VeloBank

(4.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (40 z 150)

Najbardziej intuicyjna aplikacja...
Najbardziej intuicyjna aplikacja ze wszystkich, bez problemowe założenie i zamknięcie konta, żadnych wątpliwości, wszystko jest jasne i klarowne

madziulkak9

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciekawy bank, działa...
Ciekawy bank, działa sprawnie. Rozwija się i oferuje ciekawe bonusy.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po przejściu na...
Po przejściu na Velo Bank z Getin Banku wszystko poszło na minus. Obsługa jest praktycznie zerowa. Brak placówek, kontakt jedynie telefoniczny, a dodzwonić się na infolinię wcale nie jest łatwo.

Bystka01

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Liczne błędy aplikacji...
Liczne błędy aplikacji obsługowych.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo pozytywnie...
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalną i uprzejmą obsługą. Klient może bez stresu zgłosić się z każdym problemem i otrzyma pomoc.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duże promocje...
Bardzo duże promocje i korzyści

Dorota_986

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnia klasa, co...
Średnia klasa, co ma działać to działa

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na wysokim poziomie. Miła i uprzejma obsługa. Pomocny pracownik, udzielił mi odpowiedzi na wszystkie zadane pytania.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mała ilość placówek,...
Mała ilość placówek, w ostatnim czasie wiele placówek zostało zamkniętych. W moim mieście tylko jeden oddział - ogromne kolejki klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

08.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank rządzący się...
Bank rządzący się swoimi prawami. Brakuje jasnych zasad dla nowych klientów związanych z promocją po założeniu konta.

Klient_Y4aVd

07.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Velobank to najlepszy...
Velobank to najlepszy Bank jaki może być. Nie robi problemu klientowi i zawsze jest pomocne w każdej sytuacji.

DamianBlaszak222

25.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Idealny kontakt w...
Idealny kontakt w trakcie zakładania usług online. Pół gwiazdki mniej ze względu na mało czytelna aplikacje.

daria.k

09.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem nowym Klientem...
Jestem nowym Klientem banku i jestem bardzo zadowolona z profesjonalizmu obsługi pracującej w Banku. Widac, że cechuje ich profesjonalizm o życzliwość wobec Klientów. Jasne, przejrzyste wnętrza powodują to, że człowiek komfortowo się czuje.

Angelika. 1993

17.05.2024

Placówka

Konin, Aleje 1 maja 15

Nie zgadzam się (0)
Telefon z propozycją...
Telefon z propozycją pożyczki, ale pani dzwoniąca bardzo miła, kompetentna i nienachalna. Aż miło się rozmawiało.

Poziomk@

29.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam w ostatnim...
Odwiedziłam w ostatnim czasie placówkę banku Velo. Wygląd placówki skromny ale przejrzysty. Byłam w godzinach porannych więc nie zdziwiła mnie kolejka jednak na początku zastałam dwóch pracowników mimo że kolejne dwie osoby chodziły sobie po placówce. Podczas czekania wydarzyła się dość ostra wymiana zdań. Pracownicy błyskawicznie zareagowali. Za to ogromny plus ponieważ teraz bardzo mała ilość osób tak by się zachowała. Co do mojej obsługi nie mam zarzutów wszytsko było przyjemne, szybkie i dokładne.

Klient_uNFwv

13.03.2024

Placówka

Kraków, Plac Matejki 7

Nie zgadzam się (0)
Za pierwszym razem...
Za pierwszym razem gdy byłam w placówce znajdowało się bardzo dużo osób, stanowiska tylko trzy, więc zrezygnowałam z wizyty. Następnym razem udało się zostać obsłużoną dosyć szybko. Pan bardzo profesjonalny, ale jednocześnie sympatyczny, potrafił odpowiadać na zadawane przeze mnie pytania. Cierpliwość i wyrozumiałość przy zakładaniu kont i dopełnianiu formalności. Wygląd Panów elegancki. Jedynie o jednej ze spraw zostałam poinformowana za poźno, Pan podjął decyzję za mnie bez pytania mnie o zgodę- za to minus

Klient_kjUpo

12.03.2024

Placówka

Olsztyn, Wilczyńskiego 15B

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja intuicyjna i...
Aplikacja intuicyjna i bardzo fajna w obsłudze. Ma wszystko czego potrzebuję od aplikacji bankowej. Weryfikacja szybko przebiegająca. Karta została mi dostarczona w miarę szybko. Obsługa klienta miła.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kompetencja i swietne...
kompetencja i swietne podejscie do klienta

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank działa bardzo...
Bank działa bardzo sprawnie, wszystko da się załatwić przez aplikację. Obsługa infolinii jest pomocna, a gdy dzwonią z propozycjami nie są nachalni i nie wciskają swoich produktów, zawsze pytają czy w czymś nie pomóc, kilka razy potwiedrzając czy obie strony się rozumieją.

Monika_1877

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

VeloBank

VeloBank jest marką należącą do VeloBank S.A., stworzonego przez 8 największych polskich banków komercyjnych oraz Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Swoją ofertę VeloBank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VeloBank?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na wysokim poziomie. Miła i uprzejma obsługa. Pomocny pracownik, udzielił mi odpowiedzi na wszystkie zadane pytania.
Zgadzasz się?