GENERALI

(2.79)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (491 z 874)

Profesjonalna obsługa klienta...
Profesjonalna obsługa klienta i fachowe doradztwo.

Klient_Y4aVd

24.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Złe doświadczenia. Podawanie...
Złe doświadczenia. Podawanie informacji dotyczących programów oszczędnościowych mijających się z prawdą.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieuczciwa firma jeśli...
Nieuczciwa firma jeśli chodzi o wypłatę odszkodowań. Twierdzą co innego niż rzeczywistość.

Klient_WHeR

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyzwoite stawki ubezpieczenia...
Przyzwoite stawki ubezpieczenia grupowego w miejscu pracy.

Sebastian_378

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakres polisy szeroki...
Zakres polisy szeroki i korzystny, ale uzyskanie odszkodowań np. za zalanie niemożliwe przy pełnym zakresie ubezpieczenia. Firma manipuluje i unika odpowiedzialności w różnych sprawach. Konsultanci na infolini nie mówią prawdy.

Konsultantka22

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma nie działa...
Firma nie działa uczciwie. Kilkakrotnie w sposób manipulacyjny zostały poprowadzone moje sprawy.

Konsultantka22

02.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór produktów. Posukując odpowiedni pakiet ubezpieczenia dziecka na rok szkolny 2023/2024 uzyskałem ofertę w przystępnej cenie i w pełnym zakresie ochrony którą szukałem. Szybkie załatwienie sprawy pozwala mi określić kompetencje pracownika na wysokim poziomie. Obsługa klienta bez zarzutów. Polisa ubezpieczeniowa aktywna od zaraz.

RobertKubicki

30.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo drogo
Bardzo drogo

zarejestrowany-uzytkownik

24.08.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo drogo
bardzo drogo

zarejestrowany-uzytkownik

23.08.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta pod adresem e-mail dotyczącym danych osobowych, pozostawia wiele do życzenia. Napisałem reklamację gdyż firma Generali złamała prawo i na błędny adres wysłała do mnie adresowaną korespondencję. W odpowiedzi na reklamację odpisali, że nie poczuwają się do winy gdyż mała szkodliwość nastąpiła lecz przepraszają. To ja mam prawo oceniać czy mała szkodliwość nastąpiła czy nie a nie ta firma ponieważ to ja jestem poszkodowany, tym bardziej, że korespondencję ktoś otwierał. Napisałem odwołanie od reklamacji i nie otrzymałem odpowiedzi w ustawowym termin. Następnie wysłałem informację, że reklamacja jest zasadna, a w swoim odwołaniu powołałem się na wyrok sądu najwyższego, który udowadnia, że racja jest po mojej stronie. To na pismo z mojej strony w którym wskazuję, że nie udzielili reklamacji w ustawowym terminie zaczęli kłamać że to nie była reklamacja, a sami przecież prowadzili zemną korespondencję. Sami się gubią we wszystkim i nie umieją uderzyć się w piersi przyznając się do błędu.

Piotr_1169

02.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pomocna obsługa, łatwo...
Pomocna obsługa, łatwo można się dodzwonić i uzyskać wiele informacji. Pracownicy bez problemu odpowiadają na pytania.

Klient_GbjVm

31.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa
Profesjonalna obsługa

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

14.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Może kiedyś wyjdzie...
Może kiedyś wyjdzie dla nich słońce. Na razie widzę czarne chmury.

Klient_aTmV

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Marta_86pl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

Elazar

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

Karolina_2204

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niby się starają,...
Niby się starają, ale póki co efekty są słabe. Może za jakiś czas się polepszy!

Klient_0fa68

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

Renata_660

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Klient_7xdP

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

GENERALI

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych, która od ponad 185 lat z powodzeniem zaspokaja zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie. W Polsce Grupa Generali obecna jest od 1998 r. Stale buduje swoją siłę opartą na trzech kluczowych filarach: ochronie majątku i życia Klientów indywidualnych, zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi oraz ubezpieczeniach korporacyjnych. Generali jest synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż nowe potrzeby swoich klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GENERALI?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.