Opinie użytkownika (19)

Spoko
Spoko

Piotr-ek

29.09.2019

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mogło by być...
Mogło by być lepiej i taniej.

Piotr-ek

29.09.2019

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ochrona kupującego
Ochrona kupującego

Piotr-ek

23.09.2019

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm
Pełen profesjonalizm

Piotr-ek

22.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzetelnie i profesjonalnie
Rzetelnie i profesjonalnie

Piotr-ek

21.09.2019

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Co raz lepiej
Co raz lepiej

Piotr-ek

20.09.2019

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po polsku
Po polsku

Piotr-ek

17.09.2019

AliExpress

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Naciągają na dodatkowe...
Naciągają na dodatkowe koszty

Piotr-ek

17.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm, oby...
Pełen profesjonalizm, oby tak dalej

Piotr-ek

16.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowa obsługa
Bezproblemowa obsługa

Piotr-ek

15.09.2019

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trochę się poprawili,...
Trochę się poprawili, ale do ideału jeszcze daleka droga

Piotr-ek

14.09.2019

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pod każdym względem...
Pod każdym względem jest super. Mnóstwo przecen, wyprzedaży i atrakcyjnych ofert handlowych. Doskonała obsługa personelu. Czyste, miłe i przyjemne wnętrze. A co najważniejsze otwarty non-stop.

Piotr-ek

21.04.2013

Tesco

Placówka

Szczecin, ul. Milczańska 61f

Nie zgadzam się (0)
Jestem częstym klientem...
Jestem częstym klientem obserwowanej placówki, więc odniosę się ogólnie co do jakości w tym sklepie a nie ograniczę do ostatniej wizyty. Placówka zlokalizowana z pobliżu ważnego węzła komunikacyjnego w mieście, a zarazem niemal w centrum Stargardu. Przed centrum handlowym w którym znajduje się opisywany sklep Netto wiecznie i o każdej porze dnia panuje istny bałagan, porozrzucane niedopałki i papiery istna trzoda przez którą trzeba się przedzierać aby wejść do środka. Wewnątrz jest niewiele lepiej, a kierując się w kierunku rejonu zajmowanego przez Netto sytuacja jest podobna. Stojące wózki przy wejściu na halę sprzedaży pomimo że znajdują się wewnątrz są brudne i zaniedbane, jedynie żółte koszyki stojące już za bramką są stosunkowo czyste i schludne. Podłoga bardzo często jest zachlapana i zadeptana, wygląda to tak jak by była myta tylko raz dziennie i to przed zamknięciem. Artykuły na działach warzyw, nabiału i pieczywa zazwyczaj leżą poukładane ale bywa że brakuje jednorazówek. Natomiast na stolach z przecenami wiecznie jest istny chaos, rzaden artykuł nie leży pod lub nad ceną, artykuły są ze sobą pomieszane i często zniszczone w stopniu znacznym uniemożliwiającym ich sprzedaż - po co lezą tego nikt nie wie. Przeważnie otwarta jest jedna kasa, ale gdy ilość oczekujących przekracza 5 osób lub gdy podnoszą się w kolejce głosy czemu jest otwarta tylko jedna, jest otwierana druga. Jedno muszę przyznać że kasjerki i kasjerzy są mili, uprzejmi i sprawnie obsługują klientów. Oferta handlowa jak w każdym Nett-cie i porównywalna z innymi supermarketami jak Biedronka czy Lidl.

Piotr-ek

11.07.2012

NETTO

Placówka

Stargard Szczeciński, Wyszyńskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny odwiedziłem Castorame w Szczecinie przy Struga. Jak zawsze potrzeba było coś do domu i warsztatu. I jak zawsze spotkałem się z miłą, sympatyczną i fachową obsługą. O każdej porze w tym markecie budowlanym jak również przed nim jest czysto i przyjemnie, niezależnie od pory roku czy też panującej pogody. Jednak tym razem spotkał mnie mały zawód. Potrzebowałem pompki samochodowej, ale żeby nie zaśmiecać warsztatu wieloma narzędziami postanowiłem wybrać pompkę z adapterami do wykorzystania przy różnych rodzajach wentyli. Niestety stoisko motoryzacyjne nie dawało zbyt wielkiego pola manewru, co prawda był model który spełniał moje oczekiwania ale był on jeden jedyny i nie było możliwości wyboru innego. Dodam że jak na pompkę nie była ona zbyt tania. Koniec końców, z dość kwaśną miną wziąłem ją nie chcąc krążyć po sklepach motoryzacyjnych. Mimo swej ceny, jak się później okazało, pompka była warta pieniędzy na nią wydanych, spełniła oczekiwania z nawiązką. Może jednak i dobrze że Castorama nie zaśmieca swych półek tanimi podróbkami, czy też produktami spod znaku Made in China.

Piotr-ek

24.04.2012

Castorama

Placówka

Szczecin, Wiosenna 80

Nie zgadzam się (0)
Jestem już długoletnim...
Jestem już długoletnim klientem mBanku. Z roku na rok poprawia się i szata graficzna strony dostępu do konta jak i bezpieczeństwo, oraz oferta handlowo-usługowa pierwszego w pełni internetowego banku. Moim zdaniem bank ten na głowę bije i jakością obsługi i ofertą inne "internetowe" banki. Jednak usługi bankowe to nie wszystko, można tu się ubezpieczyć, dokonać zakupów, a nawet skorzystać z telefonii jaką oferuje mBank. Dostęp do konta i pozostałych usług dopełnia mLinia gdzie jak do tej pory nie spotkałem się z nie kompetencją, nawet jeśli zdarzy się że operator nie potrafi w danej chwili udzielić odpowiedzi nie muszę czekać nie wiadomo ile, oni po prostu oddzwaniają. Godny polecania jako sposób kontaktu z pracownikami mBanku jest również mCzat, gdzie jak i na mLinii pracuję sprawiający wrażenie kompetentnych i profesjonalnie przygotowanych pracownicy.

Piotr-ek

15.12.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (3)
19.12.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo serdecznie dziękuję za wysoką opinię dotyczącą jakości obsługi oraz oferowanych usług przez mBank. Bardzo cieszy nas fakt, iż jest Pan w pełni zadowolony z kierunku, w jakim idą działania mBanku, które pozwalają spotkać oczekiwania Klientów. Wszelkie nasze działania są podyktowane zasadą "maksimum korzyści i wygody w finansach osobistych", w celu zwiększenia funkcjonalności oraz lepszego dopasowania oferty do Klienta. W związku z tym pragnę dodać, iż wszelkie informacje o aktualnej ofercie usług i produktów są dostępne na stronie www.mbank.pl, zaś spersonalizowana oferta, po zalogowaniu do Serwisu Transakcyjnego w zakładce „Oferta dla Ciebie”. Zachęcamy do zapoznania się z nowościami oraz skorzystania z oferty. Pozdrawiam, Małgorzata Łubińska Menadżer ds. Obsługi mBank
Sklep umiejscowiony w...
Sklep umiejscowiony w CH Zodiak na pierwszym piętrze, niedaleko od dworca PKP. Po wejściu do sklepu klient czuje się przytłoczony ilością wystawionego towaru. Jednak po bliższym przyjrzeniu się, okazuje się że artykuły powielają się a na pułkach i regałach panuje rozgardiasz. Poszczególne artykuły tej samej kategorii są przemieszane i ma się wrażenie że obsługa sklepu nie panuje nad tym bałaganem. To co najbardziej razi to brak cen na wielu produktach i na pułkach na których leżą. Obsługa sklepu sprawia wrażenie znudzonej i nie zwraca zbytnio uwagi na kupujących.

Piotr-ek

15.12.2011

Mix electronics

Placówka

Stargard Szczeciński, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Doskonały sposób na...
Doskonały sposób na dokonywanie zakupów bez wychodzenia z domu. Bogata oferta, przejrzysty interfejs użytkownika, dość dobry kontakt drogą elektroniczną i telefoniczną. Szybka wysyłka pocztą bądź też firmą kurierską, niezależnie od dostawcy i od sposobu płatności koszt jest taki sam, a przy zakupach od 300 pln koszt ten spada do 0 pln. Jest jednak jeden minus, a mianowicie klient nie jest informowany o numerze przesyłki przez co nie mam możliwości śledzenia jej i orientacyjnego określenia dnia dostawy - co w przypadku przesyłki pobraniowej jest bardzo ważne.

Piotr-ek

09.12.2011

Tchibo

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Miła, rzetelna, fachowa...
Miła, rzetelna, fachowa obsługa. Duży asortyment towarowy i materiałowy w jednym miejscu. Pomieszczenie obsługi klientów niemal komfortowe. Jak na takie miejsce i sprzedawany asortyment wyjątkowo czysto i co chyba najważniejsze w okresie od jesieni do wiosny - ciepło. Fachowe doradztwo i porównanie kosztów rożnych rozwiązań.

Piotr-ek

08.12.2011

Budo hurt

Placówka

Stargard Szczeciński, Orzeszkowej 29

Nie zgadzam się (7)
Miła, ale nieprofesjonalna...
Miła, ale nieprofesjonalna i mało kompetentna obsługa klienta. Pomimo ciekawej oferty banku dla klientów indywidualnych, "doradca finansowy" nie potrafił zaoferować odpowiedniego do wymagań rachunku osobistego. Pracownicy ubrani niezgodnie ze standardami ubioru w BGŻ. Placówka trochę obskurna, na uboczu.

Piotr-ek

08.12.2011

BNP Paribas

Placówka

Dobrzany, Armii Czerwonej 2

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi