Opinie użytkownika (19)

Słabo. Strasznie długa...
Słabo. Strasznie długa kolejka około pół godzinyNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_2279

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Małgorzata_2279

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

13.06.2017

ZiKO Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

13.06.2017

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_2279

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

27.03.2017

heyah

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_2279

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_2279

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2279

18.01.2017

heyah

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panie pracujące w...
Panie pracujące w sklepie są niesympatyczne oraz niechętne do pomocy. Trzeba im schodzić z drogi, gdy idą powiesić ubrania. Miałam również taką sytuację, iż stałam w kolejce do kasy aby poprosić o sprawdzenie czy w innym sklepie w krakowie jest mój rozmiar spodni. Gdy nadeszła moja kolej pani obsługująca powiedziała niemiłym tonem, że nie sprawdzi mi tego, gdyż jest kolejka i nie ma teraz czasu, a sprawdzanie w systemie trwa długo. A zaznaczam, że ja też stałam w kolejce, aby zapytać o mój rozmiar.

Małgorzata_2279

17.07.2014

C&A

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Panie pracujące w...
Panie pracujące w Punkcie Pobrań Krwi Diagnostyka na os. Kolorowym są bardzo miłe, uprzejme, służą poradą. Pracują szybko i sprawnie jednak mimo to nie da się uniknąć długich kolejek w godzinach rannych. Pielęgniarki fachowo pobierają krew zarówno dzieciom jak i dorosłym. Z uwagi dużą ilość klientów i wyczerpanie niestety nie odpowiadają uśmiechem na uśmiech pacjenta.

Małgorzata_2279

15.07.2014

Diagnostyka

Placówka

Kraków, os. Kolorowe 21

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie Lewiatan na os. Kolorowym jest godna pochwały. Panie pracujące w sklepie na stoisku mięsnym, jak również na kasach są bardzo uprzejme, starają się uśmiechać, zawsze kulturalne w stosunku do wszystkich klientów (również tych wymagających tzn. starszych, roszczeniowych), panie zawsze mówią dzień dobry, do widzenia, miłego dnia itd., pracują szybko i sprawnie pomimo tłumu klientów.

Małgorzata_2279

15.07.2014

Lewiatan

Placówka

Kraków, oś. Kolorowe

Nie zgadzam się (0)
Obsługa stoiska mięsnego...
Obsługa stoiska mięsnego w sklepie Carrefour ul. Medweckiego 2 w Krakowie nie wykazuje żadnego zainteresowania klientem. Po kilkuminutowym (ok. 3 min.) oczekiwaniu przed stoiskiem pani obsługująca w końcu do mnie podeszła, pomimo iż stała za szybą i doskonale widziała, że ktoś czeka na obsługę. Pani nie odpowiedziała mi na "dzień dobry", podała to o co prosiłam, sprawnie spakowała, ale również nic nie odpowiedziała, gdy mówiłam "dziękuję bardzo do widzenia". W tym czasie zamiast nawiązać jakiekolwiek relacje ze mną, rozmawiała z drugą panią obsługująca na temat asortymentu.

Małgorzata_2279

07.06.2014

Carrefour

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi