Opinie użytkownika (46)

Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Misiek_13

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Misiek_13

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Misiek_13

09.12.2016

Agata

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Misiek_13

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Misiek_13

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Misiek_13

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stację Orlen w...
Stację Orlen w Świdnicy odwiedziłem w niedzielny wieczór. Cały teren należący do stacji oraz tablica reklamowa z wysokością cen były dobrze oświetlone i z daleka można było ją zobaczyć. Ceny na stacji konkurencyjne - podczas podczas podróży po Polsce w wielu miejscach ceny były dużo wyższe. Podjazd, dystrybutora i wszelkie urządzenia były czyste i sprawne. Bez trudu mogłem zatankować paliwo, używając jednorazowe rękawiczki oraz ręczniczki papierowe do wytarcia rąk. Sklep na stacji dobrze wyposażony a pracownik bardzo przyjaźnie nastawiony. Zostałem powitany z uśmiechem na twarzy, bez trudu dokonałem płatności a dodatkowo pracownik zaproponował coś do picia i jedzenia. Skorzystałem z toalety, która była posprzątana i nic w niej nie brakowało. Wizyta na stacji należała do przyjemnych i chętnie na nią powrócę.

Misiek_13

13.10.2014

ORLEN

Placówka

Świdnica, Esperantystów 14

Nie zgadzam się (0)
Koleją podróżuję sporadycznie....
Koleją podróżuję sporadycznie. Wybrałem podróż pociągiem, gdyż była najbardziej opłacalna, za podróż autem na tej trasie zapłaciłbym dwa razy więcej. Na dworcu we Wrocławiu nie byłem od dawna więc bardzo pozytywnie było moje wrażenie gdy zobaczyłem budynek po remoncie. Jest w nim czysto, wszystko ładne oraz świeże. Widać, że ekipy porządkowe oraz ochrona dbają o odnowione miejsca obsługi podróżnym. Tablice informujące o odjazdach pociągów sprawne i czytelne. Wszystko można łatwo odczytać, bez problemu można też odnaleźć kasy, informację czy toalety. Minusem jest mała ilość punktów gastronomicznych. Przy kasach są terminale do płatnością kartą co wg mnie jest dużym plusem. Niestety personal w kasie nie należy do najprzyjemniejszych. Chciałem kupić bilet na Pociąg do Poznania, i o taki poprosiłem wymieniając godzinę odjazdu (14:38). Pani szybko wydrukowała bilet lecz niestety był on niezgodny z moim oczekiwaniem. Gdy poszedłem żeby go zwrócić i wymienić na poprawny to usłyszałem od Pani, że niby powiedziałem, że chcę bilet na godzinę 14:30 i dlatego wystawiła mi na pociąg osobowy. Niestety takiego pociągu w rozkładzie nawet nie ma, więc nie wiem na co dostałem bilet - chyba na pociąg widmo. Z wielką łaską bilet został przyjęty i poprawiony na poprawny. Gdyby nie incydent z kasjerką to byłbym naprawdę zadowolony z miejsca obsługi pasażerów, bo odnowiony budynek robi bardzo pozytywne wrażenie i wszystkie udogodnienia. Jedynie PKP powinno zainwestować w szkolenie swoich pracowników, by lepiej i milej oraz z większą uwagą obsługiwali pasażerów.

Misiek_13

17.09.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W związku z...
W związku z naliczaniem corocznej opłaty za kartę kredytową zadzwoniłem na infolinię w celu uzyskania informacji o możliwości zmniejszenia tej opłaty, bądź całkowicie zrezygnowania z karty. Połączenie z konsultantem nastąpiło bardzo szybko. Osoba z którą rozmawiałem była bardzo sympatyczna i uprzejma. Niestety nie mogła załatwić mojej sprawy i poinformowała mnie, że skontaktuje się ze mną w najbliższym czasie inny (upoważniony) konsultant. Myślałem, że na telefon będę czekał bardzo długo a nie minęło 15 minut gdy usłyszałem dzwonek telefonu. Bardzo miły pracownik infolinii wiedział już o mojej sprawie i przedstawił mi jasno wszystkie możliwości. Zaproponował mi 75% zniżkę w opłacie na kolejny rok, przedstawił mi też inne dodatkowe możliwości oraz dodatkową ofertę banku. Obie rozmowy przebiegły w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze, szybkość i jakość obsługi zasługuje na wielkie 5+.

Misiek_13

24.07.2012
Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem znaleźć tańsze...
Postanowiłem znaleźć tańsze konto bankowe od tego, które aktualnie posiadam i wracając z pracy udałem się do ING Banku Śląskiego. Placówka mieści się przy ul. Grodzkiej ale jest to jeden z rogów rynku. Jest dobrze oznakowana i nie sposób ją ominąć. Wejście nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych co na pewno jest minusem, wśród osób, które mają problemy z poruszaniem. Zaraz po wejściu jest dostępny bankomat i wpłatomat, z których w przyszłości na pewno skorzystam. Zaraz po wejściu zostałem zauważony i przywitany przez elegancko ubrane panie. Następnie zostałem zaproszony do jednego ze stanowisk, gdzie miła pani zapytała w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że chodzi o konto od razu przeszła do rzeczy i jasno przedstawiła zalety konta, które oferuje ten bank. Jej wiedza była na bardzo wysokim poziomie, potrafiła odpowiedzieć bez problemu na każde pytanie dotyczące oferty bankowej (nie tylko konta, ale także lokat, kart kredytowych i kredytów). Podczas całej rozmowy a później podczas zakładania konta była bardzo uprzejma i sympatyczna. Oferta, która mi pani przedstawiła bardzo atrakcyjna i lepsza niż u konkurencji dlatego skorzystałem i założyłem konto. Cała operacja polegająca na udzieleniu mi informacji i później na założeniu konta nie trwała długo, wszystko odbyło się bardzo sprawnie. Otrzymałem wszystkie dokumenty wraz z przewodnikiem do konta i ulotkami informacyjnymi, a wszystko spakowane w ładną okładkę. Miejsce obsługi również zasługuje na duży plus, w środku jest miło i przytulnie, stanowiska są odpowiednio ułożone i bez problemu można załatwić sprawę, jak również poczekać na swoją kolej, gdy jest więcej klientów. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym miejscu, z obsługi i z oferty. Polecam każdemu, kto chce założyć tam konto.

Misiek_13

04.06.2012
Nie zgadzam się (0)
05.12.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta poprzez rzetelną informację i sposób obsługi. Równie dobrze wypowiedział się Pan w kwestii ubioru doradców, porządku i miejsca usytuowania naszej placówki oraz bankomatu. Pana opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za wybranie naszego banku w celu otworzenia konta i witamy w gronie zadowolonych klientów.
Jestem klientem tego...
Jestem klientem tego klubu fitness od prawie miesiąca. Przez ten czas nic złego, co mógłbym wymienić się nie przydarzyło. Jedynie klimatyzacja ostatnio nie dawała rady ale zostało to naprawione i już działa bez normalnie. Sprzęt w klubie jest nowoczesny, często konserwowany (nie piszczy itp.). Miejsca do ćwiczeń jest sporo i nikt nikomu nie wchodzi na głowę. Popołudniami bywa w klubie tłoczna za to z rana można spokojnie ćwiczyć w gronie kilkunastu osób. Obsługa jest bardzo miła i sympatyczna. Trenerzy kręcą się po sali i można się do nich zwrócić z każdym pytaniem, chętnie udzielają rad. Jest szeroka gama zajęć z trenerami (fitness, zumba itp) oraz zajęcia rowerowe. Szatnie, prysznice, toalety i sauna utrzymany w należytej czystości .Ogólnie rzecz biorąc warto zapłacić za karnet, choć nie należy to do najtańszych w mieście i korzystać z tego klubu.

Misiek_13

07.05.2012
Nie zgadzam się (1)
Restaurację otwarto wraz...
Restaurację otwarto wraz z otwarciem galerii. Byłem bardzo ciekawy jak smakuje kurczak z tej konkurencyjnej do KFC sieci. Lokal urządzony standardowo, wyglądem nie zachwyca ale też nie ma nic co by mogło odpychać. Menu łatwo dostępne i dość czytelne. Ceny bardzo zbliżone do cen w KFC. Oferta również podobna do konkurencji, podobne zestawy i podobna ilość kawałków kurczaka. Obsługa ubrana w firmowe stroje, miła oraz uprzejma choć jeszcze trochę niedoświadczona i momentami myląca się przy zamówieniach ale też przy płatnościach kartą oraz trochę powolna. Smak kurczaka i jego przygotowanie na wysokim poziomie. Wszystko dobrze przyrządzone, gorące i smaczne. Obok restauracji sporo stolików, gdzie można spokojnie zjeść zamówiony posiłek.Ogólnie smacznie i miło, małe niedociągnięcia pewnie znikną z czasem.

Misiek_13

06.04.2012

Broaster Chicken

Placówka

Świdnica, ul. Westerplatte (galeria świdnicka)

Nie zgadzam się (1)
W chłodny dzień...
W chłodny dzień postanowiłem ze znajomymi zjeść coś ciepłego. Wybór padł na pizzerię Da Grasso, która mieści się w centrum miasta, bardzo blisko rynku. Lokal jest dość przestronny, bez problemu można się po nim poruszać pomimo dość sporej ilości stolików. Zajęliśmy miejsca w rogu restauracji na wygodnej kanapie. Na obdrapanym stole znajdowało się menu z którego skorzystaliśmy. Po dokonaniu wyboru udałem się do kasy by złożyć zamówienie. Obsługująca pani była dobrze zorientowana w menu, w składzie poszczególnych dań, była bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Obsługa przy kasie była sprawna i szybko. Oczekiwanie na zamówienie trwało trochę za długo - ok. 30 minut. W międzyczasie zauważyłem, że kelnerki mają problem z realizacją zamówień - głównie myliły stoliki i dostarczały nie to co klienci zamówili. Na szczęście nasze zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo. Temperatura i smak zamówionych dań było odpowiednia, na minus zasługuje mała ilość składników - więcej ciasta niż produktów na nim. Jedno z dań było lekko przypalone z jednej strony ale nie składaliśmy reklamacji. Ceny dość wysokie w stosunku do wielkości i ilości składników w serwowanych daniach. W restauracji było czysto, ciepło i przyjemnie a dodatkowo można było skorzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Toaleta należąca do lokalu była utrzymana w czystości. Wizytę w tej pizzerii uważam za udaną, choć kilka rzeczy powinni poprawić.

Misiek_13

20.02.2012

Da Grasso

Placówka

Świdnica, ul. Zamkowa 9

Nie zgadzam się (0)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do tego kina z sentymentu. Funkcjonowało przez 90 lat i niestety jego działalność zmierza ku końcowi w związku z otwieranym tuż obok nowym kinem. Mam nadzieję że tak się nie stanie, bo kino ma swój klimat. Tego dnia była projekcja specjalna, grano film niemy pt. Generał z muzyką na żywo. Budynek kina z zewnątrz niepozorny, jedynie szyld sugeruje co się w nim mieści. Wejście nie za duże, mały sklepik i przy większej ilości osób jest tłoczno. Obsługa miła i uśmiechnięta. Bilety były w specjalnej, niewygórowanej jak taki taki seans cenie - 10 zł. Sala kinowa duża, z balkonem. Siedzenia ustawione w poziomie co sprawia, że ekran nie jest dobrze widoczny. Nagłośnienie było w porządku, obraz również. W budynku było bardzo ciepło i czysto.Uważam, że to kino powinno nadal prowadzić swoją działalność, choć wymaga bardzo dużych nakładów i kapitalnego remontu ma swój klimat i duszę, której nowoczesne sale kinowe nie posiadają.

Misiek_13

20.02.2012

Gdynia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi