eMILA

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (37 z 37)

Dobrze. Bardzo mi...
Dobrze. Bardzo mi odpowiada ta bezosobowa forma obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2580

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Stację...
Bardzo dobrze. Stację paliw eMila charakteryzuje fakt, że jest samoobsługowa. To ode mnie zależy ile czasu spędzę na stacji i jak przebiegnie proces tankowania. Nie ukrywam, że bardzo mi to odpowiada, dlatego najczęściej wybieram właśnie tę stację benzynową. Na plus zasługują ceny i jakość paliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_114

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Stacja samoobsługowa,...
Źle. Stacja samoobsługowa, bez pracowników. Kolorowy design zachęca do skorzystania z oferty, jednak cena i obsługa pozostawiają nieco do życzenia.Rozliczamy się z automatem, który zdarza się że nie wyda reszty. Polecam w ostateczności Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Fanaberia

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja na...
Dobrze. Stacja na której tankowałam auto jest bez obsługowa więc ciężko mi oceniać obsługę. Ogólnie bardzo fajna stacja szybko się tankuje i paliwo nie jest drogie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Sylwia_1349

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Eliza_108

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oleśka

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Organizacja i...
Super. Organizacja i czas obsługi bardzo na tak. Wygląd miejsca zachęcający do zakupów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dorota_1330

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacja w...
Rewelacyjnie. Stacja w całości samoobsługowa, zero obsługi, zero sprzedaży innej niż paliwo. Płacisz, tankujesz i jedziesz dalej. Ideał! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo podoba...
Rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się pomysł na stację bezobsługową. Tankuje się świetnie i tanio. Brakuje jedynie kosza na śmieci, rękawiczek nie oczekuję bo pewnie by znikały. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_158

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo dobra...
Super. Bardzo dobra obsługa klienta. Pracownik miły i kompetentny służył swoją pomocą. Znał bardzo dobrze oferty sprzedażowe stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1618

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_1899

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Tankowałem...
Tak sobie. Tankowałem na stacji automatycznej i nie miałem kontaktu z obsługą . Stacja czysta i wszystko sprawnie działało. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_24

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Robert_628

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Katarzyna_2576

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Paweł_2184

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Jakinf

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Stacja eMila...
Rewelacyjnie. Stacja eMila jest stacja bezobslugowa na ktorej nikt nie pracuje, wiec dziwia mnie pytania na temat jej personelu. Poza tym nie ma sie czego przyczepic. Jest po prostu bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_1498

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1289

18.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

eMILA

Dane firmy

Zabrze

Zabrze, Wolności 41

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eMILA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.