Bogaty asortyment i promocje. W asortymencie dobre jakościowo karmy, w normalnych cenach - to ogromny plus. Szybkie dostawy. W razie uszkodzenia towaru, nie ma problemu z reklamacją.
Spory wybór filmów i seriali. Jakość nowych produkcji nie powala, ale wciąż da się znaleźć jakieś perełki. Bardzo fajny interfejs, szybko i bezproblemowo działa. Niestety pojawiają się problemu po ograniczeniu dostępu w różnych miejscach, trzeba pilnowac by logować się w aplikacji na telefonie, co jest skrajnie upierdliwe.
Ciekawa oferta, zawiera sporo starych i nowych filmów. Problematyczny jest interfejs, konkretnie to, że bardzo wolno się ładuje i ciężko przełącza między filmami.
Sporadycznie coś oglądamy, niestety brak dostępu przez aplikację w TV zniechęca. Oferta nie powala, coraz mniej ciekawych filmów i seriali udostępniają.
Coraz częstsze problemy z zasięgiem i dostępem do internetu sprawiają, że w tym roku zrezygnowałam ze współpółpracy. Dzwonia nachalnie i wciskają prodkukty nie dostosowane do oich potrzeb.
Bank działa bardzo sprawnie, wszystko da się załatwić przez aplikację. Obsługa infolinii jest pomocna, a gdy dzwonią z propozycjami nie są nachalni i nie wciskają swoich produktów, zawsze pytają czy w czymś nie pomóc, kilka razy potwiedrzając czy obie strony się rozumieją.
W tym banku miałam spore trudności z podłączeniem aplikacji mobilnej, nawet będąc w punkcie obsługi klienta nie poszło to zbyt sprawnie. Ciekawe oferty mają głównie dla nowych klientów, a programy lojalnościowe opierają się głównie o kredyty, co nie jest zbyt kuszace.
Stabilny bank w którym nigdy nie miałam problemu w kontakcie z obsługą. Wszystko da się załatwić przez aplikację, w razie potrzeby infolinia równiez działa szybko i nie ma problemu z dodzwonieniem się ani z uzyskaniem odpowiedzi.
Bank nie oferuje zbyt wiele w porównaniu z innymi bankami. Miałam trudności z porozumieniem się z obsługa banku poprzez czat, odpisują tak wolno, że czat wygasa i kilkukotnie musiałam zaczynac temat od początku.
Źle. Infolinia dla klientow jest odpłatna i bardzo długo czeka się aż ktoś odbierze. Brak kompetentnych odpowiedzi z zakresu promocji. Niejednokrotnie kiedy dzwonił do mnie ktoś z obsługi klienta, a ja poprosiłam o telefon po godz. 18, konsultant tego nie uszanował i zadzwonił do mnie ponownie następnego dnia o tej samej godzinie. Na wymianę karty sim na microSim musiałam czekać dwa dni. Oferty dla stałych klientów są znacznie gorsze niż te dla nowych klientów. Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Często bywam w tym miejscu i za każdym razem moje odczucia są podobne. Asortyment zawsze jest poukładany, ekspedientki krzątają się po sklepie i poprawiają wszystko co klienci nabałaganią. Jest to dość trudne miejsce dlatego, że wielu ludzi przechodzi przez sklep na skróty, ale nawet zimą podłoga jest często myta i jest czysta. Pracownicy nie zwracają większej uwagi na klienta, dopóki ten sam o coś nie poprosi/zapyta, wtedy dochodzi do szybkiej i fachowej obsługi. Dla mnei jest to duży plus, nie lubię jak pracownicy takich sklepów są natarczywi, patrzą na ręce i na silę chcą pomóc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.