Netflix

(4.11)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (411 z 914)

Szybki telefoniczny kontakt...
Szybki telefoniczny kontakt z przedstawicielem firmy

Klient_AldPx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie korzystałem nigdy...
Nie korzystałem nigdy z pomocy obsługi firmy

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Platforma z dużą...
Platforma z dużą ilością różnorodnych filmów czy seriali. Z pewnością każdy użytkownik znajdzie tam coś dla siebie.

Karolina_1459

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawężenie polityki wspóldzielnia...
Zawężenie polityki wspóldzielnia kont, filmy przepełnione na siłę "poprawnością polityczną"

Aneta_863

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysokie ceny, słabe...
Wysokie ceny, słabe produkcje

Tomasz_1994

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Netflix to stała...
Netflix to stała wartość w świecie VOD. Nie zawiodłem się ale jednak oczekwiałem czegoś więcej w tym roku od takiego giganta w branży.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mój ulubiony serwis...
Mój ulubiony serwis streaminngowy

Mirosław_165

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Możliwość oglądania ulubionych...
Możliwość oglądania ulubionych filmów

Mirek1962

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety- nie idzie...
Niestety- nie idzie to w dobrą stronę. Zmiany pakietów,cen, ograniczenia- a jakość produkcji coraz słabsza. Filmy i seriale dziwaczne, mało interesujących produkcji. Strasznie dużo tzw. Odgrzewanych kotletów. Niestety wypada to coraz słabiej.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobre produkcje,...
Bardzo dobre produkcje, niestety Netflix wykorzystuje swoją popularność i chce jak najwięcej wyciągnąć pieniędzy z użytkowników.

Bystka01

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja ulubiona platforma...
Moja ulubiona platforma filmowa. Łatwa w obsłudze, przejrzysta.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór filmów,...
Duży wybór filmów, dobra jakość.

Klient357

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wszystko bez...
Zawsze wszystko bez zarzutów

Pamela_3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z obsługą...
Kontakt z obsługą był szybki i bezproblemowy. Rozmowa była tak miła, że aż zaskoczyło mnie, jak sprawnie działa ten zespół!

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
lubię tą markę...
lubię tą markę i jej produkcje, chociaż ostatnio przesadzaja z poprawnościa wciskając wszedzie nadmiar różnorodności co zabuza i spojrzenie na świat i historie.

wisnia.a

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po zmianach polityki...
Po zmianach polityki płatności platforma zdrożała, jednak w dalszym ciągu można oglądać tam wiele filmów i seriali.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przejęto moje konto,...
Przejęto moje konto, Pani na czacie bardzo mi pomogła i doradziła. Odzyskałam konto.

Klient_MoSn

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oferta niezła. Dużo...
Oferta niezła. Dużo błędów w aplikacji, które nie są usuwane. A ta kampania, która blokuję dostęp do platformy osobom, które mają dwie sieci WiFi lub studentom to żenada. Definicja gospodarstwa domowego z trąby wzięta, bo wg N sąsiadka z piętra to jedno gospodarstwo domowe, a dziecko na piętrze na drugim WiFi już nie. Żadna platforma nie robi takich cyrków zasłaniając się współdzieleniem.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągle podwyżki, problemy...
Ciągle podwyżki, problemy z dzieleniem konta sprawiły że nie zdecydowałam się na dalsze samodzielne opłacanie subskrypcji tylko rezygnację na rzecz maxa

madziulkak9

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duzy problem ,gdy...
Duzy problem ,gdy konto jest współdzielone, ciagle pytania o gospodarstwo domowe, utrudnianie odbioru poprzez odłączanie starszych odbiorników.

Ewa_1148

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Netflix

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Netflix?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Przejęto moje konto,...
Przejęto moje konto, Pani na czacie bardzo mi pomogła i doradziła. Odzyskałam konto.
Zgadzasz się?