegro można znaleźć wszystko, ale zaletą zakupów tutaj jest ochrona kupujących przed nieuczciwymi sprzedawcami. Jeszcze na szczęście nie musiałam z tego korzystać, ale dzięki takiej opcji czuję się bezpieczniej kupując w internecie.
Pracownicy sklepu Deichmann chętnie pomagali klientom sami albo poproszeni o pomoc. Można było uzyskać informacje o dostępności obuwia w innych sklepach sieci. Pracownicy przy kasie aktywnie proponowali dodatkowy zakup np. wkładek do butów. W sklepie było czysto a obuwie było ciekawie wyeksponowane.
W Aptece Ziko spotkałam empatycznych farmaceutów potrafiących doradzić pacjentom odpowiednie leki lub suplementy. Dodatkowym atutem tej sieci aptek są korzystne ceny leków.
W tym sklepie jest duży wybór produktów dla zwierzaków i często można trafić na dobre okazje cenowe. Sprzedawcy są uprzejmi, pomocni i mają odpowiednią wiedzę.
Duży wybór produktów w sklepie. Można liczyć na fachową pomoc pracowników, którzy znają asortyment sklepu i po poproszeniu o pomoc chętnie jej udzielają.
Obsługa klienta w oddziale była na wysokim poziomie. Doradca dokładnie omówił produkty, którymi byłam zainteresowana. Trzeba było poczekać w kolejce na wolnego doradcę, stąd lekko obniżona ocena.
Wybrałam się na zakupy do Lidla, bo były ciekawe oferty promocyjne. W sklepie było sporo klientów i stały spore kolejki do kas. Udało mi się znaleźć potrzebne produkty, więc z zakupami poszłam do kas samoobsługowych. Tu nie było kolejki i na miejscu był pracownik, który pomagał w razie potrzeby. Ogólnie wizyta w tym sklepie była udana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.