Słabo. Strasznie długa kolejka około pół godzinyNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Panie pracujące w sklepie są niesympatyczne oraz niechętne do pomocy. Trzeba im schodzić z drogi, gdy idą powiesić ubrania. Miałam również taką sytuację, iż stałam w kolejce do kasy aby poprosić o sprawdzenie czy w innym sklepie w krakowie jest mój rozmiar spodni. Gdy nadeszła moja kolej pani obsługująca powiedziała niemiłym tonem, że nie sprawdzi mi tego, gdyż jest kolejka i nie ma teraz czasu, a sprawdzanie w systemie trwa długo. A zaznaczam, że ja też stałam w kolejce, aby zapytać o mój rozmiar.
Panie pracujące w Punkcie Pobrań Krwi Diagnostyka na os. Kolorowym są bardzo miłe, uprzejme, służą poradą. Pracują szybko i sprawnie jednak mimo to nie da się uniknąć długich kolejek w godzinach rannych. Pielęgniarki fachowo pobierają krew zarówno dzieciom jak i dorosłym. Z uwagi dużą ilość klientów i wyczerpanie niestety nie odpowiadają uśmiechem na uśmiech pacjenta.
Jakość obsługi w sklepie Lewiatan na os. Kolorowym jest godna pochwały. Panie pracujące w sklepie na stoisku mięsnym, jak również na kasach są bardzo uprzejme, starają się uśmiechać, zawsze kulturalne w stosunku do wszystkich klientów (również tych wymagających tzn. starszych, roszczeniowych), panie zawsze mówią dzień dobry, do widzenia, miłego dnia itd., pracują szybko i sprawnie pomimo tłumu klientów.
Obsługa stoiska mięsnego w sklepie Carrefour ul. Medweckiego 2 w Krakowie nie wykazuje żadnego zainteresowania klientem. Po kilkuminutowym (ok. 3 min.) oczekiwaniu przed stoiskiem pani obsługująca w końcu do mnie podeszła, pomimo iż stała za szybą i doskonale widziała, że ktoś czeka na obsługę. Pani nie odpowiedziała mi na "dzień dobry", podała to o co prosiłam, sprawnie spakowała, ale również nic nie odpowiedziała, gdy mówiłam "dziękuję bardzo do widzenia". W tym czasie zamiast nawiązać jakiekolwiek relacje ze mną, rozmawiała z drugą panią obsługująca na temat asortymentu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.