Opinie użytkownika (23)

Dzisiaj, 25.07.2018 ok...
Dzisiaj, 25.07.2018 ok godz 18:00 tankowałem auto na wyżej zaznaczonej stacji Orlen w Sulęcinie. Po zatankowaniu udalem sie zaplacic, przede mna stały 2 osoby. Kolejka w ogole sie nie posuwala, co chwila dochodzily nowe osoby. Po 10 min czekania dowiedzialem sie ze jest awaria systemu. Podslyszalem po prostu jak kobieta za kasa probuje rozwiazac telefonicznie problem. W tym czasie za ladą stalo 3 pracownikow. Nikt, ABSOLUTNIE nikt nie odezwal sie w strone klientow co sie dzieje i jak dlugo trzeba bedzie czekac. Na stacje co chwila zajezdzali nowi klienci, ci ktorzy zatankowalali dochodzili do kolejki, inni ustawiali sie w kolejce do juz zablokowanych dystrybutorow az kolejka siegnela ulicy. Po 20minutach nie wytrzymalem i spytalem dlaczego nikt z pracownikow nie stoi na zewnatrz i nie informuje klientow ktorzy stoja jak idioci ze jest awaria ? W tym czasie za ladą stało uwaga: PIĘCIU ( 5 !!! ) pracowników, z których jedna kobieta probowala rozwiazac problem z systemem, reszta ( 4 !!! ) stala oparta o szafke z zalozonymi rekoma na brzuchu !!!! Zapytalem dlaczego nikt nic nie robi procz jednego pracownika rozmawiajacego z jakims operatorem, nikt nie informuje klientow na zewnatrz, albo jesli im sie nie chce, dlaczego nie zostaly przy wjezdzie postawione czerwonobiale pacholki ktore uniemozliwialyby wjazd na i tak nieczynna stacje i nie dezorientowałiby kierowców? Na co jedna z pracownic, szczupla mloda brunetka w długich włosach, niestety nie zauwazylem imienia zaczela na mnie oburzona krzyczec skad wiem ze nic nie robi ?!! Na co odpowiedzialem ze przeciez widze ! Ze mi sie spieszy , mam do zrobienia kupe kilometrow a marnuje czas , bo gdyby choc jedna osoba stala na zewnatrz i informowala klientow o sytuacji, to zatankowalbym gdzie indziej, i ze nie mam czasu stac tak jak ona gdzie o okreslonej godzinie pojdzie do domu i bedzie miala wszystko gdzies. Na co odpyskowala ze nie mam pojecia ile ona pracuje bo musi az 12h i pare innych epitetów. Wszystkie odpowiedzi tej dziewczyny byly krzykiem przy sali pelnej klientow. Obok stal lysy gosc w t-shircie, pracownica probujaca rozwiazac problem powiedziala ze to kierownik. Spytalem go o to samo, dlaczego pracownicy w takiej sytuacji NIC nie robia a klienci sa zdezorientowani. Co on odpowiedzial? Cytuje " Zatankował Pan?" Potwierdzilem- " To czekaj Pan" odpowiedzial. Z taka bezczelnoscia pracownika oraz totalnym brakiem kompetencji kierownika jak i absolutnym brakiem organizacji pracy jak na tej stacji nie spotkalem sie nigdy w zyciu !!!! Po jakims czasie zauwazelem jak pod dystrybutorem szamoce sie obcokrajowiec( zdaje mi sie ze byly to nr.belgijskie, auto czarny SUV ), kasliwie dodalem ze teraz obcokrajowiec pare minut probuje zatankowac i szarpie sie z niedzialajacym wezem i szkoda ze nikomu z tak zapracowanych ludzi jak ci z zalozonymi rekoma za lada, nie chce sie mu powiedziec ze jest awaria i mu sie nie uda. Po chwili Pana kierownika chyba ugryzla duma bo wreszcie poszedl na zewnatrz ( tez pierwsze widzialem, bo w kazdej normalnej firmie kierownik wydalby odpowiednie dyspozycje pracownikom) i podchodzil do czekajacych ludzi uswiadamiajac ich. W tym czasie zona dzwonila do ORLENa pod nr 502167536 z zapytaniem co sie dzieje ze tutaj sa takie cyrki i ze ile mozna czekac ? Pracownik infolini zadzwonil na stacje, po chwili kierownik powiedzial ze mozna zaplacic gotowka,ale bez paragonu. Co tez uczynilismy. Cala sytuacja trwala pol godziny.Nasuwają sie pytania: Dlaczego kierownik stacji, lub kierownik zmiany nie wystawil od razu pracownikow na placu aby informowali przyjezdzajacych klientow o wystapieniu awarii ( Awaria trwala juz dluzsza chwile przed moim przyjazdem)? Dlaczego nie wystawiono " pachołków" uniemozliwiajacych podjazd pod dystrybutor co oszczedziloby czas i nerwy klientow? Co to za podejscie do klienta przez kierownika , tekst" zatankowal Pan? To czekaj Pan" ?!!! Gdyby awaria trwala 3h , to mialbym tyle stac??? Skad ORLEN wziął tego kierownika ??? Nie ma zielonego pojecia o zarzadzaniu obiektem w sytuacjach wyjatkowych !!!! I kto dał prace brunetce ktora krzyczy na klientow przy innych. Pani nie powinna stac przy ladzie i miec kontakt z klientami !!!!!!!Awarie sie zdarzaja, złośliwość rzeczy martwych.Ale taka sytuacja i chaos jaki panowal na stacji uwazam za niedopuszczalne !!!!!.Brak kompetencji u pracowników tej stacji wręcz się z nich wylewała, a ilustracją tego powinien byc obraz calej zalogi stojacej za lada z zalozonymi rekoma gdy w około i na placu królował chaos.

Marcin_1498

26.07.2018

ORLEN

Placówka

Sulęcin, Poznańska 1b

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Marcin_1498

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy czesto sie zachowuja jakby pracowali tam za kare. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czasem...
Bardzo dobrze. Czasem zdaza sie ze dania sa zimne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Tragedia.O ile...
Słabo. Tragedia.O ile do wygladu restauracji nie mozna sie przyczepic, o tyle oferowane dania pozostawiaja wiele do zyczenia.Dostalem burgera w ktorym kotlet zajmowal mniej niz polowe powierzchni bulki,byl mniejszy od krazka cebuli. Gdy w kasie zapytalem czy zawsze daja takie mini kotleciki do burgerow, pracownica zarumienila sie i ze spuszczona glowa odpowiedziala" Niestety tak". Uwazam te Burger King oszukuje klientow. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacja eMila...
Rewelacyjnie. Stacja eMila jest stacja bezobslugowa na ktorej nikt nie pracuje, wiec dziwia mnie pytania na temat jej personelu. Poza tym nie ma sie czego przyczepic. Jest po prostu bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

eMILA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobra...
Bardzo dobrze. Dobra cena i jakosc paliw. Lecz obsluga pozostawia wiele do zyczenia. Nie raz spotkalem sie z obslugiwaniem poza kolejnoscia po znajomosci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprawna obsługa,...
Rewelacyjnie. Sprawna obsługa, pracownicy kompetentni , oraz uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
Z zona czekaliśmy...
Z zona czekaliśmy na przesyłkę. 02.05.2017 zona dostała sms ze przesyłka dotrze 04.05.2017 miedzy godz 11:00 -13:00. Jako ze jest to dla nas bardzo ważna paczka,żona specjalnie wzięła wolne w pracy aby ja odebrać i być dostępna.04.05.2017 rano przyszedł ten sam sms drugi raz. Oczywiście paczka w deklarowanych godzinach nie dotarła. Zona zadzwoniła na infolinie DHL ,otrzymała informacje ze dotrze jednak miedzy 16:00-17:00. Również nie dotarła. Sprawdziliśmy na stronie DHL gdzie można śledzić przesyłkę, gdzie ona jest i jakież było nasze zaskoczenie, gdy przeczytaliśmy ze kurier nikogo nie zastał i dlatego nie została dostarczona ( zona siedziała cały dzień w domu ) . Zadzwoniliśmy ponownie do DHL i kolejne zaskoczenie,Pani poinformowała nas, ze w systemie widnieje informacja, ze paczka nie została dostarczona z braku czasu !!!!!!!! Dla klienta wyświetla się info ze kurier nie zastał adresata, a w systemie firmy prawdziwa,ze nie miał czasu !!! Uważam to za najzwyklejsze lekceważenie obowiązków służbowych przez kuriera, jak również po prostu okłamywanie klientów przez firmę DHL gdzie nie podaje się prawdziwych powodów nie wywiązania się kuriera z obowiązków. Na infolinii nie mogliśmy się również doprosić o nr telefonu do kuriera,aby się z nim skontaktować ( w każdej innej firmie kurierskiej w której wysyłaliśmy , bądź też odbieraliśmy przesyłki nie było z tym NIGDY najmniejszych problemów), ponieważ kurier był na tyle leniwy, że nie chciało mu się nawet zadzwonić do nas i poinformować, ze ma problem z dostarczeniem przesyłki !!! Żona musi kolejny raz brać wolne, aby odebrać przesyłkę, z racji gabarytów paczki, w pracy tego zrobić nie może.Próbowaliśmy złożyć reklamacje na stronie DHL, lecz algorytm jej składania jest tak stworzony, aby maksymalnie zniechęcić do tego klientów.Szczerze i z całego serca odradzam korzystanie z firmy DHL !!!!!!

Marcin_1498

05.05.2017

DHL

Placówka

Przecław, Kasztanowa 12

Nie zgadzam się (0)
Z informacji od...
Z informacji od znajomych dowiedzieliśmy się o nowym lokalu w mieście. Postanowiliśmy go sprawdzić z żoną i synem.Byliśmy dzisiaj po południu na obiedzie.Jakie mamy wrażenia? Jedzenie pyszne,dawno nie jadłem tak smacznej grillowanej karkówki,obsługa również sprawna i miła.Wystrój świetny, wrażenie robi to że tuż za szybą widać jak waży się piwo, które można również zakupić na świeżo. Ceny są rozsądne, nie zwalają z nóg. Jedyne do czego mogę się przyczepić to czas obsługi, ale lokal był pełen więc jest to zrozumiałe.Naprawdę szczerze polecam !!!

Marcin_1498

12.10.2015

Nowy Browar

Placówka

Szczecin, Partyzantów 2

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem skorzystać z...
Postanowiłem skorzystać z usług Netii i wziąć tam internet wraz z telefonem stacjonarnym.Poprzez infolinię zawarłem umowę,przyjechał kurier,podpisałem ,odesłałem i...cisza. Półtora tygodnia nikt się nie odzywał ,nadmienię że ustaliłem warunki w taki sposób że określonego dnia kończy mi się umowa w jednej sieci i automatycznie mniej więcej w tym samym czasie miała być aktywowana w Netii.Po półtora tygodnia postanowiłem sam zadzwonić i okazało się że usługa nie zostanie aktywowana póki nie wpłacę kilkuset złotych kaucji o której nikt nie raczył mnie poinformować.Dzwoniłem 2krotnie w przeciągu kilku dni i prosiłem o pozostawienie informacji o tym ąby skontaktowała się ze mną konsultantka z która uzgadniałem warunki umowy.Jak można się było spodziewać ,takiego telefonu nie otrzymałem.Dostałem za to informacje od kolejnego konsultanta że mogę złożyć reklamację na której rozpatrzenie Netia ma 30 dni !! Nieważne że za niecałe 2tyg kończy mi się umowa z 1szą siecią,Netia każe mi wymieniać maile i czekać po miesiąc czasu.Jako że nie mam zamiaru bawić się w wymianę mailów ,wypowiedziałem umowę która jeszcze nie zdążyła być aktywowana.Po wysłaniu mailem wypowiedzenia po 2 dniach zadzwoniłem aby się dowiedzieć czy wypowiedzenie zostało wprowadzone w system ,otrzymałem informację że konsultantka nie ma dostępu do takiej informacji,spytałem więc kto ma i żeby mnie z nim połączyła,lecz Pani konsultantka nie wie.Usłyszałem że są nadawane losowo,na moje pytanie czy mam wiec dzwonić do skutku aż szczęśliwie trafię na konsultanta z uprawnieniami,usłyszałem że "może pan próbowac".Uważam działania Netii za wyjątkowo nieprofesjonalne i zniechęcające potencjalnych klientów.Uzgadnianie warunków jest piękne i bezproblemowe,lecz gdy już jest problem tak jak u mnie to jest masakra.Brak możliwości uzyskania podstawowych informacji u konsultanta jest dla mnie po prostu chore.

Marcin_1498

16.05.2014

Netia

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podczas przedłużania umowy...
Podczas przedłużania umowy poprzez infolinie ,została mi przedstawiona propozycja ubezpieczenia urządzenia.Miało ono kosztować 10pln miesięcznie do każdej faktury,nie zgodziłem się na to gdyż miałem już wcześniej problemy z dochodzeniem roszczeń z takowych ubezpieczeń i korzystać z niego nie chciałem.Wtedy konsultant powiadomił mnie ze w ramach promocji,przedłużenia umowy koszt ubezpieczenia będzie w kwocie abonamentu wynoszącego niecałe 40pln.Przy otrzymaniu faktury dowiedziałem się ze mimo to kwota 10pln została mi doliczona i tu zaczyna się wymiana mailow z BOA T-Mobile którzy wpierw wypierają się ze miałem mieć ubezpieczenie płatne w abonamencie ,a potem na moja prośbę o udostępnienie nagrania moich negocjacji przedłużenia umowy,otrzymałem odmowę tłumacząc się ze udostępnienie takie może mieć miejsce tylko gdy doszło do zmiany warunków umowy,fakt czekania 2tyg na odpisanie mi na maila już przemilczę.T-Mobile uważa że cytuje"Nie dotyczy to sytuacji, kiedy Abonent zawiera nową umowę lub aneks do obowiązującej umowy poza lokalem przedsiębiorstw",czyli przedłużając umowę przez infolinię nie mamy możliwości później dochodzić swoich roszczeń,gdyż nie udowodnimy ze nasza rozmowa z konsultantem miała inny przebieg niż to co twierdza konsultanci w BOA,którzy jak uważam wyciągają z nagrania wygodne dla nich zdania z kontekstu,nie bojąc się ze zostanie ono udostępnione abonentowi,bo przecież takie wygodne stworzyli dla siebie przepisy.Rozumiem że BOA T-Mobile po prostu boją się i nie chcą udostępnić takiego nagrania ponieważ kilkukrotnie upewniałem się pytając konsultanta czy za to ubezpieczenie nie będę musiał dodatkowo płacić co za każdym razem potwierdzał.Suche kopiuj wklej przepisów które otrzymałem od nich mailem o prawie do odstąpienia umowy po 10dniach itp jest pójściem po najprostszej linii z ich strony nie wkładając nawet minimum własnej inwencji w próbę rozwiązania problemu.O fakcie doliczenia mi kwoty ubezpieczenia do faktury dowiedziałem się dalej niż 10 dni po odebraniu od kuriera przesyłki.Pewnie zaraz będą się tłumaczyć że mogłem czytać dokumenty od kuriera itp.Owszem,po odebraniu ich przeczytałem,ale pamiętałem co mówił mi konsultant ,wiedziałem że rozmowy są nagrywane i w razie czego będę mógł dochodzić swoich roszczeń na tej podstawie.Ale nie wiedziałem że są one udostępniane wtedy kiedy im jest to wygodne,przestrzegam przed tym wszystkich przedłużających usługę poprzez infolinię,nie wierzcie w zapewnienia że w "trosce o klienta rozmowy są nagrywane",rozmowy są nagrywane dla wygody BOA ,nie dla Nas.Po wygaśnięciu obecnej umowy odchodzę z T-mobile,nie chcę mieć kompletnie nic wspólnego z tą firmą która mnie naciąga,oszukuje i w żywe oczy próbuje mi wmawiać że tak nie jest.

Marcin_1498

24.07.2013

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałek pojechałem...
W poniedziałek pojechałem wymienić opony na letnie.Postanowiłem skożystać z firmy MotoOgar mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Mieszka Igo jako że zakupiłem bon rabatowy na tą usługę w tym warsztacie.Umówiony byłem na 17.30,lecz miał miejsce poślizg,co w pełni rozumiem gdyż sam kiedyś pracowałem w warsztacie i wiem że zdażają się sytuacje nieprzewidziane,lecz nie spodziewałem się oczekiwania ponad półtora godziny.Po wjechaniu oraz podczas zmiany doszło do uszkodzenia jednej opony.Szef warsztatu podjął decyzję że załatwi mi komplet opon na jedną oś w ramach rekompensaty.Reszta zmiany poszła bez problemu.Podsumowując,warsztat robi pozytywne wrażenie,pracownicy znają się na swojej pracy,czas obsługi ?No z tym gorzej ale rozumiem to ponieważ pracowało tam wtedy akurat tylko 2 mechaników i robili jeszcze inne auto w międzyczasie,szef okazał się bardzo w porządku zachował sie bardzo ok przy awarii opony jak również podczas mojego oczekiwania znalazł czas na pogaduchy z klientami co oni odbierają bardzo pozytywnie.Mogę polecic ten warsztat,udając sie tam warto wczesniej zadzwonic i się umówić ,ceny usług są również jak najbardziej przystępne.

Marcin_1498

30.03.2012

MotoOgar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (13)
Bylismy z żona...
Bylismy z żona poszukac obuwia dla naszego 3letniego syna do przedszkola,Bedac w Nowym Turzynie trafiliśmy do sklepu "Sznurówka".Sklepik mimo że mały zaskoczył nas dużym asortymentem,obuwia dla najmłodszych od kapci,pólbutów po kalosze i kozaczki.Pani prowadząca sklep wykazała się duża wiedzą i kompetencją, służyła duża pomocą,ma znakomity kontakt z dziećmi.W sklepie są dla nich fajne foteliki,nasz syn nie chcial z nich zejść. Ceny przystępne,syn po zakupie bucików dostał pamiątkowego lizaka.Z czystym sumieniem polecam ten sklep,na pewno znajdziecie tam odpowiednie obuwie dla swoich pociech .

Marcin_1498

30.01.2012

Sznurówka

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy 40

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi