Opinia użytkownika: Marcin_1498
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Postanowiłem skorzystać z usług Netii i wziąć tam internet wraz z telefonem stacjonarnym.Poprzez infolinię zawarłem umowę,przyjechał kurier,podpisałem ,odesłałem i...cisza. Półtora tygodnia nikt się nie odzywał ,nadmienię że ustaliłem warunki w taki sposób że określonego dnia kończy mi się umowa w jednej sieci i automatycznie mniej więcej w tym samym czasie miała być aktywowana w Netii.Po półtora tygodnia postanowiłem sam zadzwonić i okazało się że usługa nie zostanie aktywowana póki nie wpłacę kilkuset złotych kaucji o której nikt nie raczył mnie poinformować.Dzwoniłem 2krotnie w przeciągu kilku dni i prosiłem o pozostawienie informacji o tym ąby skontaktowała się ze mną konsultantka z która uzgadniałem warunki umowy.Jak można się było spodziewać ,takiego telefonu nie otrzymałem.Dostałem za to informacje od kolejnego konsultanta że mogę złożyć reklamację na której rozpatrzenie Netia ma 30 dni !! Nieważne że za niecałe 2tyg kończy mi się umowa z 1szą siecią,Netia każe mi wymieniać maile i czekać po miesiąc czasu.Jako że nie mam zamiaru bawić się w wymianę mailów ,wypowiedziałem umowę która jeszcze nie zdążyła być aktywowana.Po wysłaniu mailem wypowiedzenia po 2 dniach zadzwoniłem aby się dowiedzieć czy wypowiedzenie zostało wprowadzone w system ,otrzymałem informację że konsultantka nie ma dostępu do takiej informacji,spytałem więc kto ma i żeby mnie z nim połączyła,lecz Pani konsultantka nie wie.Usłyszałem że są nadawane losowo,na moje pytanie czy mam wiec dzwonić do skutku aż szczęśliwie trafię na konsultanta z uprawnieniami,usłyszałem że "może pan próbowac".Uważam działania Netii za wyjątkowo nieprofesjonalne i zniechęcające potencjalnych klientów.Uzgadnianie warunków jest piękne i bezproblemowe,lecz gdy już jest problem tak jak u mnie to jest masakra.Brak możliwości uzyskania podstawowych informacji u konsultanta jest dla mnie po prostu chore.