Opinia użytkownika: Marcin_1498
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Z zona czekaliśmy na przesyłkę. 02.05.2017 zona dostała sms ze przesyłka dotrze 04.05.2017 miedzy godz 11:00 -13:00. Jako ze jest to dla nas bardzo ważna paczka,żona specjalnie wzięła wolne w pracy aby ja odebrać i być dostępna.04.05.2017 rano przyszedł ten sam sms drugi raz. Oczywiście paczka w deklarowanych godzinach nie dotarła. Zona zadzwoniła na infolinie DHL ,otrzymała informacje ze dotrze jednak miedzy 16:00-17:00. Również nie dotarła. Sprawdziliśmy na stronie DHL gdzie można śledzić przesyłkę, gdzie ona jest i jakież było nasze zaskoczenie, gdy przeczytaliśmy ze kurier nikogo nie zastał i dlatego nie została dostarczona ( zona siedziała cały dzień w domu ) . Zadzwoniliśmy ponownie do DHL i kolejne zaskoczenie,Pani poinformowała nas, ze w systemie widnieje informacja, ze paczka nie została dostarczona z braku czasu !!!!!!!! Dla klienta wyświetla się info ze kurier nie zastał adresata, a w systemie firmy prawdziwa,ze nie miał czasu !!! Uważam to za najzwyklejsze lekceważenie obowiązków służbowych przez kuriera, jak również po prostu okłamywanie klientów przez firmę DHL gdzie nie podaje się prawdziwych powodów nie wywiązania się kuriera z obowiązków. Na infolinii nie mogliśmy się również doprosić o nr telefonu do kuriera,aby się z nim skontaktować ( w każdej innej firmie kurierskiej w której wysyłaliśmy , bądź też odbieraliśmy przesyłki nie było z tym NIGDY najmniejszych problemów), ponieważ kurier był na tyle leniwy, że nie chciało mu się nawet zadzwonić do nas i poinformować, ze ma problem z dostarczeniem przesyłki !!! Żona musi kolejny raz brać wolne, aby odebrać przesyłkę, z racji gabarytów paczki, w pracy tego zrobić nie może.Próbowaliśmy złożyć reklamacje na stronie DHL, lecz algorytm jej składania jest tak stworzony, aby maksymalnie zniechęcić do tego klientów.Szczerze i z całego serca odradzam korzystanie z firmy DHL !!!!!!