Opinia użytkownika: Piotr-ek
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem już długoletnim klientem mBanku. Z roku na rok poprawia się i szata graficzna strony dostępu do konta jak i bezpieczeństwo, oraz oferta handlowo-usługowa pierwszego w pełni internetowego banku. Moim zdaniem bank ten na głowę bije i jakością obsługi i ofertą inne "internetowe" banki. Jednak usługi bankowe to nie wszystko, można tu się ubezpieczyć, dokonać zakupów, a nawet skorzystać z telefonii jaką oferuje mBank. Dostęp do konta i pozostałych usług dopełnia mLinia gdzie jak do tej pory nie spotkałem się z nie kompetencją, nawet jeśli zdarzy się że operator nie potrafi w danej chwili udzielić odpowiedzi nie muszę czekać nie wiadomo ile, oni po prostu oddzwaniają. Godny polecania jako sposób kontaktu z pracownikami mBanku jest również mCzat, gdzie jak i na mLinii pracuję sprawiający wrażenie kompetentnych i profesjonalnie przygotowanych pracownicy.