Przewozy Regionalne - POLREGIO

(1.45)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (268 z 413)

Pociąg o 16.44...
Pociąg o 16.44 Kraków - Krynica zdrój. Przyjechał pojedynczy skład, 10 minut do odjazdu ludzi napchane, że nie ma czym oddychać, o przejściu do toalety, nawet nie ma co myśleć. Konduktor pewnie zacznie bilety sprawdzać w okolicy Tarnowa, bo nie ma szans by przeszedł. Jak dojedziemy do płaszowa to pociąg będzie wyglądał jak w krajach 3 świata, oblepiony ludźmi...... Skoro mają takie zapotrzebowanie to niech ogranicza sprzedaż biletów itp. lub dodadzą kolejne składy. W ten sposób odstraszają od koleji.

TomasyIco

06.12.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie będę tracić...
Nie będę tracić cennego czasu, więc tylko jedno słowo - żenada!!!

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sierpień 19... Tego dnia...
Sierpień 19... Tego dnia jechałam z koleżanką do domu pociągiem. Wszystko było okej, ale była pora sprawdzania biletów. Moja koleżanka dzisiaj po kupieniu biletu oblała legitymację, zdjęcie odpadło ale nadal legitymacja była czytelna, i też miała przy sobie dowód. Pani konduktor zaczęła mówić że jest to dokument nie ważny. Ja natomiast kupowałam bilet przez aplikacje, pieniądze mi zabrało więc uznałam że płatność się udała, ale jak dałam pani sprawdzenie biletu to aplikacja pokazała 404 error. Biletu też nie mogłam znaleźć na email-u. I na miejscu tej pani konduktor też była bym zdenerwowana,.. Tylko, że ona zamiast spokojnym tonem, to po prostu zaczęła grozić policją, dużym mandatem, jakimiś cenami które tak naprawdę są zbyt wysokie nawet za mandat? I ogółem jej ton głosu był bardzo nie przyzwoity. Tylko też chodzi o to, że ja choruje na depresję. Dla mnie takie zachowanie wzbudziło duży stres i w tym płacz, nie mogłam normalnie z tą panią porozmawiać. Próbowałam wytłumaczyć sytuację ale ona ciągle mi przerywała mówiąc "kartą czy gotówką? " mimo iż jej za pierwszym razem odpowiedziałam że kartą, to się musiała zapytać następne 15 razy.. Powiedziała że mam zapłacić 60 zł? I wytłumaczyłam jej że aktualnie takiej kwoty nie mam- a ona na to- KARTĄ CZY GOTÓWKĄ?- nie dało się dogadać. I mam ogromny problem po prostu z jej bardzo nie profesjolanym zachowaniem. Ona nie wie na co pasażerowie mogą chorować przez to nie powinna się zachowywać jakby była nawiedzona. Wiem że w tej sytuacji akurat też była to moja wina bo nie zerknęłam aplikacji po zakupie, ale mogłyśmy to normalnie przegadać .. A nie- KARTĄ CZY GOTÓWKĄ?! ?!?

Niezweryfikowany Klient_dLacU

19.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziwna polityka cenowa:...
Dziwna polityka cenowa: Chciałem kupić bilet z Gdyni do Malborka na jakiś pociąg Polregio 28 czerwca 2024 odjeżdżający z Gdyni w godzinach popołudniowo-wieczornych. Okazało się że do ceny biletu jeszcze doliczają opłatę za bagaż, w tym nawet za mały bagaż podręczny. Czy to jest przewoźnik kolejowy, czy linia lotnicza, a przecież nawet tanie linie lotnicze mały bagaż podręczny mają w cenie biletu? Do tego cena biletu w drugiej klasie była wyższa niż cena biletu na tej samej trasie u konkurencyjnego przewoźnika PKP Intercity w pierwszej klasie, w efekcie kupiłem bilet na pociąg PKP Intercity. Nie rozumiem tej polityki cenowej, bo przecież pociągi Polergio to pociągi o niższej kategorii niż pociągi PKP Intercity do tego bez możliwości rezerwowania miejsca. Kto ustala te ceny? Powinien tym się zająć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wracałam z Kołobrzegu...
Wracałam z Kołobrzegu o godzinie 16:15 dnia 01.05.2024. Pani konduktor była bardzo nie miła wręcz opryskliwa.Oschle zwracała się do dziecka a gdy szukałam biletu to poganiała aby szybciej to robić ponieważ nie ma czasu.Nie polecam bardzo się zawiodłam.Ponadto było bardzo zimno w pociągu.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dnia 25.03 o...
Dnia 25.03 o godzinie 18.40 jechałam pociągiem z Lublin Główny w kierunku Dęblina.Pan konduktor który obsługiwał ten pociąg był bardzo miły i opiekuńczy w stosunku do pasażerów.Zawsze uśmiechnięty(już kilka razy spotkałam go na tej trasie)Z poczuciem humoru.Mam nadzieję że zostanie doceniony za swoją ciężką pracę.Oby więcej takich konduktorów

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ciągłe opóźnienia pociągów...
Ciągłe opóźnienia pociągów po minimum 15-20 minut, odwoływanie pociągów bez informowania o takiej sytuacji pasażerów, ogólnie tragedia. Jedynym plusem jest miła obsługa na infolinii.

FilipNowak_mDRt

17.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mam kupiony bilet...
Mam kupiony bilet miesięczny, nagle na kilka dni znika pociąg, którym jeżdżą ludzie do pracy i szkoły, śmiech na sali. Serdecznie nie pozdrawiam

niezalogowany-uzytkownik

20.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jadąc do pracy...
Jadąc do pracy Miechów -Kraków KLM ich pociągi są ciche, nowoczesne,a wracam polregio to masakra trzęsienie ziemi,huk, zawieszenie jakby się miało rozpaść,trzaski....30 lat różnicy..masakra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polregio Kłodawka to...
Polregio Kłodawka to porażka. Nie ma gdzie stać i czym oddychać, ludzi napchane, pociąg mały. Jak macie jechać Kłodawką to lepiej nie jechać wcale Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

09.12.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mam orzeczenie o...
Mam orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jakoś gorzej się poczułam(miałam napadu epilepsji) i spóźniłam się na swój pociąg intercity. Nie sądziłam że będzie to jakiś wielki problem abym na ten sam bilet pojechała zaraz pociągiem regio ale się pomyliłam. Pan konduktor może i słusznie stwierdził że mój bilet jest nie ważny, i musiałam dokupić bilet regio . Powiedział to takim tonem że aż w pięty mi poszło. Jakość obsługi w tym pociągu regio to jakaś bezduszna machina w której brak jest jakichkolwiek najbardziej ludzkich uczuć, empatii i zrozumienia. Nie rozumiem jak można tak traktować swoich klientów to dzięki nam mają swoją pracę. Nie mówię że wszyscy są tacy sami ale ten "pan" kierownik pociągu pomylił się z powołaniem . Ja jako osoba niepełnosprawna zostałam przez niego potraktowana jak zło konieczne. Aby nikt więcej nie został potraktowany tak już przez tego pana

Klient_JB3tB

06.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Składy niedopasowane do...
Składy niedopasowane do potrzeb pasażerów oraz natężenia ruchu.Konduktorzy niemili pracujący jak za karę. Trasa Szczecin - Zielona Góra w piątek południe gdzie olbrzymią ilość ludzi czeka na peronie- podstawiają szynobus na 1/4 zapotrzebowania, a w konsekwencji tego, konduktorzy nie pozwalają wsiąść do pociągu ludziom z biletami. Ale tak to jest jak miliony idą dla zarządu zamiast na rozwój i inwestycje. Brak słów.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam....
Zdecydowanie nie polecam. Bardzo częste opóźnienia pociągów. Rozumiem zdarzenia losowe jednak ostatnio zdarza się to bardzo często. Brak informacji dla podróżujących na stacji o opóźnieniu oraz brak komunikacji zastępczej. Opóźnienie wynosiło 94 minuty.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie.
Szybko i sprawnie.

Klient_mTfib

14.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Niezawodny transport pomiędzy...
Niezawodny transport pomiędzy mniejszymi miejscowościami to jeden z głównych atutów przewoźnika. Często podróżuję ich elektrycznym pociągiem po Mazurach. Wygodne siedzenia, czystość wagonów oraz ogólna atmosfera podróży sprawiają, że każda podróż jest przyjemnością. Jestem zadowolona z zakresu połączeń oferowanych przez Polregio, zwłaszcza pomiędzy mniejszymi miejscowościami. Dzięki temu dostęp do miejsc, które nie zawsze są obsługiwane przez większych przewoźników, staje się łatwiejszy. Chciałbym również zwrócić uwagę na pewien aspekt, który dla niektórych pasażerów może stanowić dyskomfort. Chodzi o wyjątkowo głośną sygnalizację gwizdkową, którą posługują się konduktorzy podczas podróży. Choć rozumiem, że jest to metoda komunikacji między personelem, to jednak drażni uszy podróżnym.

Xerentia

13.08.2023

Placówka

Ełk, Dąbrowskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Tabor w większości...
Tabor w większości stary, ale zdarza się nowy i komfortowy. Obsługa - zależy, na kogo trafisz... bardzo ociągają się ze zgłaszaniem skomunikowań, w efekcie pociągi (na które normalnie by się zdążyło) przez ich opóźnienie odjeżdżają.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka, tania, wygodna...
Szybka, tania, wygodna forma podróżowania. Kierownicy uprzejmi, pomocni i z dobrym podejściem do podróżnego

mateuszl09

19.07.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Spóźnienia, krzyk konduktorów...
Spóźnienia, krzyk konduktorów brak profesjonalizmu i kultury, brak miejsc, brud, katastrofa, odradzam korzystanie z tych linii.

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam! Zwolnić...
Nie polecam! Zwolnić wszystkich za brak kultury, brud, Krzyki konduktorów na pasażerów, spóźnienia! Odradzam!

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Żenujące podejście do...
Żenujące podejście do pasażerów, brak kultury, krzyk, brud, brak miejsc, strasznie opóźnienia. Brak słów, powinni to wycofać a pracownikow zwolnić dyscyplinarnie za taką obsługę!

WioletaBe

28.05.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Przewozy Regionalne - POLREGIO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?