Ryanair

(3.66)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (282 z 522)

dzięki niej mogę...
dzięki niej mogę pozwolić sobie na zakup biletów lotniczych

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Samolot, którym leciałam...
Samolot, którym leciałam był nieposprzątany. Bluzę, którą zostawiłam w samolocie straciłam na zawsze. Nikt w biurze Ryanair mi nie pomógł.

DOROTA_1341

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba jakość...
Bardzo słaba jakość obsługi, personel nie był przyjazny.

Klient_TclE

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra cena.
Dobra cena.

Piotr_1072

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Standardowa i tania...
Standardowa i tania linia lotnicza. Polecam warta ceny

Klient_QnI4

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma odwołała lot,...
Firma odwołała lot, który miał się odbyć w poniedziałek ,w piątek w środku nocy za pomocą SMSa , złożyłem wniosek o odszkodowanie po 3 miesiącach dalej brak odpowiedzi. Nie polecam

Bartosz_332

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko i tanio
Szybko i tanio

Tredzio

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze latam Ryanair...
Zawsze latam Ryanair . Trochę bałagan w obsłudze ale tanie loty zachęcają .

Klient_n82f

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Liczne promocje na...
Liczne promocje na tanie loty, duża liczba połączeń.

Klient_qspY

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam zmuszona już...
Byłam zmuszona już nie raz prosić o pomoc konsultantów z Ryanair. Wielokrotnie byłam zadowolona w 100% z obsługi, jaedank bywały chwile, kiedy poziom obsługi był zdecydowanie niższy. Całe szczęście to tylko pojedyncze sytuacje.

Klient_X5Ys

09.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś bardzo lubiłam...
Kiedyś bardzo lubiłam tą firmę, ale ostatnio wprowadzają bardzo wiele zmian, które są negatywne dla klientów i służą tylko zarobieniu dodatkowych pieniędzy. Przykładem mogą być bardzo wysokie ceny powrotne do Anglii z Polski podczas gdy bilety w drugą stronę są bardzo tanie. innym przykładem są zmiany w cenach bagaży. Firma ta straciła moje zaufanie.

Klient_Nkj5

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niskie ceny, miła...
Niskie ceny, miła obsługa

Klient_bjk9

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
niepewność, brak konkurencyjnych...
niepewność, brak konkurencyjnych cen, zmiany na niekorzysc co do poprzedniego roku

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieuprzejma obsługa...
Bardzo nieuprzejma obsługa e-mailowa lakonicznie odpisują i chcą aby po kilka razy od początku wszystko im tłumaczyć. Nie są chętni do pomocy trzeba było interweniować u europejskiego rzecznika konsumentów

Piotr_1169

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ceny czasem dobre,...
Ceny czasem dobre, jednak jakość latania bardzo słaba, opóźnienia

Marta_1855

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średni standard
Średni standard

zarejestrowany-uzytkownik

28.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam!
Uwielbiam!

Klient_GR4h

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsłauga samolotu była...
Obsłauga samolotu była bardzo oschła. Używała bardzo potocznego języka.

Klient_x00n

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na bardzo...
Obsługa na bardzo wysokim poziomie.

Klient_0Mf5

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Typowy przwoźnik nastawiony...
Typowy przwoźnik nastawiony na ilość, bez fajerwrkóww

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Ryanair

Spółka została założona w 1985 r. przez Tony’ego Ryana i jego dzieci. Pierwsze połączenie z irlandzkiego miasta Waterford (WAT) do portu lotniczego Londyn-Gatwick (LGW) zostało uruchomione w lipcu 1985 r. Obecnie (dane za rok 2012) Ryanair przewozi około 80 mln pasażerów rocznie w 25 krajach Europy oraz Izraelu, Cyprze i Maroku. W Polsce Ryanair obecny jest od marca 2005 r. Pierwszy lot odbył się 24 marca 2005 r. z wrocławskiego lotniska Strachowice (WRO) do Londynu-Stansted (STN).

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ryanair?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;