Przewozy Regionalne - POLREGIO

(1.36)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (260 z 324)

Jedynie szkoda że...
Jedynie szkoda że nie ma możliwości wybrania ujemnych punktów. Szkoda gadać, pociąg ledwo jedzie, obsługa jest chyba tam z powodu odrabiania kar społecznych i nie ma co liczyć na ich pomoc czy uprzejmość. ,, Wagon na rowery" w którym jako jedynym otwiera się jedna część drzwi rozsuwanych i przez to nie da się tam wejść z rowerem - co to ma być!? Każda jazda to opóźnienia, stanie w szczerym polu i niemiłe wspomnienia.

Klient_ERV6z

18.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo częste opóźnienia...
Bardzo częste opóźnienia są skandaliczne. Ale jeszcze większym szokiem są bardzo częste odwołania pociągów. W przeciągu miesiąca na trasie Warszawa - Łódź, odwołano pociąg trzy razy. W dniu, kiedy odwołano poranny pociąg do Łodzi o godzinie 6.35 zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o której mogę spodziewać się kolejnego połączenia. Pan poinformował mnie, że po godzinie 14.00. SKANDAL! Dodatkowo na trasie, gdzie swego czasu pociąg jeździł 1h37min, teraz zaczął jeździć 2h. Zmiana rozkładu też absurdalna. Przesunięcie pociągu z godzin 6.35 na 5.30. BRAWO! Żenujące.

Klient_KilQW

13.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konduktorzy strasznie nie...
Konduktorzy strasznie nie mili bez kultury czepiają się o drobnostki. Pociągi za czasów komuny a ceny z kosmosu. Do tego ciągłe opóźnienia

niezalogowany-uzytkownik

11.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Trasa Zielona Góra...
Trasa Zielona Góra - Żary to jakiś nieśmieszny żart. 3 z 4 pociągów, którymi chciałam jechać były odwołane, bez komunikacji zastępczej. Pomijam fakt, że jak już jakiś pociąg pojedzie, to jest opóźniony i nie ma szans zdążyć na przesiadkę. Kpina ...

Klient_XxPe

03.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wsiadłam do pociągu...
Wsiadłam do pociągu nie wiedziałam ze to wagon specjalny dla obsługi poszłam do innego ale nie chcąc zostawiłam słuchawki, wróciłam tylko po nie a konduktor aroganckim tonem ze mam opuścić to miejsce I stad wyjść, nie wiem kto zatrudnia takich prostaków

Klient_fb0S

30.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Opolskie Polredżioo to...
Opolskie Polredżioo to komuna w czystej postaci. Drożyzna cenowa, a tabor to wstyd ! Mam nadzieję, że ten przewoźnik zniknie z obsługi trasy Kluczbork - Katowice i wrócą nowoczesne i konkurencyjne cenowo Koleje Śląskie.

Klient_uu8X

18.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
jak można odwołać...
jak można odwołać ostatni pociąg do mojej wsi jakbym miała auto to spoko ale to jedyna forma przejazdu dla mnie do domu. Jeszcze raz proszę żeby nastawnym razem się to nie powtórzyło nie chce bać się wracać do domu:)

Klient_OSkf

14.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Dziękujemy za...
Super. Dziękujemy za zaczekanie na nasz spóźniony pociąg z Warszawy

Klient_RoP1

23.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pociąg relacji Poznań...
Pociąg relacji Poznań - Leszno godz.23 w dn. 21 marca 22r. Ostatnie połączenie w tym dniu Wracaliśmy z dalekiej podróży opóźnionym pociągiem z Warszawy, bardzo zmęczeni Na nasza prośbę zaczekano na nas, dzięki czemu byliśmy 3 godziny wcześniej w domu Bardzo dziękujemy ER Michalscy

Klient_RoP1

23.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Trasa Zielona Góra/...
Trasa Zielona Góra/ Głogów - Wrocław to jakiś nieśmieszny żart. Nie ma dnia żeby nie było opóźnionego pociągu i nie mam na myśli 15min ale po 45min.

Klient_lSfk

11.03.2022

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Pociągi na odcinku...
Pociągi na odcinku Wrocław-Głogów są tak stare, że się psują na trasie. Cena biletów wzrosła a jakość nadal niska. Nie mówiąc o opóźnieniach.

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W nocy z...
W nocy z 31.12.2021 na 01.01.2021 na dworcu w Zakopanem, nie można było bez opłaty skorzystać z samego umycia rąk. Konduktorzy odprawiający pociąg do Krakowa przez Poronin i Biały Dunajec bez podania podstawy prawnej sprzedawali bilety przed a nie w pociągu. Konduktor kobieta około 40 - 50 lat, z krótkimi tlenionymi włosami sprzedając bilety stała z niewłaściwej strony żółtej linii od strony pociągu. W wagonie w którym korzystałem z ubikacji były resztki mydła i walający się papier toaletowy.

Jarosław_570

07.01.2022

Placówka

Zakopane, Chramcówki 35

Nie zgadzam się (0)
kontroler powiedział, ze...
kontroler powiedział, ze mam podrabiana legitymację i kazał mi zapłacić z dopłatą i chciał dzwonić po policje nie polecam

Klient_NTfi

29.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj 9djazd do...
Dzisiaj 9djazd do Kielc 19.13 podpinali druga jednostkę najpierw z przodu, potem z tyłu i tak im zeszło 30 minut stania i czekani bo nie można było zrobić tego wcześniej, oczywiście zero informacji od obsługi. Ta spółka mnie zadziwia, komuna dawno minęła a u nich klient jest dla nich a nie oni dla niego

Klient_pfS5

22.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słaba obsługa, wcisnąłem...
Słaba obsługa, wcisnąłem przycisk info żeby się dowiedzieć czy to na pewno odpowiedni pociąg…zostałem okrzyczany potraktowany bardzo niemiło i pan na koniec nie udzielił mi sądnej informacji tylko się rozłączył…żałosne

niezalogowany-uzytkownik

16.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
spieszyłam się na...
spieszyłam się na pociąg do krakowa i jeden z kanarów zamiast sprzedać mi bilet po 6 złotych skasował mnie za 13,60 bo nie kupiłam biletu w kasie i tylko i wyłącznie bo pani która była przede mną wkurzyła się bo pociąg się opóźnił. nigdy więcej skoro bilet polregio jest droższy od icc tam przynajmniej mili są

Klient_Nxpm

11.12.2021

Placówka

Brzeg, ul. Łokietka 24b

Nie zgadzam się (0)
Stale opóźnienia,...
Stale opóźnienia, żaden skład nie przyjeżdża na czas. Wagony przepełnione. Brudno. Konduktorzy nieuprzejmi.

Klient_n2YO

24.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jeździłam tymi liniami...
Jeździłam tymi liniami często na trasie Toruń Wschodni - Bydgoszcz Wchód i z powrotem, a większych problemów nigdy nie było. Wiadomo pociąg się czasem spóźnił ale to nic nadzwyczajnego, poza tym nic się nie działo, do czasu... Jestem na dworcu gdzie nie było kasy biletowej więc zaraz po wejściu do pociągu idę do konduktora celem zakupu biletu (robiłam tak wiele razy). Pan konduktor odpowiada, że jest taka możliwość kiedy będzie sprawdzał bilety. Dopytałam tylko czy na pewno bo nie chce dostać mandatu za brak biletu, a pan potwierdził. Dziwna praktyka ale skoro tak powiedział to usiadłam. Czekałam aż podejdzie, byłam tak zestresowana czy na pewno mnie pamięta, że nie mogłam się niczym zająć, nawet nie wyjęłam książki. W końcu podszedł, pyta skąd i dokąd jadę to odpowiadam, że z Toruń Wschodni do Bydgoszcz Wschód. Chce zapłacić kartą ale pan powiedział, że ma być gotówka, poszukałam więc pieniądze. Otrzymując resztę zorientowałam się, że coś jest nie tak (bilet na tej trasie ZAWSZE kosztował 9 zł, a ten kosztował 16,40 zł), patrzę na bilet, a tam wklepane złe przystanki. Znowu się wystraszyłam bo to by oznaczało, że mam nieodpowiedni bilet. No więc podchodzę do pana konduktora celem wyjaśnienia sytuacji. Ledwo się odezwałam, a ten wybuchł krzykiem na cały wagon. Wokół pełno ludzi, zrobiło mi się strasznie wstyd, nie chcąc już dłużej przeciągać tego upokorzenia postanowiłam odpuścić i usiąść. Sama pracowałam w sektorze obsługi klienta ale NIGDY nie przyszłoby mi do głowy tak odezwać się do klienta. Była to moja ostatnia podróż tymi liniami... Wole wstawać wcześniej na pociąg od innego przewodnika i wracać po pracy godzinę później niż tylko znowu jechać tymi liniami.

Klient_DGqJ

15.11.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Tragedia, pociąg o...
Tragedia, pociąg o tej samej godzinie spóźnia się chyba za każdym możliwym razem. To może zmieńcie po prostu godzinę na rozkładzie skoro odjeżdża o 20:20 a nie 20. Dla was to 20 minut a dla ludzi którzy z pociągu muszą zdążyć na czas np. Na autobus to są cenne chwile

Klient_VH13

29.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
niewybaczalnie zmarnowany czas...
niewybaczalnie zmarnowany czas podróżujących, pociąg stał w miejscu przez godzinę, niedaleko stacji początkowej

Klient_9CNa

28.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Przewozy Regionalne - POLREGIO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;