Opinia użytkownika: Misiek_13
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W związku z naliczaniem corocznej opłaty za kartę kredytową zadzwoniłem na infolinię w celu uzyskania informacji o możliwości zmniejszenia tej opłaty, bądź całkowicie zrezygnowania z karty. Połączenie z konsultantem nastąpiło bardzo szybko. Osoba z którą rozmawiałem była bardzo sympatyczna i uprzejma. Niestety nie mogła załatwić mojej sprawy i poinformowała mnie, że skontaktuje się ze mną w najbliższym czasie inny (upoważniony) konsultant. Myślałem, że na telefon będę czekał bardzo długo a nie minęło 15 minut gdy usłyszałem dzwonek telefonu. Bardzo miły pracownik infolinii wiedział już o mojej sprawie i przedstawił mi jasno wszystkie możliwości. Zaproponował mi 75% zniżkę w opłacie na kolejny rok, przedstawił mi też inne dodatkowe możliwości oraz dodatkową ofertę banku. Obie rozmowy przebiegły w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze, szybkość i jakość obsługi zasługuje na wielkie 5+.