VeloBank

(4.31)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (32 z 142)

Mała ilość placówek,...
Mała ilość placówek, w ostatnim czasie wiele placówek zostało zamkniętych. W moim mieście tylko jeden oddział - ogromne kolejki klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

08.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank rządzący się...
Bank rządzący się swoimi prawami. Brakuje jasnych zasad dla nowych klientów związanych z promocją po założeniu konta.

Klient_Y4aVd

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Velobank to najlepszy...
Velobank to najlepszy Bank jaki może być. Nie robi problemu klientowi i zawsze jest pomocne w każdej sytuacji.

DamianBlaszak222

25.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Idealny kontakt w...
Idealny kontakt w trakcie zakładania usług online. Pół gwiazdki mniej ze względu na mało czytelna aplikacje.

daria.k

09.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem nowym Klientem...
Jestem nowym Klientem banku i jestem bardzo zadowolona z profesjonalizmu obsługi pracującej w Banku. Widac, że cechuje ich profesjonalizm o życzliwość wobec Klientów. Jasne, przejrzyste wnętrza powodują to, że człowiek komfortowo się czuje.

Angelika. 1993

17.05.2024

Placówka

Konin, Aleje 1 maja 15

Nie zgadzam się (0)
Telefon z propozycją...
Telefon z propozycją pożyczki, ale pani dzwoniąca bardzo miła, kompetentna i nienachalna. Aż miło się rozmawiało.

Poziomk@

29.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam w ostatnim...
Odwiedziłam w ostatnim czasie placówkę banku Velo. Wygląd placówki skromny ale przejrzysty. Byłam w godzinach porannych więc nie zdziwiła mnie kolejka jednak na początku zastałam dwóch pracowników mimo że kolejne dwie osoby chodziły sobie po placówce. Podczas czekania wydarzyła się dość ostra wymiana zdań. Pracownicy błyskawicznie zareagowali. Za to ogromny plus ponieważ teraz bardzo mała ilość osób tak by się zachowała. Co do mojej obsługi nie mam zarzutów wszytsko było przyjemne, szybkie i dokładne.

Klient_uNFwv

13.03.2024

Placówka

Kraków, Plac Matejki 7

Nie zgadzam się (0)
Za pierwszym razem...
Za pierwszym razem gdy byłam w placówce znajdowało się bardzo dużo osób, stanowiska tylko trzy, więc zrezygnowałam z wizyty. Następnym razem udało się zostać obsłużoną dosyć szybko. Pan bardzo profesjonalny, ale jednocześnie sympatyczny, potrafił odpowiadać na zadawane przeze mnie pytania. Cierpliwość i wyrozumiałość przy zakładaniu kont i dopełnianiu formalności. Wygląd Panów elegancki. Jedynie o jednej ze spraw zostałam poinformowana za poźno, Pan podjął decyzję za mnie bez pytania mnie o zgodę- za to minus

Klient_kjUpo

12.03.2024

Placówka

Olsztyn, Wilczyńskiego 15B

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja intuicyjna i...
Aplikacja intuicyjna i bardzo fajna w obsłudze. Ma wszystko czego potrzebuję od aplikacji bankowej. Weryfikacja szybko przebiegająca. Karta została mi dostarczona w miarę szybko. Obsługa klienta miła.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kompetencja i swietne...
kompetencja i swietne podejscie do klienta

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank działa bardzo...
Bank działa bardzo sprawnie, wszystko da się załatwić przez aplikację. Obsługa infolinii jest pomocna, a gdy dzwonią z propozycjami nie są nachalni i nie wciskają swoich produktów, zawsze pytają czy w czymś nie pomóc, kilka razy potwiedrzając czy obie strony się rozumieją.

Monika_1877

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kredytu bardzo...
Obsługa kredytu bardzo skomplikowana

Piotr Oski

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo specyficzny bank,...
Bardzo specyficzny bank, ciężki do zrozumienia

Klient_GbjVm

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Problem z nawiązaniem...
Problem z nawiązaniem jakiegokolwiek kontaktu. Umówiona wideokonferencja, na którą czekałem 2 tygodnie (!) nie doszła do skutku. Ze strony banku nikt "nie pojawił się" na wideokonferencji.

Paweł_166

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowy bank na...
Nowy bank na rynku, więc zawsze mniejsze zaufanie ale tu na prawdę dobra i konkretna obsługa oraz ciekawa oferta.

Klient_Ajot

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa, wszystko dokładnie wytłumaczone, nie ma żadnych haczyków, wszystko jasne i klarowne.

Poziomk@

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
VeloBank (dawny GetIn...
VeloBank (dawny GetIn Bank) to bank z fantastyczną, unikalną promocją przy założeniu konta dla nowego klienta. Żaden inny bank na rynku nie gwarantuje tak atrakcyjnej promocji - można zarobić 100 zł miesięcznie (przez pół roku - łącznie 600 zł) za dokonywanie płatności kartą do konta. Robiąc zakupy spożywcze, w internecie, na stacji benzynowej czy w zasadzie gdziekolwiek indziej, po kilku dniach otrzymujemy na konto 10% zwrotu od transakcji (maksymalnie 100 zł miesięcznie). Nie ma banku, który przebije tę ofertę - szkoda, że trwa tylko pół roku. Odnośnie kredytów nie wypowiem się, bo nigdy ich w tym banku nie miałem, co do depozytów - od dawien dawna bank ten przodował i celował w najwyższe możliwe oprocentowanie oszczędności. Nawet teraz posiada dwa konta oszczędnościowe, na jednym z nich jest stałe 8% (jest to oferta stała, nie tylko na nowe środki), choć niestety tylko do 3 000 zł. Czyli lokując tutaj 3 000 zł zapewniamy sobie stały, pasywny przychód w wysokości 16 zł miesięcznie. Oferta konta osobistego również bardzo atrakcyjna, po spełnieniu prostego warunku otrzymujemy za darmo bezpłatne konto, kartę, darmowy dostęp do wszystkich bankomatów - czyli rzeczy, za które w niektórych bankach trzeba płacić. Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Moim zdaniem jest to bank z obecnie najbardziej atrakcyjną ofertą na rynku - pytanie tylko, jak długo to potrwa, gdyż bank szuka obecnie nowego właściciela, który może wszystko pozmieniać. Osoby obawiające się o bezpieczeństwo swoich środków w tym banku (z uwagi na pewne zawirowania finansowo-polityczne) uspokajam - depozyty są chronione przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny, który obecnie jest właścicielem 51% akcji banku.

Klient_IHAt3

19.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa, do tego bardzo przekonująca. Przy próbie zamknięcia konta dostałam taką ofertę, że jednak zostałam na dłużej w tym banku.

Poziomk@

05.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wygodny sposób...
Bardzo wygodny sposób zamknięcia konta online, nie trzeba nigdzie chodzić do placówki bankowej, wystarczy parę kliknięć myszką i konto zamknięte w ciągu 30 dni.

Poziomk@

19.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

VeloBank

VeloBank jest marką należącą do VeloBank S.A., stworzonego przez 8 największych polskich banków komercyjnych oraz Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Swoją ofertę VeloBank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VeloBank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?