Opinie użytkownika (123)

Bardzo miła atmosfera....
Bardzo miła atmosfera. Bardzo uprzejmi i dokładni rehabilitanci i rehabilitantki. Szczególnie bardzo mi pomógł na ćwiczeniach indywidualnych Pan Patryk, który z zamiłowania, powołania jest rehabilitantem, ponieważ pomógł mi w innym schorzeniu, które nie było związane z zabiegami a lekarze kardiolodzy nie umieli pomóc i nie wiedzieli co mi jest. Nie chodziłem prywatnie tylko w ramach NFZ. Swoją postawą pokazuje, że kocha to co robi, ma szacunek dla drugiego człowieka i chęć niesienia pomocy. Oby więcej takich ludzi.

Piotr_1169

04.08.2023
Nie zgadzam się (0)
Zadałem pytanie odnośnie...
Zadałem pytanie odnośnie kosztów leczenia i wizyt lekarskich za granicą jeśli wydarzy się wypadek to czy mogę liczyć we wszystkich krajach na całym świecie na bezgotówkową pomoc w formie leczenia i wizyt lekarskich. Konsultant odpisał że kierują do placówek gdzie wszystko odbywa się bezgotówkowo, natomiast gdyby był problem to niestety wtedy trzeba zapłacić i potem Warta zwróci pieniądze.

Piotr_1169

29.06.2023

WARTA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Napisałem zapytanie czy...
Napisałem zapytanie czy towarzystwo ubezpieczeń Europa oferuje we wszystkich krajach na całym świecie bezgotówkowo koszty leczenia i wizyty lekarskie w razie zdarzenia za granicą. Musiałem trzy razy pisać, ponieważ nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. W dalszym ciągu nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi.

Piotr_1169

29.06.2023

TU EUROPA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od dawna bardzo...
Od dawna bardzo niemiła obsługa klienta zarówno za pośrednictwem infolinii jak i obsługi emailowej. Na infolinii nie wiedzą nic na temat młynków do kawy i nie umieją odpowiedzieć na pytanie. Jak kontaktowałem się z DeLonghi to zupełnie inna jakość obsługi klienta i podejście. Oczywiście wybrałem młynek DeLonghi a nie Tchibo. Tchibo również nie odpisuje na reklamację. Jeśli wyśle się zapytanie to długo się czeka na odpowiedź, a jak już odpiszą to nie jest to wyczerpująca odpowiedź i znowu trzeba czas tracić na wysyłanie wiadomości i długie oczekiwanie na odpowiedź.

Piotr_1169

19.04.2023

Tchibo

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Leżałem w tym...
Leżałem w tym szpitalu na oddziale zakaźnym oraz korzystałem poza pobytem w szpitalu z RTG i tomografii oraz leżałem na oddziale kardiologicznym i korzystałem kilka razy z SOR. Zawsze spotkałem się z profesjonalnym podejściem do pacjenta, no może poza jedną panią kardiolog,ale to taki wyjątek bo nikt nie jest doskonały za to wszyscy jesteśmy wyjątkowi. Pracownicy w szpitalu czyli lekarze i pielęgniarki oraz Pan z RTG i tomografii są zawsze uśmiechnięci i mają bardzo dobre i serdeczne podejście do pacjenta. Działają z zaangażowaniem. Oby więcej takich ludzi z powołania.

Piotr_1169

02.04.2023

Szpital Miejski w Siedlcach

Placówka

Siedlce, Starowiejska 15

Nie zgadzam się (0)
Punkt informacji w...
Punkt informacji w tym szpitalu działa rewelacyjnie. Jak zamawia się w tym punkcie historię choroby to Panie są przesympatyczne i uśmiechnięte oraz wyczerpująco informują o to o co się człowiek zapyta. Oby więcej takich ludzi. Powinny otrzymywać zawsze premię. Ilekroć bym nie przyszedł to zawsze jest miła i profesjonalna obsługa klienta.

Piotr_1169

02.04.2023

Szpital Wojewódzki w Siedlcach

Placówka

Siedlce, Poniatowskiego 26

Nie zgadzam się (0)
Lekarz ortopeda nie...
Lekarz ortopeda nie udzielił mi pomocy. Przewróciłem się i bolała mnie ręka oraz noga w kostce i kolano. Kolano było zakrwawione. Lekarz ortopeda kazał udać się na nocną pomoc, był zdenerwowany i czerwony na twarzy. Nawet rany nie zabezpieczył nie mówiąc już o prześwietleniu. Na nocnej pomocy pielęgniarka z lekarzem bardzo się zdziwili i otrzymałem skierowane do ortopedy oraz lek mi lekarz przepisał przeciw bólowy. Jak zgłosiłem się do ortopedy w przychodni następnego dnia to okazało się że mam skręcenie stawu skokowego i ograniczenie ruchomości zgięcia kolana. Dostałem ortezę.

Piotr_1169

02.04.2023

Szpital Wojewódzki w Siedlcach

Placówka

Siedlce, Poniatowskiego 26

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma obsługa...
Bardzo nieuprzejma obsługa w punkcie obsługi klienta ze strony starszego pana. Jest zarozumiały i wyraża własne poglądy. Mówi z pretensją w głosie i nie ma szacunku dla interesantów.

Piotr_1169

02.04.2023

PGE

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 102

Nie zgadzam się (0)
Poprosiłem o dokumenty...
Poprosiłem o dokumenty w sprawie szkody i miałem otrzymać na e-mail w ciągu trzech dni. Zadzwoniłem czwartego dnia i konsultant powiedział że przekaże,aby osoba która zajmuje się moją sprawą jak najszybciej wysłała dokumenty i powiedział że mają czas 14 dni na to. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem i to samo usłyszałem że przekaże do osoby która sprawą się zajmuje i że mają 30 dni na to. Więc jednym słowem porażka jakości obsługi. Każdy mówi co innego i opieszale działają.

Piotr_1169

02.04.2023
Nie zgadzam się (0)
Korespondencja online z...
Korespondencja online z działem likwidacji szkody to porażka. Nie czytają ze zrozumieniem i pytają o to samo po kilka razy. Stosują pytania naruszające prawa człowieka.

Piotr_1169

02.04.2023

InterRisk

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma pani...
Bardzo nieuprzejma pani z likwidacji szkód osobowych, prowadząca moją sprawę. Nie odpisuje na pytania mimo wygranej sprawy w sądzie. Jak coś napisze to skąpo bez dokładnego wyjaśnienia.

Piotr_1169

02.04.2023

ERGO Hestia

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Biedronka w Siedlcach...
Biedronka w Siedlcach przy Świrskiego to porażka. Źle oznaczone produkty cenowo, a niektóre nie mają cen. Okropny bałagan w alejkach i na półkach.

Piotr_1169

02.04.2023

Biedronka

Placówka

Siedlce, Świrskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy sklepu w...
Pracownicy sklepu w Siedlcach przy ulicy Mieszka pierwszego są niekompetentni. Nie znają asortymentu. Mówią, że nie ma produktu, a jak sam straciłem czas i poszukałem to okazało się że jest produkt. Ceny jak zwykle pomieszane i asortyment źle oznakowany cenowo lub brak cen.

Piotr_1169

02.04.2023

Biedronka

Placówka

Siedlce, Mieszka I 23

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła konsultantka...
Bardzo miła konsultantka telefoniczna. Umiała doradzić wybór nowej oferty na internet i z zaangażowaniem wszystko wyczerpująco podała. Byłem pod wielkim wrażeniem.

Piotr_1169

02.04.2023

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Konsultant na czacie...
Konsultant na czacie w związku z ofertą zakupu nowej umowy nic nie umiał doradzić,Ca przede wszystkim nie rozumiał co się do niego pisze. Najgorsze jest to, że jak się rozłączylem i chciałem rozmawiać z innym konsultantem to na niego trafiałem.

Piotr_1169

02.04.2023

Play

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak zwykle w...
Jak zwykle w Vectrze nic się nie zmieniło i obsługa klienta jest na niskim poziomie. Na czacie a potem za pośrednictwem telefonu rozmawiałem z konsultantem o ofercie przedłużenia umowy na internet stacjonarny. Konsultant dosłownie mruczał pod nosem, miał bardzo nieprzyjemny tembr głosu, brak zaangażowania. Nie chce pan to nie. Na czacie po zalogowaniu się na swoje konto nie chciał udzielić informacji tylko telefonicznie.

Piotr_1169

02.04.2023

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
02.04.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Konsultantka na czacie...
Konsultantka na czacie z obsługi klienta nie chciała udzielić pomocy. Długo nie odpisywała jak się z nią połączyłem, a zgłaszałem brak odbioru. Później po około pół godzinie napisała, że musi iść do domu i się rozłączyła. Takie zachowanie jest nie dopuszczalne. Brak zaangażowania i brak chęci pomocy. Zostałem bez odbioru tv.

Piotr_1169

02.04.2023

Platforma Canal+

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta pod adresem e-mail dotyczącym danych osobowych, pozostawia wiele do życzenia. Napisałem reklamację gdyż firma Generali złamała prawo i na błędny adres wysłała do mnie adresowaną korespondencję. W odpowiedzi na reklamację odpisali, że nie poczuwają się do winy gdyż mała szkodliwość nastąpiła lecz przepraszają. To ja mam prawo oceniać czy mała szkodliwość nastąpiła czy nie a nie ta firma ponieważ to ja jestem poszkodowany, tym bardziej, że korespondencję ktoś otwierał. Napisałem odwołanie od reklamacji i nie otrzymałem odpowiedzi w ustawowym termin. Następnie wysłałem informację, że reklamacja jest zasadna, a w swoim odwołaniu powołałem się na wyrok sądu najwyższego, który udowadnia, że racja jest po mojej stronie. To na pismo z mojej strony w którym wskazuję, że nie udzielili reklamacji w ustawowym terminie zaczęli kłamać że to nie była reklamacja, a sami przecież prowadzili zemną korespondencję. Sami się gubią we wszystkim i nie umieją uderzyć się w piersi przyznając się do błędu.

Piotr_1169

02.04.2023

GENERALI

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma konsultantka...
Bardzo nieuprzejma konsultantka na obsłudze klienta za pośrednictwem e-maila. Nie pisze wyczerpująco, brak zaangażowania i nie rozumie tego co się do niej pisze. Bezczelnie jeszcze dyskutuje. Zwróciłem się z prośbą o dokumenty z szkody. Trwało to wszystko pół dnia, czyli korespondencja między mną, a konsultantką zanim co kolwiek zrozumiała. Pomyliła różne szkody mimo że podałem dokładne dane szkody. Jeszcze komentowała wszystko po swojemu.

Piotr_1169

02.04.2023

UNIQA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem pozytywnie zaskoczony...
Jestem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi klienta na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta. Konsultantka wszystko dokładnie wytłumaczyła. Mówiła z zaangażowaniem i wczuła się w sytuację drugiego człowieka, a swojego rozmówcy.

Piotr_1169

02.04.2023
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi