zooplus.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (82 z 204)

Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu i przydatne filtry wyszukiwania. Niestety moje zamówienie zostało wysłane dopiero po 5 dniach roboczych, a o wydłużeniu czasu nie byłam poinformowana. Sama jakość zamówionych produktów jest dobra, jestem z nich zadowolona. Program lojalnościowy również jest bardzo miłym aspektem zamawiania na zooplus.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Uwaga!!! Przysłali mi...
Uwaga!!! Przysłali mi niepełnowartościową karmę 10 kg z dziurkami, przez które dostawało się i wydostawało powietrze, zgłosiłem reklamację, którą uznali i rzekomo zrobili mi 6 marca 2025 przelew na konto 53 zł zwrotu z tytułu reklamacji. Kwota ta miała dotrzeć w ciągu 7 dni roboczych, ale do tej pory nie została zaksięgowana na moim koncie. Dlatego NIE POLECAM!!!

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bogata oferta produktów...
Bogata oferta produktów dla kociaków, mam 2 koty i zakupiłem dla nich drapak. Pół gwiazdy mniej ze względu na w mojej ocenie wysoką cenę.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka dostawa, dobre...
Szybka dostawa, dobre ceny

Niezweryfikowany Klient_Pqjc

19.02.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy sklep dla...
Najlepszy sklep dla zwierzątek. Super produkty, częste promocje i bardzo korzystny program lojalnościowy.

Klient_8OvP

23.01.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie polecam ...
Zdecydowanie polecam sklep Zooplus. Produkty dobrze zapakowane, atrakcyjne promocje i szeroki asortyment. Jestem zadowolona, moje zwierzęta zajadają karmy ze smakiem i radośnie merdają ogonkami po otrzymaniu promocyjnych smaczków. Do tego cieszy szybka wysyłka i intuicyjny panel klienta.

Klient_KlN4y

19.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór karm. W moim przypadku była to karma dla kota - szukałam czegoś, aby wziąć się za dietę mruczka. Pani z obsługi świetnie mi doradziła oraz dobrała karmę w zakresie cen oraz jakości. Nie mam żadnych zastrzeżeń. W sklepie było czysto, nie było nieprzyjemnego zapachu, który często jest wręcz wizytówką tego typu sklepów.

Klient_gM1a5

26.11.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziwny system opłaty...
Dziwny system opłaty za zamówienia online.

Tomasz_2389

25.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

24.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep ma bardzo...
Sklep ma bardzo wysokie ceny. Na rynku jesteśmy w stanie znaleźć tańsze produkty.

Klient_UbF8I

19.11.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od niespełna dwóch...
Od niespełna dwóch miesięcy korzystamy z zakupów w sklepie internetowym zooplus.pl. Sklep zajmuje się sprzedażą wysylkową karm i akcesoriów dla zwierząt. Sklep ma bardzo przystępne ceny, zdecydowanie niższe niż zoologiczne sklepy stacjonarne. Porównując ceny na zooplus.pl z np. sklepami stacjonarnymi Maxizoo, potrafią być one o kilkadziesiąt złotych niższe. Do pierwszego zamówienia dostaliśmy książeczkę z rabatami. Dodatkowo za każde zakupy na koncie pojawiają się dodatkowe punkty, za które wybrać można dodatkowo karmę, czy zabawkę dla pupila. Wysyłka następuje szybko. Po około dwóch dniach towar można odebrać z paczkomaty. Wszystko przebiega sprawnie, więc nie ma konieczności bezpośredniego kontaktu ze sklepem. Z czystym sumieniem polecam ten sklep każdemu posiadaczowi zwierzaka

PanPrawnik

10.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
nie ma problemu...
nie ma problemu z obsugą zamówień on-line

Fredka

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z samą firmą...
Z samą firmą nigdy nie miałem problemów. Zawsze szybko wysyłane zamówienia zgodnie z moimi wytycznymi. Jeżeli wystąpił problem z kanałem płatności był szybko rozwiązywany przez ich infolinie. Tak samo jak zwrotu.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bogaty asortyment i...
Bogaty asortyment i promocje. W asortymencie dobre jakościowo karmy, w normalnych cenach - to ogromny plus. Szybkie dostawy. W razie uszkodzenia towaru, nie ma problemu z reklamacją.

Monika_1877

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chętnie pomogą,jakość adekwatna...
Chętnie pomogą,jakość adekwatna do ceny

Izabela_903

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, dobra wiedza na temat sprzedawanych produktów. Polecam

bozenas7

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uboga ilość smaczków...
Uboga ilość smaczków dla psów, ceny dość wysokie

Klient_GbjVm

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest ok, aczkolwiek...
Jest ok, aczkolwiek bywają problemy z dostępnością

iguana

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt długo trwa...
Zbyt długo trwa reklamacja za wadliwy towar.

Małgorzata_2570

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kilka razy miałam...
Kilka razy miałam styczność z obsługą tego sklepu - za każdym razem otrzymywałam szybkie odpowiedzi i świetne rozwiązania mojego problemu. Dlatego od lat jestem wierną klientką Zooplusa.

KarolinaBe

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

zooplus.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zooplus.pl?

Ktoś 17 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu i przydatne filtry wyszukiwania. Niestety moje zamówienie zostało wysłane dopiero po 5 dniach roboczych, a o wydłużeniu czasu nie byłam poinformowana. Sama jakość zamówionych produktów jest dobra, jestem z nich zadowolona. Program lojalnościowy również jest bardzo miłym aspektem zamawiania na zooplus.
Zgadzasz się?