Opinie użytkownika (25)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Przykro mi, że nie zapewniliśmy odpowiedniej obsługi. Mam nadzieję, że kolejne kontakty będą na najwyższym poziomie. Zapraszam do ponownych połączeń. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Super. Na...
Super. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Klient_49

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

01.08.2017

mBank

Placówka

Lublin, Al. Racławickie 6

Nie zgadzam się (1)
02.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień Dobry, bardzo dziękuję za zgłoszoną obserwację. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań związanych z pogłębianiem wiedzy i kompetencji doradców, a dodatkowo informuję, że oferta mBanku jest bardzo szeroka i zróżnicowana co pozwala ją dopasować do indywidualnych potrzeb klienta. Zapewniamy również wysoką jakość obsługi klientów ceniąc sobie indywidualne podejście oraz zadowolenie klienta. Informuję również, iż zadbam tak o organizację pracy, aby obsługa klienta odbywała się jeszcze sprawniej.  Zachęcam również do kontaktu w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Agnieszka Gilas, mBank
Źle. Na...
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Klient_49

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

01.08.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Najlepszy...
Bardzo dobrze. Najlepszy fastfood. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Polecam jak...
Dobrze. Polecam jak są kupony, inaczej szkoda pieniędzy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klient_49

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało elastyczna i...
Mało elastyczna i zróżnicowana oferta.

Klient_49

21.06.2017

UPC

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko bardzo dobrze.
Wszystko bardzo dobrze.

Klient_49

21.06.2017

Blue Media

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Tak sobie.
Tak sobie.

Klient_49

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Klient_49

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Klient_49

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Klient_49

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Klient_49

12.12.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Klient_49

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi