Opinia użytkownika: Piotr_1169
Dotycząca firmy: GENERALI
Treść opinii: Jakość obsługi klienta pod adresem e-mail dotyczącym danych osobowych, pozostawia wiele do życzenia. Napisałem reklamację gdyż firma Generali złamała prawo i na błędny adres wysłała do mnie adresowaną korespondencję. W odpowiedzi na reklamację odpisali, że nie poczuwają się do winy gdyż mała szkodliwość nastąpiła lecz przepraszają. To ja mam prawo oceniać czy mała szkodliwość nastąpiła czy nie a nie ta firma ponieważ to ja jestem poszkodowany, tym bardziej, że korespondencję ktoś otwierał. Napisałem odwołanie od reklamacji i nie otrzymałem odpowiedzi w ustawowym termin. Następnie wysłałem informację, że reklamacja jest zasadna, a w swoim odwołaniu powołałem się na wyrok sądu najwyższego, który udowadnia, że racja jest po mojej stronie. To na pismo z mojej strony w którym wskazuję, że nie udzielili reklamacji w ustawowym terminie zaczęli kłamać że to nie była reklamacja, a sami przecież prowadzili zemną korespondencję. Sami się gubią we wszystkim i nie umieją uderzyć się w piersi przyznając się do błędu.