Rzecznik Praw Pacjenta

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jestem pozytywnie zaskoczony...
Jestem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi klienta na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta. Konsultantka wszystko dokładnie wytłumaczyła. Mówiła z zaangażowaniem i wczuła się w sytuację drugiego człowieka, a swojego rozmówcy.

Piotr_1169

02.04.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Rzecznik Praw Pacjenta

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Rzecznik Praw Pacjenta?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem pozytywnie zaskoczony...
Jestem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi klienta na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta. Konsultantka wszystko dokładnie wytłumaczyła. Mówiła z zaangażowaniem i wczuła się w sytuację drugiego człowieka, a swojego rozmówcy.