Opinia użytkownika: Misiek_13
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Koleją podróżuję sporadycznie. Wybrałem podróż pociągiem, gdyż była najbardziej opłacalna, za podróż autem na tej trasie zapłaciłbym dwa razy więcej. Na dworcu we Wrocławiu nie byłem od dawna więc bardzo pozytywnie było moje wrażenie gdy zobaczyłem budynek po remoncie. Jest w nim czysto, wszystko ładne oraz świeże. Widać, że ekipy porządkowe oraz ochrona dbają o odnowione miejsca obsługi podróżnym. Tablice informujące o odjazdach pociągów sprawne i czytelne. Wszystko można łatwo odczytać, bez problemu można też odnaleźć kasy, informację czy toalety. Minusem jest mała ilość punktów gastronomicznych. Przy kasach są terminale do płatnością kartą co wg mnie jest dużym plusem. Niestety personal w kasie nie należy do najprzyjemniejszych. Chciałem kupić bilet na Pociąg do Poznania, i o taki poprosiłem wymieniając godzinę odjazdu (14:38). Pani szybko wydrukowała bilet lecz niestety był on niezgodny z moim oczekiwaniem. Gdy poszedłem żeby go zwrócić i wymienić na poprawny to usłyszałem od Pani, że niby powiedziałem, że chcę bilet na godzinę 14:30 i dlatego wystawiła mi na pociąg osobowy. Niestety takiego pociągu w rozkładzie nawet nie ma, więc nie wiem na co dostałem bilet - chyba na pociąg widmo. Z wielką łaską bilet został przyjęty i poprawiony na poprawny. Gdyby nie incydent z kasjerką to byłbym naprawdę zadowolony z miejsca obsługi pasażerów, bo odnowiony budynek robi bardzo pozytywne wrażenie i wszystkie udogodnienia. Jedynie PKP powinno zainwestować w szkolenie swoich pracowników, by lepiej i milej oraz z większą uwagą obsługiwali pasażerów.